بسم الله الرحمن الرحیم-  رحلت  دانشمند  بزرگوار و مجاهد حضرت ایت الله رحیم پور ازغدی پدر   دانشمند اسلامی سترک –اقای حسن  رحیم پور ازغدی دامت افاضاته- تسلیت وتعزیت عرض میکنم ودرغم ایشان شریک هستم  وصبر جلیل از خداوندمنان برای باز ماندگان از خداوندمنان طلب میکنم میگویند درخت را از میو اش میتوان شناخت  ان بزرگوار در  درسالهای تاریک وپر نشیب وفراز یکچراغ روشن هدایت بودند کتابهای کهتوسطایشان نوشته است درک عمیق ان سالها  ودغدده ها انزمان  بخوبی روشن میکند- گرچه من دربسیاری ازمحاف   انقلابی  ان زمان درشیرازبودم ولی از شهرستانها و استانها  اسمای یکی ودونفر بیشر  معرفی نشدند سالهای بعد کهمن استانه شمس الشموس در مشهدمنورومقدس  نایل شدم ازیکی خادمان ان درگاه پرسیدم کتاب فروشی ویا سیدی فروشی دارید اطاقی را نشان داد وفرمودند  سیدی حضرت ازغندی رحمت الله داریم من پرسیدیم ایشان روحانی هستند خیلی تعجب کرد که من ایشان نمی شناسم فرمودند یک دانشمند اسلامی وغرب شناس هستندخیلی تعجب کردم وفرمودند حجره ایشان اطاق  بالای این اطاق است و سیدی ایشان هرگاه میاورند یک ساعت تمام میشود منهرچه مشهد کتابخانه وسیدی فروشی بو سرزدم وپیدا نکردم این شرایط نشان میدهد چقدر قبلا اختناق بوده است والحمدالله امروز یک فضای باز برای دانشمندانیمیخواهند حقایق را درک کنند وباید بسیار شکر گذارباشند که کمتر اثاری از   اباطیل موجود است-  درحال  امید است کتاب ان بزرگوار در دسترس همگان باشد تا انزمان بهتر درک شود انشالله