بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- دراینترنت بدنبال شخصی های روحانی  که درخارج تبیلغ کرد بودند میکشتم- وشخصیتی راپیدا کردم ومتاسفانه شخصیتی درامریکای لاتین بخصوص درکلمبیا تبیلغ کردهبود نه دراپارات ونه گوگل پیدانکردم-ولی مطالب هردو قابل توجه بود- پیدر جامعه شناسی یک فرانسوی است که میفرماید من درافریقا بعلت فرانسوی بودن مورد تنفربودم به شکل وشمایل  ورفتار وکردارانهادرامدم ومحبوب شدم-خب ایا ما باید محبوب غربیان شویم یا محبوب خداوندمنان که باهم متضاد است- ایت الله العظمی مرحوم عظمت سید حسین بروجردی  رحمت الله علیه یکی از عظمتهای نادر اسلامی است درطیقه  ایت الله العظی نائینی رحمت الله علیه است هیچ دانشمند اسلامی وفقیه نمیتواند بگوید این است وجز این نیست درجواب میگوید علم من این است مسائل سخت زمان میخواهد- ولی ایندونفر برق اسا جواب میداند وهیهیچکس قدرت ردکردن نداشتند ایشان یک حدیثی تقریبا کسی به ان اعتنائی نمی کردوتائید نمی کرد- اثبات کرد که درست است-امام الخمینی  رحمت الله علیه ایشان یک حدیث بدین منوال اثبات کرد حدیق حضرت ایت الله العظمی بروجرد ی رحمت الله علیه  این است که  تا عصر وروز ظهورکفار درعلوم دنیائی  از مسلمان جلوتر خواهند بود ومسلمانان بایدازانها یا دبگیرند دلیل حسادت  انهاا ستولی درفتار وکردار وپشش ولباس وخوراک ومانند از وحی پیروی کنندوگرنه مانند انها خواهند شد- امام الخمینی رحمت الله علیه که دراخرالزمان قم محل نشونما اسلام میشودتلویزیون خاص ورادیوی خاص دین اسلام را به سراسر دینا  خواد رساند وبه همه زبانها برنامه تبلیغاتی خواه این حدیث درست مانند حدیث قبلی است چهارده قرنمن دقیقا ازیک مبلغ معروف یزدی  زرتشتی  شنیدم که ازاول  اسلام تابحالحرف اینها این بوده است-که گفته میشود خداوندمنان میدانست کهاعراب غیراز زبان  عربی  دین دیگری به زبان دیگرقبول نمیکنند وماهم همین میگویئم تمدن ما بالاتربوده است وماهم تاقرانی عظیمتراز اعراب  بزبان فارسی نیاید دین عرب را  قبول نمی کنیم- واگرخداوندمنان قبول نکرد تبعیض قائل شده است مارابجهنم ببرد-اما سکه ای که خداوندمنان زده است ده خصلت است بشر دارد مانندسکس – زنان بسیارمطیع وغیره به اعراب ذاتا ضرفیت ده  داده اصت وبه عجم در راس انها ایران هفت تا نه داده است ودرعلم به ایرانیان ده  داده است وبه اعراب نه داده است-هدو راضی هستند وبه عراق که درراس دین واقعمیشود فرموده است عظمت هچون مار درزمین فرو روند یعنی  زیاد  اشکار نکنند به ایرانیان گفته است شمادین را ظاهر کنیدکه درراس ان قم است-هرملتی  یک نوع طرزتفکر واستنباط واستدلال دارد- وازهمان طریق مطالبرا درک میکندومی پذیرد درارشادمشکل همین است بحثهای عقلانی میشود معادل سازی کرد اما علوم وحی مشکل دراین است- که باعلوم غربی  قابل استدلال نیست بسیارسخت است انر قابل قبول کرد- بخصوص دین همگی  ضربه های سخت شیطانی خوردن- امروز دریک کانال بزبان فارسی درباره لبنان مفصل صحبت کرد دوباره مسئله   انقلاب راه انداختند  این مردم نمیدانندکه لبنان عربستان نیست فقیر است پول داروندارد پول بنزین ندارد وغیره کسی که نمیتواند انجا نجومی دزدی کند این پولی که افرادحکومتی پیدا میکنندغرب هدیه میکند پول ملت لبنان نیست بظاهر راهی هم ندارند- اماعلت کجا است عالمی میفرمودند-درقران میفرماید خداوندمنان میفرماید انهائیکه مردگان زنده نماهستندوبه سمت دشمنان من میروند درراس شیطان کبیر من نبایدکمک کنم همانطور بشرهم به دشمن خوداش کمک نمیکند ولی چون الرحمن هستم تاحدی میدهم شماوضع خانمها دربیروترا تماش کنید از غرب بدتر هستند خانمی اینچنیی که هنرمند وخوانده استوجزو روسای انقلاب است وبرای انقلاب میخواندوکمک مالی میدهد فکر میکند چپاول عظیمی میشود که اگریک نفر  عادل بیاید همه چیز درست میشود بعدمیفر ماید- اب ما باعلما دریک جوب نمیرود- شما از امریکادرخواست کمک کنید زیرا طبق فرمان انها عمل کردید روزقیامت هم خداوندمنان همین حرف راخواهدزد شیطان مگوید شمامنرا ملعون خطاب میکردید منهم شمارا گمره کردم که بطریقی که به ان سخت علاقمند بودیدولی زمانی که عذاب میایداولین فراری من هستم – حتی اگر فرد شیطان دوست بدار او از اومتنفراست مگر درنزدخداوندمنان بگوید ریاست رابه شیطان بدهید انزمان من دوست واقعی شماهستم-درست زمانی مردم به سمت دین واقعی حرکت کنند امریکا از ترس کمک های فراوانی خواهد کردکه جلوی ارا بگیرد ونتوانست فکر میکند ضربه میزنددرحالیکه ضربه او بنفعمردمان ودین است تابفهمدددرقیامت چه کلاهی سرش  رفته است- زمانی که من وارد دوره نظام وظیفه شدم درلشگرگ یک همدوره ایشان میفرمودندمن دوماه بیشترنخواهم بودچون کلیه من روبه کوچکی  گذاشته است فقط احتمال داردیک پست اداری بدهند انهم خوب است من مایل هستم مکه درفوق لیسانس شرکت کنم- مادرا یشان اطلاع نداشت تصور میرود از طریق خواهراش متجه شد خیلی کوش کرد وگفتند درامریکابرود جز همین داروها کاری نمیتوان کرد یک روز ایشان درصف تاکسی یا اتوبوس بود- یک روحانی ویادرویش به ایشان گفتهاست شما خیلی پریشان هستیدومتوجه نیستید اتوبوس امد ورفت- ایشان جریان را میگوید انجناب میگوید راه حل اش  این است ایشان میکند  انرا انجام دادند ولی به کسی نمیگوید- خانواده ازطرق خوار ایشان متوجه میشوندوسخت ایشان راسر زنش میکنند مگرشما بچه ای  هستی  این کار چی است که کردی علم بیان کرده است وجالب اینکه بعداز دوماه فرد میتوانست دلیل بیاورد  ومعاف – شود ایشان به بیمارستان ارتش میرود وبعداز عکس بردار یمتوجه میشوند نه تنها کوچک نیست بلکه بسیاربزرگ هم شده است-گفته بودندپارتی بازی کردی وان دکتررا ما محکوم میکنیم ولی بعداز تحقیقات حتی ان دکتر بسیارتعجب کرده بوده است-مسئله همین جا است دنیادردست خداوندمنان است نهدیگران البته دیگراهم سعی باید بکنندسعی زمانی قابل قبول است درچهارچوب دستورات الهی باشد غمگین ترین ملتها یکی لبنان است یک دختر خانم که رشته تائتر خوانده است گرو ه ای دارد درخیابان دلقفک باز درمی اورد وبخصوص درمورد مردان سیاسی  بسیارمشهور شده افراد میگفتند –ما سیاست را از ایشان یادگرفتهایم وایشان میفرمودولو اندکی لبخند بلبان مردم بیاورم بسیارخوشحال میشوم ایشان درک میکند-که غرب ایشان رادلقک کرده است- نه اسلام ویادین