بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- انسان در مسائل مادی  موی را از ماست میگیرد- خیلی دقت میکند- ولی درمساول اخرت غافل است هرنوع فکر احمقانه راقبول میکند قران همین میفرماید-درلندن بودم بچه ها گفتند که مسئله که حقایق انرا  بخوبی تبین نمیکنند-کسی زیاد سردرنمیاوردشمادردانشگاه لندن یک تحقیقی بکن ببین مسئله چی است—یک روز من تادیروقت درکتابخانه بودم امدم بیرون بروم یک نفر  چهارشانه  خیلی قوی از اطاقی بیرون امد خواست برود به ایشان گفتم  بخش اقتصاد دانشگاه کجا است گفت همینجا است گفتم بخش  اقتصادبندری کجااست ایشان گفت سئوال شما چی است گفتم مسئله  اخیرا مطرح شده است واقعیت ان چی است-گفت من میدانم- امریکائی گفته بودند بندر های انگلیس خیلی  شلوغ است وقت کشتی ها مار میگیرد ویک مسافتی که بیایدبرودممکناست دراینده خطرهای نظامی  وترویستی داشته باشد- در بخش ایرلند یک بند بزرگ بسازید که با قطار سریع الیسر به لندن برسدمدتهای زیادی محاسبه شد گفتن سیصد تا چهارصد میلیون پوند خرج دارد-امادرعمل هفتصد میلیون پوند شدگفتند تمام طرح ها تعطیل تا علت کشف شود حال این پول سودچهار ساعت یکی از بانک های بانگلستان است که میلیلاردهای پوند به کانادا- افریقا واسیا وام داده است حتی امکان دارد به امریکاداده باشد حال مثلا درلایه روبی  محاسبات زیاددرست نشده است  بندر زیادتراز حد وبسیارهم شیک ومجهز ساخته بودند ارک بزرگی امکانات زیادی برای افرادانجام داده بودند ووترمینال قطارراهم  گسترش زیادی داه بودندو وغیره هرچه گفته بودند این پولی نیست که اینهمه سروصدا را ه انداختیدبه اصطلح جهودی گری  کردند امادرمسائل ایدولوژی هرکس هرغلطی که خواست بکند- شیعه یک دین ناب است-  هیچ نیاز ی بهدروغ گفتن وجعل کردن وهویچ وچماق  ورشوه وغیره-ندارد   وهیچ نیاز ی به اجبار برای انکه همرا شیعه کندهم ندارددرمکه مکرمه بودم- یکی از  دوستان که ازامریکا دریکی از بهترین دانشگاه مهندسی   تحصیل کرده بود و سپس به ایران امد وارد  سپاه شد از یک خانواده میلیونری  درساختن پال فاو نقش داشت وکاری بسیار متهور را انجام داد- ایشان درمکه جزو  کارهای تبلیغات – ریس اعلامیه پخش کن بود وبه هتل من امد فرمودندمیتوانی دوساعت دروز  جلوی بعثه اصلی نهگبانی  بدهید-من گفتم بیستوچهارساعت حاضر هستم ایشان گفتند همان دوساعت از ساعت یازده تا یک بعدا ظهر بعداز ظهرمن بردند دم بعث یکی جای پرتی بودوجلوی اویک پل بزرگ هوائی بود من فردا رفتم روز پنچشنبه بود دیدم انطرف یک پاکستانی اریائی چاق وچله بایک لباس صورتی کم رنگ ایستاده است ماند فیل وفنجان بودیم یک تونسی امد خواست برود داخل بعثه بهاوگفت اگررفتی حج ات ناقص میشود زود فرار کن- من صدای  اش کردم وگفتم چه گفت جریان را گفت به انگلیسی  گفت من از کار اخراج شدم- برادرم دکتره جواب کردندهشتادنفراز شرکت اخراج  شدیم همه بهمن کمک کردند که بیایم حج ومشکل همه را حل کنم وبرگردنم  اگر حج من ناقص شودمورد شماتت واقع میشوم گفتم برو- یک امریکائی  امد گفت دین اینها جعلی است سرتا پا دروغ است جنایت کار هستند وادمکش هستند ومداوم  شماتت کرد بعد گفت برو به بعثه ما  سه وعده غذا میدهد میوه جات فراون بزرگان اسلام ان جا هستند ومداوم فیلم وتاتئر وسخنرای است- کتابها وجودارد مداوم تبلیغات کرد امریکا خواست برگردد من اوراصدا کردم وگفتم هرجا راجع شیعه گفت لیاقت خودانها است حقیقت اسلام اینجا است امریکای به بعثه رفت پاکستانی یک زیر چشمی به من نگاه کرد ورفت ومن هم سر موقع برگشتم شب یکی از روحانیون توی بورس که برسراو دعوا بود  امدند دعای کمیل بخوانند یا شیرازی  بودندویادوست ریس کاروان بودن امذ روی پشت بام گفتندکه میکفرون تانهایتباز کنید یک پانصدمتر ی که میرفت یکی از اقایان پیرفرمودندمردم میترسند وصلاح نیست درحج مسئله ایجادکنید ایشان فرمودند من درجریان هستم اینها وقتیکه راجع به امام حسین علیه السلام میشوند بشدت گریه میکنندمن درجریان هستم- ولی شما صبوری کنید من اول عربی میخوانم بعد فارسی میگویم- ایشان امد وفرمودند فرد نیاییدمن گفتم چرا؟؟ فرمودند فردی از حکومت امده است که مادیگر مامور نمیکذاریم-اقایان وهابی در مسئله  بیان صحبت علی علیه السلام درقبر که بفارسی فرمودند بجناب مرجع عظیم الشان رحمت الله علیه برو ا زفرزدنم بگیرر تحقیق میکردید اگر دروغ است فاش میکردید شیعه اتفاقا  خوشحالتر میشود نیاز یه این نوع ترفنده وبازی های ندارد واگردرست بود بیاید  شما بفکر درستی میافتادید ولی من میدانم اشکال شما است شما معتقدشدیدهمه درخواب هستند وروز قیامت بیدار میشوندپس این یک بازی است ویاخداوندمنان صحبت کرده است ایا خداوندمنان میفرمایدبرو از پسرمن بگیر-؟؟اما حقیقت افراد یکه وارد برزخ میشوند سه گروه میشوند- گروه اول حداقل نمره کنکور اورده اند اینها دربهشت برزخی هستند- عدهای   نزدیک به حداقل کنکور هستند خوبی انه کمی از اشکلات انها بیشتر است ولی افراد خوبی هستند  توبه نکردند مقداری حق الناس دارند وکوتاهی هائی داشتند وقصوری داشتند وغیره- حضرت جبرائیل علیه السلام میفرمایدشمادام های خوبی هستید ولی ضعفهائی داشتید شمادرقیامت موردشفاعت واقع میشویددرجاتی هم میگیرید وارد بهشت میشودومن شمارابخواب میبرم تا قیامتوبعد افرادی رقیق القلب هستند در برزخ هرکسیرا بسرعت میتوان پیدا کردنور میزند ومی اید مکن است درخانه خودباشد ول یفراد گروه گروه هستند درطبقات خود هستند ویادیمن هستند درنجف هستتند درکرات هستند واگرنبود پس درجهنم است گریان میشونداز خودبیخود میشوندولی درقیامت اسرارهم هویدا میشود واحساسات عقلانی میشوند میفهمد خداوندمنان بهفرد کمک کرده است ودرجات جهنمی اورا کم تر کرده است ومیگود حق توبیشتراز این درجات بودتوجنایت کردی  حق ات همین است- این افرادهم بخواب میروند ودسته سوم اهل جهنم  برزخی هستند وهابیت فقط دسته دوم میداند ومیگیود همه درخواب هستند چگونه کسی کهدرزخواب است صدار میشوندوپاسخ میدهد تازنده هستید  سعی کنید وحقیقت وواقعیت دقیاقتشخیص دهید واگر مردید ووفوت کردید دیگر کاراز کار گذشته است