بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- دیروز  مطلع شدم که روز قبل اش مرحوم دکتر محمد علی  سلطانی فوت کرده است خدای اش بیامرزد وبدرجات  اعلا ارتقای اش بدهد وشفاعت ایشان را نصیب من هم بکند ایشان از پزشکان فرهیخته وانقلابی بود وبسیار مردمی- درانتهای کوچه ای نزدیک بارگاه جناب سعدی  درسعدیه مطلب داشت ویک کاسه هرکس حدا اکثر مدتها فقط یک تومان میگذاشت و واگرپول نداشت مجانی ویزیت میکرد واز کاسه ای دیگرپول دواخود را برمیداشت واگرپول تمام میشد باکارتی که به او میداد از داروخانه محل  داروی خودرا میگرفت بعدها ان پنچ تومان شد ان بزرگوار  با کلملات قصار وچشمانی پراز عطوفت فرد را از بی خبری و بی تفاوتی وگیچی بیرو میاورد وانقلابی میکرد وبیشتر بادانشجویان پزشکی وکادر پزشکی  ودکترهای ازمایشگاهی جلسات داشت ومدتی کوتاه هم  افتخار هم جواری ایشان را پیدا کردم-ود  بسیار اندک درجلسات  دعای ندبه اینافتخار برای من  بدست امد  که چهره ماه ایشان رارویت کنم ایشان پس از انقلاب به سمت بحثهای اعتقادی وتعلیم وتربیت وعرفانی رفتند  ومداوم چشمان ایشان تیزتر وبرنده ترمیشد وپس بحث علما ایشان سر سفره چندنکته دعای ندبه را تفسیر میکردند ورت را بیادمیاوردند  ودستور ایشان بوده است هیچکس مطلع نکنند وگرنه تشیه جنازه باشکوهی گرفته میشد روح اش شاد و ودر کنا اولیا  االله بهمراد خود ودرناز ونعمت  برای ایشان فراهم شود انشاالله-من به خانواده محترم ایشان  وفامیل گرامی ایشان ودوستان صدیق ومهربان ایشان تسلیت عرض میکنم وجای ایشان همیشه پربادبسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- دیروز  مطلع شدم که روز قبل اش مرحوم دکتر محمد علی  سلطانی فوت کرده است خدای اش بیامرزد وبدرجات  اعلا ارتقای اش بدهد وشفاعت ایشان را نصیب من هم بکند ایشان از پزشکان فرهیخته وانقلابی بود وبسیار مردمی- درانتهای کوچه ای نزدیک بارگاه جناب سعدی  درسعدیه مطلب داشت ویک کاسه هرکس حدا اکثر مدتها فقط یک تومان میگذاشت و واگرپول نداشت مجانی ویزیت میکرد واز کاسه ای دیگرپول دواخود را برمیداشت واگرپول تمام میشد باکارتی که به او میداد از داروخانه محل  داروی خودرا میگرفت بعدها ان پنچ تومان شد ان بزرگوار  با کلملات قصار وچشمانی پراز عطوفت فرد را از بی خبری و بی تفاوتی وگیچی بیرو میاورد وانقلابی میکرد وبیشتر بادانشجویان پزشکی وکادر پزشکی  ودکترهای ازمایشگاهی جلسات داشت ومدتی کوتاه هم  افتخار هم جواری ایشان را پیدا کردم-ود  بسیار اندک درجلسات  دعای ندبه اینافتخار برای من  بدست امد  که چهره ماه ایشان رارویت کنم ایشان پس از انقلاب به سمت بحثهای اعتقادی وتعلیم وتربیت وعرفانی رفتند  ومداوم چشمان ایشان تیزتر وبرنده ترمیشد وپس بحث علما ایشان سر سفره چندنکته دعای ندبه را تفسیر میکردند ورت را بیادمیاوردند  ودستور ایشان بوده است هیچکس مطلع نکنند وگرنه تشیه جنازه باشکوهی گرفته میشد روح اش شاد و ودر کنا اولیا  االله بهمراد خود ودرناز ونعمت  برای ایشان فراهم شود انشاالله-من به خانواده محترم ایشان  وفامیل گرامی ایشان ودوستان صدیق ومهربان ایشان تسلیت عرض میکنم وجای ایشان همیشه پربادبسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- دیروز  مطلع شدم که روز قبل اش مرحوم دکتر محمد علی  سلطانی فوت کرده است خدای اش بیامرزد وبدرجات  اعلا ارتقای اش بدهد وشفاعت ایشان را نصیب من هم بکند ایشان از پزشکان فرهیخته وانقلابی بود وبسیار مردمی- درانتهای کوچه ای نزدیک بارگاه جناب سعدی  درسعدیه مطلب داشت ویک کاسه هرکس حدا اکثر مدتها فقط یک تومان میگذاشت و واگرپول نداشت مجانی ویزیت میکرد واز کاسه ای دیگرپول دواخود را برمیداشت واگرپول تمام میشد باکارتی که به او میداد از داروخانه محل  داروی خودرا میگرفت بعدها ان پنچ تومان شد ان بزرگوار  با کلملات قصار وچشمانی پراز عطوفت فرد را از بی خبری و بی تفاوتی وگیچی بیرو میاورد وانقلابی میکرد وبیشتر بادانشجویان پزشکی وکادر پزشکی  ودکترهای ازمایشگاهی جلسات داشت ومدتی کوتاه هم  افتخار هم جواری ایشان را پیدا کردم-ود  بسیار اندک درجلسات  دعای ندبه اینافتخار برای من  بدست امد  که چهره ماه ایشان رارویت کنم ایشان پس از انقلاب به سمت بحثهای اعتقادی وتعلیم وتربیت وعرفانی رفتند  ومداوم چشمان ایشان تیزتر وبرنده ترمیشد وپس بحث علما ایشان سر سفره چندنکته دعای ندبه را تفسیر میکردند ورت را بیادمیاوردند  ودستور ایشان بوده است هیچکس مطلع نکنند وگرنه تشیه جنازه باشکوهی گرفته میشد روح اش شاد و ودر کنا اولیا  االله بهمراد خود ودرناز ونعمت  برای ایشان فراهم شود انشاالله-من به خانواده محترم ایشان  وفامیل گرامی ایشان ودوستان صدیق ومهربان ایشان تسلیت عرض میکنم وجای ایشان همیشه پربادبسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- دیروز  مطلع شدم که روز قبل اش مرحوم دکتر محمد علی  سلطانی فوت کرده است خدای اش بیامرزد وبدرجات  اعلا ارتقای اش بدهد وشفاعت ایشان را نصیب من هم بکند ایشان از پزشکان فرهیخته وانقلابی بود وبسیار مردمی- درانتهای کوچه ای نزدیک بارگاه جناب سعدی  درسعدیه مطلب داشت ویک کاسه هرکس حدا اکثر مدتها فقط یک تومان میگذاشت و واگرپول نداشت مجانی ویزیت میکرد واز کاسه ای دیگرپول دواخود را برمیداشت واگرپول تمام میشد باکارتی که به او میداد از داروخانه محل  داروی خودرا میگرفت بعدها ان پنچ تومان شد ان بزرگوار  با کلملات قصار وچشمانی پراز عطوفت فرد را از بی خبری و بی تفاوتی وگیچی بیرو میاورد وانقلابی میکرد وبیشتر بادانشجویان پزشکی وکادر پزشکی  ودکترهای ازمایشگاهی جلسات داشت ومدتی کوتاه هم  افتخار هم جواری ایشان را پیدا کردم-ود  بسیار اندک درجلسات  دعای ندبه اینافتخار برای من  بدست امد  که چهره ماه ایشان رارویت کنم ایشان پس از انقلاب به سمت بحثهای اعتقادی وتعلیم وتربیت وعرفانی رفتند  ومداوم چشمان ایشان تیزتر وبرنده ترمیشد وپس بحث علما ایشان سر سفره چندنکته دعای ندبه را تفسیر میکردند ورت را بیادمیاوردند  ودستور ایشان بوده است هیچکس مطلع نکنند وگرنه تشیه جنازه باشکوهی گرفته میشد روح اش شاد و ودر کنا اولیا  االله بهمراد خود ودرناز ونعمت  برای ایشان فراهم شود انشاالله-من به خانواده محترم ایشان  وفامیل گرامی ایشان ودوستان صدیق ومهربان ایشان تسلیت عرض میکنم وجای ایشان همیشه پرباد