خودتان را با خودتان مقایسه کنید
یک ماه قبل و یک ماه بعد
تو منحصر به فردى
از تو در این دنیا فقط یک نمونه وجود دارد
چرا در این شهر و کشور بدنیا آمدى جوابى ندارد
چرا در این محله و خانواده هستى جوابى ندارد
چرا پسر عمه جانت ماشین آنچنانى سوار مى شود
و تو ندارى
چراها را کنار بگذار
راهت را پیدا کن
هر راهى که عاشقش هستى
هر جا که دلت ترا مى برد
حرکت کن
به سمت رویاهایت
حرکت کن به سمت آنچه آرزو دارى
اما
یادت باشد
از همین لحظه
تلاش کن و لذت ببر
حرکت کن و لذت ببر
بخواب و لذت ببر
گریه کن و لذت ببر
موفقیت این نیست که سوار بهترین ماشین دنیا شوى
موفقیت این نیست که بخواهى آدم خاصى باشى
موفقیت یعنى
یک آدم معمولى هدفمند باشى و از داشته هایت لذت ببرى
همین حالا
خود معمولیت را در آغوش بگیر
برو جلو آیینه
خودت را خوب نگاه کن
با همین صورت با همین بینى با همین اندام
فریاد بزن
من خودم را همینطورکه هستم دوست دارم و تأیید مى کنم
یاران موفقیت
بیاییم از امروز نگاهمان را به همه  چیز تغییر دهیم
امروز روز تغییر است
حسادت به داشته هاى دیگران ،آنچه امروز خودمان داریم را نابود مى کند
سلامتیمان در خطر است
اضطراب بهترین بودن ما را از پاى در مى أورد
مراقب باش که آنچه را میخواهی واقعا انتخاب خودت باشد نه اجبار از روی حس رقابت و کمبود
خواسته های خالص و منحصر به فرد خود را خلق کن
باید راهى باشد ،باید راهى باشد ...

👤 احمد حلت


🍎✔️
join➣https://chat.whatsapp.com/D1qilLNL2JF6hy6Z4SlCn0