بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- چند دقیقه پیش درصف نانوائی بودم فردی قد بلند یک بره سیاه برسرش بود به ایشان گفتم شمادرصف هستید- فرمودند درصف هستم یک مرضی دارم نمیتوانم درجائی به ایستم پای من خواب میرود-بعد فرمودند مال تیری است که کنار پیشانی  ایشان خورده است وبخشی برداشته انددرحالیکه دکتری ایشان را جراحی کرده است ششماه ایران است وششماه امریکا وگفته بوده است ایشان درکما میمیرد- ظهرخواب میبنید که ایشان زنده شده وبا ایشان حرف مزند سراسیمه میاید وجراحی میکند ودوساعت گیچ بوده است که میکنند جراحی تمام شده است چرا بمنزل نمیروید این اتفاق در سوریه رخ داده است وحاضرنبود انجا تاحدی تعریف کند ولی تلافی  بعضی از شهدای مارا گرفته است واهل بوشهر هستند سیزده مرتبه حضرت والا مقام وفرشته خوقاسم سلیمانی از ایشان دعوت کرده است که باشاگردانش در نبرد حاضر شود ومدتی اشپز ایشان هم بوده است ومیفرمود برای هرکس خواب میدید درست از اب درمیامد وبریا من خواب دید وعینا رخ داد- ایشان یک سرهنگ داعشی را گرفته بودند وچون عربی به لهجه سوری صحبت میکرد تصور میکردند عرب است ومدتی زندان برای او تعین کردندناگهان او گفت من سرهنگ اسرائیلی هستم اگرمنر زندان کنید شما هشتاد تیکه میشوید وما حکم اعدام دادیم که ببینیم چگونه هشتادتیکه میشویم- هشت بار ایشان بالای داربردیم وپائین اوردیم تا اخرین دفعه اورا کشتیم