بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-ىر کلاس ىرس تاریخ دانشگاه شیرازبودم- استاد بحث میکرد-که امریکاپی  این بردگان سیاه افریقاپی اوردند مفت ومجانی کشورخودشان را ساختند لذت ان زیر زبان انها است   میخواهند اینکارا بادنیا بکنند- ولی درک نمیکنند تمدنها بی جهت رشد نمیکنند  درطول تاریخ مداوم حکومت حکومت ها مردم را  فریب دادند ومردم بیدارشدند وحکومت هارا سرنگون کردند عقل انها  صیقل میخورد- به ادبیات انها مراجعه کنید امریکاپی هنوز میتوانند ملت خودرا فریب دهند چون تازه بدوران رسیده اندکاری سخت نیست یک تراکتور سیم برق باطری را  از هم جدا کنید  تراکتور کار نمیکند این هواپیما  همه موتور که خراب نیست یک بخش کوچکی خراب است هواپیما را بزمین میزند  حکومت ظالم هم  همین نحو است همانطور امام الراحل  عظمت الله رحمت الله  علیه فرمودند چهارخط حضرت مرحوم ایت الله العظمی  شیراز  عظمت انگلستان  را  کم کم از بین برد انقلاب مشروطیت  رابوجود اورد ولی باز مردم فریب خوردن وبقول معروف درسجل وشناسنامه بشر است وچون امریکاپی ملت خوداش زود فریب میدهد تصور میکند همه جهان به همین زودی فریب میخورد بفکر سقوط ان نیست ایشان میفرمود من میفهم که این پاپنزده خرداد چه خواهد کرد-انقلاب ها مانند بهمن هستند از یک گلوله  کوچک شروع میشوند وبه یک بهمن    نابودکننده دراخر تبدیل میشوند- دقت کافی درجریان این سیر داشته باشید نمونه های فراوانی است بخصوص درادیان- وایدلوژی ها یک دوجای  حکومت ظالم را شل میکنند وکم کم   ان قلعه  بظاهرمحکم فرو میریزد راز ورمز اش به نظر حقیر عنایات الهی است که توسط فرشتگان ابتکارات وخلاقیت ها شجاعت ها وغیره رابوجود میاورد خلق نورمن نور کسی وارد این اتش میشوند نمیسوزند انهای که وارد نمیشوند میسوزندمیگویند دربرزخ انهاپی به هرعلتی نتواستند دین واقعی تشخیص دهند  اتشی درست میکنند وخداوند منان دستور میدهد وارد اتش شوید هرکه وارد شد بلافاصله اتش خاموش میشود وهرکه واردنشد دراتش میسوزد کربلا همین است هرکه وارد اتش شد به بهجت وشادی رسید وهرکه واردنشد اقعا سوخت لذا علما میفرمایند همیشه طلب شهادت کنید ولو  شهید نشدیدان دنیا شهید محسوب میشوید عظمت انسان بفرشتگان یکی همین طلب شهادت است که برای انها سخت است- عشق ازاول خونی بود—رهبر معزز ومعظم دیروز در  بعثت که این بعثت برهمه مبارک  دردبیرستان بودم  بودم استادفرمودند ازنهج البلاغه یک مطلب را بیان کنید ونظر خودتان هم بدهید به اندازه ده دقیقه من  تمام سرفصل ها یاعنوان از هرکدام دوسه خط نوشتم عظمت نهج البلاغه درک کردم  ونکاتی گفتم  انشا ها بازدید میکردند انشای من را گرفتند ودادسخن دادند بعدا خودم یادگرفتم در قران از هرسوره دوسه ایه را نوشتم وبا دوستان بحث کردن  واقعاخلق نورمن نور شد باز  کتاب نهج الفصاحه حدیث های ٔ‌پیامبر اکرم  صلواته الله علیه واله والسلم  است چهل تا انتخاب کردم وبادوستان بحث کردم- دیروز رهبر معز ومعظم درباره اوکراین صحبت کردم به دل من که بسیاریاد نشست ومیدانستم تمام جملات  طلاپی وحساب شده است بعد سری به کانالهای  ایرانی  غربی زدم- میدنم درک انها درچخ مقوله هست علم انها درچه درحد است یکی از انها مارزده یک سناریو امریکادرست کرده است وگفته است بخوان که امریکا تطهیر کند وبیانات رهبر معزز وباکرامت رحمت الله علیه  پیشداوری وخوش خیالی وتوهمات است بعد ازمدتی  کانال خبر یک فیلم درباره اوکراین نشانداد اول من فکردم این فیلم را روس ها ساختند بعدفهمیدم خود  اوکرانی ها ساختند  ابروپی برای امریکانگذاشتند که دمکراسی یعنی انکه ما میخواهیم ریس جمهورشود وچون اوکراین   هنوز بسیار معادن او بکر است وجایگاه مهم استراژیک وژپو پلتیک دارد  اهمیتدارد ویک میلیادردلار وارد کردند ودومیلیارد دلاربردند وریس جمهوذ مداوموعده بهترشدن میدادولی وضع بدتر شد وسپس  اززور وپلیس کمک میگرفت وعاقبت به غرب فرار کرد- این سنت امریکا است افرادی که اصلا ریشه ندارد وعشق به کشورندارند وهنری همندارند  ولذترا تنهادرغرب میدانند همه مانند محمدرضا  هستند- بسیارمطالب ارزنده  بیان کردند که چه فجایعی دراین مدت ودر  اوکراین رخ داده است یهودیان شامه اقتصادی قوی دارند تنها تخصص انها بیشتر درهمین زمینه است انها قبلا  یهودیان به یونان رفتند سپس انجا دیگران بهای لازم رانداشت اوکراین را  تشخیص دادند سومین کشوردراروپا   یهودی دارد وپنچمین کشور دردنیا یهودی  دارد-باید  کپی فیلم برای اقایان فرستاد تابفمند چقدر دست نشانده وبیسواد هستند