بسم الله  الرحمن الرحیم-  نظریات شخصی است   اللهم العن قتلته امیرالمومنین- این وجود نازنین-چقدر جهالت میخواهد بخاطر  بعضی مطامع دنیوی  این عظمت  عرش الهی را مظلومانه شهید کرد اگر ذهنیات وسلایق انسانی  تغیر کند چنین  فجایع باورنکردنی رخ میدهد- در حدیث است بنظر میرسد جمعی درخدمت رسول اکرم صلواته الله علیه واله و السلم نشسته بودند- چه اتفاقی افتادمشخص نشد- احتمالا حاجتی مطرح شد- حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم شایدنماز ی خواندند ودرسجده طلب براوردن حاجت کردن  ودرضمن دعا خداوند منان به حضرت علی علیه السلام قسم دادند و –وسیله اجابت دعا نمودند- حضرت علی علیه السلام خیلی تعجب کرد فرمودند به حق خوددعا میکردید- ویا میتواستند به خود خداوندمنان قسم یاد کنند- فروتنی کردند چون خود حضرت اش  صلواته اله علیه واله والسلم فرمودند هر مومن خودرا کوچکترین فرد بداند وبقول عالمی دیگر نزاعی درگیر نمیشود وفرمودند من درعالم هستی گشتم کسی محبوبتر از شمادرنزد خداوندمنان نیافتم هربار که حضرت جبر ائیل علیه السلامبه نزد رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم میامد یا سلام خداوندمنان  برای علی علیه السلام میاورد ویا سلام فرشتگان برای علی علیه السلام میاورد تا یک دفعه حضرت محمد صلواته الله علیه والسلم فرمودند مثلان است که حضرت علی علیه السلام درعرش ازمن محبوبتر است- حال چطورشد یک شبه همه چیز تغیر کرد یک معمای بسیاربزرگ است—امشب  برهمه عزا خاندان عصمت وطهارت بخصوص برای  اسوه عدل وعرفان   تلاش و مردم یاری  ومدافع مستضعفان  وکوبندگان مستکبران اقیانوس علم ونجابت وارزش های اخلاقی  وخاکساری- که شاگردانش  دنیا را مات ومبهوت کرده اند  تسلیت وتعزیت عرض میکنم امشب یک دفعه به من الهام شد که برای ان روحنیتی که کمی بانقلاب- توجه ای نداشت دعای امرزش کنم- عجیب درمن اثر کرد تشویق شدم دیگرهم اضافه کنم وبعدبرای شهرشیراز وبعد استان فارس وسپس  ایران وبعدجهان اسلام- بعد باز الهام شد کسی به-من اسیبی نرسان من بر اساس  فرض  برای انها هم دعا کردن انهم بی تاثیر نبود- درخواست کردم کهخداوندمنان کفاررا بدل بمومنین کند- مریضهارا شفا دهدمشکلات را حل کندسپس درخواست که من را از افرادی قراردهد کهموردخشنودی امام الزمان علیه السلام باشم ودرخواست  ظهور  مبارک ایشان  فراهم شود ودعای برای قائد انقلاب و رهبرمعززوشهداوبخصوص  حضرت مردمیدان ومیدان سیاست ومعنویت حضرت قاسم سلیمانی0- وهمه کسانی کدرراه اسلام زحمت کشیدند وهنوز هم میکشند ودوستان  انقلابی وبزرگانی که از انقلاب  دفاع کردند- ومدتی نزدیک  بنر شهدای مسجد شروع بخواندن سورهای کوچک قران کردم انشااله اینسال  درتمام باعاذ  بهمزابت بهتراز گذشته باشد انشاالله-