بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- انسان درمقابل حق- دوحالت میگیرد- یا میپذیرد- یامخالفت میکند- درزمانیکه مخالفت میکند- دوحالت دارد یاواقعا بنظراو حق نیست وباطل است ویابراثر علل های مختلف-  بنفع اونیست مانند فرعون ونمرود  وقوم عاد وثمود ورضا شاه ومحمد رضا شاه وغیره وحکام عربستان سنگدل میشوند حتی برای کلیدترین و طلاترین عامل اثبات شیعه  شهادت امام حسین علیه السلام است- سنگدل میشوند وازطریق زور و جرم وجنایت استفاده میکند-وسرانجام دروغ های میسازنند که امروزه شاهد ان هستیم- اقایان فقط دروهابیت عربستان تنها کتاب بخاری وکتاب ابن وهاب را قبول دارند-  امام افراد که که مطالعه داشته باشند به احادیث انکتاب ها مراجعه میکند-واگرپیدا نکردند خود استنباط میدهند واگر نتوانستند به عالم مراجعه میکنند و الی مشاالله استنباط است وباز اگر حیرت کردند به فقیه مراجعه میکند – درزمان حج درتمام اطراف مکه وخارج مکه بساط نماز خواندن  برپا میکنند ومن متوجه شدم به نماز مغرب وعشا   به مسجد  مکه  نمیرسم درخیابان نماز باید بخوانم در اطراف شهر  یک جافرش پهن کرده بودند من نماز اول بدستور  قائد عظیم الشان  اسلام  اقتداکردم وخواستم نماز عشا بخوانم انها مدتی صبر میکنند و   اما م جماعت روی صندلی نشسته است- تاوقت نماز عشا بشود وعظی  نمیکند وفقط در سوریه  زمانی که شخصت یکه فوت کرده است روحانی فقط  اخلاق  بیان میکند یک فاتحه برای فرد درگذشته  ویا بخشی از قران برای اوخوانده میشود من خواستم نماز عشارا بخوانم فردی کنار من منراپائین کشید وفرمودند فقط نماز عشا نشده است- هروقت روحانی  برای نماز بلندشد ان زمان وقت نماز است ونگاه  ایشان به لوگوی من کردوگفت شما بایداهل ترکیه باشید ومن گفتم درترکیه اجازه میدهندوایشان نزد روحانی رفت وگفت صحیح نیست من مدتی صبر کردم وسپس نماز را خواندم-  بسیاری میابیست در روز کتاب بخاری را کتاب ابن وهابرابخوانند وسپس بخوابند-  این  نحوونهج ومنش دیکاتوری است این فرد وهابی که فوت میکندمیگوید جز وهابیت من  راه ا ئی وامکانی برای شناخت بیشتر فرق اسلامی نداشتم گناه اش به گردن اقایان است وامام حسین علیه السلام خارجی میدانستم کهبرای قدرت وحکومت وجا انداختن امامت قیام گرده است نه برای نجات مردمان از دست  گرگ خون اشام یزیدی خودرا به کشتن داده است و.لی زمانی که شیعیان برای امام حسین علیه السلام-نوحه وعزاداری وگریه میکند بعضی  هم متوجه میشوند-معروفترین   علمای وهابی اقای بن باز بوده است- ایشان گفته است درجوانی  من نزدیک بود که شیعه شوم-چون تمام کتب وتوضیح المسائل علمای شیعه راخوانده بودم ولی یک استادمبرزداشتم وسنی شدم وبعدمطالعه کردم و وهابی شدم وبسیاری  از احادیث شیعه راقبول دارم ولی علمای دیگر این چنین نیستند- حال اگر امامان پاک صلواته الله علیهم اجمعین را بعنوان علما قبول دارندولی شیعیان راقبول ندارند ومیگوند احادیث انها از قول امام علیه السلام جعل وساختگی است ودلیلی جز شیطان پسند-ندارند—یکی از مراجع عراقی  که دریک مسجد پیش نماز هم است-دوباربه ایران امده است وهردوباره شاگرد  علامه استادمعزز و  مرجع  عزیز حضرت ایت الله العظمی جوادی املی بوده است – یک بار برای فقه وتفسیروعلوم اسلامی ودوساله برای فلسفه اسلامی  نزد ایشان مطالعه کرده است- ایشان بسختی توانسته درعربستان  دردانشگاه معروف اسلامی عربستان تصور میکنم دانشگاه ابن عبدالعزیز باشد استاد درس خوانده است و استاد درمواردفتوادرموضوعی  ده ها استنباط مختلف داده است- ایشان فرموده است همین نکته  را بنویسید وامضا کنید قبول نمیکرده است  خلاصه مجبورشده است که این کاررا بکند وسپس ایشان درجواب ان مسئله یک نص شیعه را  اورده است وپس از مدتها بحث ایشان قبول کرده است نص بهتر است وباز ازایشان نوشته وامضا گرفته است ویک مورد دیگر به همین نحو عمل شده است- ایشان درسایت خود بعلت درخواست بیشترجوانان از مسافرت ایشان به عربستان نکاتی بیان کرده است که بیشنر مسئله اختلافات فقه ای است ان استاد درعربستان درسایت خوداش بیان کرده است- که  ایشان به من گفت بهترین دین وهابیت است ومن از ترس کشتن خانواده ونابود کردن خانه وغیر نمیتوان اظهار کنم وایشان فرمودندمجبورشدم درسایت خودم نوشته ایشان  را  وارد کنم- ایااینها دمکراتیک هستند  یااهل بیت معزز معظم ومتعالی پیامبر اکرم صلواته  الله علیه واله والسلم وامامان پاک صلواته الله علیهم الاجمعین- قضاوت باخواننده- است