بسم الله  اللرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-ودونکته اساسی – خداوندمنان وامام الزمان علیه السلام مداوم دنیارا رصد میکنند فردویا جمع دربار شان تصمیم میگیرنند- کسی این مسئله را شوخی نگیرد- وهرکس درراه حق خالصانه کوشش کند- راه های  عجیبی برای او باز میشود—اکثریت  جهنمیان- بصورت گوسفند درمیایند که ای چند روز خوشی دردینا هرکس  زندگانی هانهارا  فراهم کرد ساکت هستند حتی بقئل استادمعزز ومجاهد کبیر  دکترعلی شریعتی  علیه السلام به رکوع وسجود میروند اینها بهترین لقمه  برای شیطان هستند امام سجاد علیه السلام درحکمت قربانی کردن است که همانطور گلوی گوسفند بریده میشود وخون نجس بیرون می یاد اسنان هم گلوی گوسفندشهوت ونفسانیات باید ببرد وان کثافات بیرون بریزد این دنی ا فقط برای خوشی نیست بلکه رنج کشیدن برای ادم شدن است- جمله از اقای مارکس بزبان انگیسی خواندم- یک استاد دانشگاه المان بهنزد مارکس میرود  ومگوید فلسفه شما ایراد دارد اقای مارکس میفرماید خودمنهم میدانم دلیل اش این است-که یهودیان با  طرح یک  ایدولوژیِ غلط  جذاب  میخواهنددراینده یک سرمای داری بنفع کارفا درست کنند وبعد جهان وکاراگران اغوا کنند وچپاول کنندومنهم همین کاررا- برای کارگران کردم-من مدتی  در کار تعبیر خوابودن وبه درجاتی بالا  امدن وکهخودم تعجب میکردم وافراددیگر هم تعجب میکردند- درسال 56 دردبیرستان نظام ملک بودن ومعلم دینی – انزمان درس دینی ابهتی پیدا کردولی متاسافانه بعد بشدت تغیر کرد- یک دلیل اش ترس بیخود درباره سلام ولایت فقیه محرح شد- ویکی دگیر   ترویج  بهایت  بخصوص درجوان که هر همسایه یک فرد بهئی  تاچند متر کتب بهیات به افرادمیداند واز مردم جواب میخواستند ودوم منافقین وسوم نیرهای چپ که  بچه میگفتند ما خودمان مذهبرامیخواینم وبه  دراین باره پاسخ دهید واگردبیری بیان میکرد که تاب بید تدریس شود هو میکردندویکی  درته کلاس بیان میکرد این فرد قد پرو است وسرکلا سایشان نمیرفتند وحتی درکلاس چهارم شاگردی بلند میشد که من نماینده منافقین هستم هرچه دروغ درباره انها بگوئید ما درنشریه چاپ میکنیم وان شخص رادادگاهی میکنیم-مدرسه اجازهنمیداد درداخل مدرسهنشریان انها توزیع شودولی درسیصدمتر دورتر درخایان توزیع میشودخاطرات خودرا  دراینمورد انشاالله خواهم نوشت- البته کتابی که بزرگوران که توسط دو یارباعظمت امام عیه السلام جنابان بهشتی وباهنر رحمتالله علیما وکتاب سال ششم دبیرستان اقایان بزرگواران دکترسروش ودکتر حداد عادل   رحمت اله علیهما تا حدی موثر بودولی کارانها بسیارگسترده و جذاب بنظر میرسید- عامل جنگ بود که ورق را برگرداند امام علیه السلام فرمودند هم نعمت بود وهم دانشگاه بود یک تعریف بسیاردقیقی است- در مدرسه نظام الملک منسر کلاس دوم رفتم انزمان کتاب دینی چیزیمهم نداشت ومن جزوه درست کردم ا- صبح انروز من ان پسررا صدا کردم وگفتم شما بجای بلندی خواهید رسید- ایشان فرمودند من خودم میدانم- گذشت – درس نماز تمام شد ومن گفتم چه کسانی امده است یکنماز درست حسابی بخواندواجرا کند ایشان دست بلند کرد-گفت اجازه میدهید دوتا کت رابهم وصل کنم-گفتم بکنم بار ممیز رفت گفت اول نماز سکولارها-ثک دست دیکطف میخواند وپای بلندی مکیرد به چلو پرتاب میکردخلاصه یک تاتیری رادراورد بسیاربجسته ومجذوب کندنماز افرادمتعد  ادای انها رادراورد وسپس نماز مومن راخواند کلاس مدتهادست میزدند بسیارجذاب بود ورفت نشست-معلم فیزیک فدی قد بلند وشیک پوش نزدم نامد گفت این اقای کاف چکاره است کلا سرا قبضه میکند من گفتم  یکدلقک است که بچه ها یک مقداری میخنداند- ایشان فرمودند من  سکولار هستم از کذهب نفرت دارم انها کشور را ته اقیانوس میبرند ومیگیوند ما طبق امرالهی عمل میکنیم الان نزدیک عرش هستیم ما دربسیارجاهامخالف شاه هستیم ولی هیچکس اندهانکه دراین حکمرانی کند نیست واو بااین انقلاب متوجه شد که کار اش درست نبوده است ومسلما تغیر جهت میدهد واز ان مدرسه رفت- درست همان حرفادی اقایا ن برای علی علیه السلام درست کردند انفال سهم حضرت الزهرا علیها سلام الله است ولی مدیریتاش با علی علیه اسلام است فقط دوستان انها وقبیلهبنی هاشم ازان   ان بهره مندخواهند  شد- گذشت روی ان فتا به من زنگ زد- که یک دانشکده مذهبی  را اداختم البته این دانشکده توسط قم تصور میکنم حضرت ایت الله العظمی ناصر مکارم رحمتالله علیه برپا شده بود ون درس من راهم مشخص کرده بود ولی درانتخاب دانشجو شاهکار کرده بود- جز سهنفرجوان ابقیه از چهل وپنچ سال بیشتربودند و واقعا برای یادگیر امده بودند ودوترم من بودم وبعد خبری نشد یک روز  دو فلکه قائم علیه السلام  به خاطر مسجد به این اسم دران  میدان نامیده شده است ولی  قبلا چون دراطراف میدان گل اطلسی کاشته بودند مشهور به فلکه اطلسی شده بود- ماشین ایشان ایستادونرا سوار کرد وفرمود علتی که شمارادعوت نکردم این بودکه دانشکده را تعطیل کردم زیراسه بار قم شهریه  را زیاد ومن پولانراز طریق خیرین تهیه کردم ز زیرا  دراسلام دروس دینی بایدمجانی باشد وسه بارهم درقم د عوا کردم  که شهریه یاد است قدرت  دادن ندارند-گذشت دریکرکز فرهنگی برای مراسمی خاص  که لقلین خطیب غالبا به مسفر میروند معاون محترم فرمودهرکسی که سرلغ دارید  خوب است دعوت کنید ومن تقبل کردموخلاص  ایشان پیدا کردم که دریکمسجد منطق بالا پیش نماز است و برا ی نماز   مغرب وعشا به انجا رفتم با کمال تعجب دیدم مسجد پر است-  البته بگویم ایشان درسلک روحانیت بودند-نمازکه تمام افراد  دور ایشان حلقه زدندومن هم درصف قرار گفتم تا حلقه نزدیکتر شد ارراست به چپیکی اقائ ی قدلند بالباسبرند بهمن گفت شما از ایشان سئوال وخواسته ای دارید گفتم بله درگوش من گفت ایشان ازعلم غیب دراینده به شما خبر میدهدوضحاب اشراق عاست- ما به نزد ایشان رفتیم وخواسته خود گفتیم  ایشان فرمود برکول من پنجا ه شغل گذاشتندهر میدوم هوز کارهای درست نشده است معذور هستم