بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- در طول تاریخ بجز اندکی از زمان معاصر- توحید محض کم بوده است- کفرمحض هم کمبوده است واکثریت مشرک بودند  پنچ ها درصد الهی وپنچاه درصد خواست خودشان-که کم کم وزنه خودشان  اضافه میشود- بقول استادمعزز حضرت ایت الله دکتر مرتضی  مطهری علیه السلام  که الحاد کمی زیاد شد مانند کمونیست ونفاق از زمان اسلام شروع شد چون قدرت  توحیدمحض زیادشد  ومجبوربودن خودرا موحد  قلمداد کنند وگرنه از عربستان خارج شوند- البته بقول امام الراحل علیه السلام عرفا معتقد هستند0 هرکس این طبیعت را  شگفت انگیز به داند موحد است ولی خوداش نمیداند-واقعا هه مین طور است- درانگلستان ودرلندن از زمانیکه توریست می اید خیابانی ها را  میبندند ودراطراف ان یک گاری های چرخ دارد که  روی ان یک   پوشش ضد نور قراردمیدهند از شیرمرغ  تا جان ادمیزاد که ناصر خسورو عددی نیست مثلا تی شرت از سراسر  اروپای غربی  و قاره امریکا- از شرکتهای تی شرت انواع اقسام می اید تمام اجناس به همین  طرز مثلت سرمیک وسفال ژاپون درانواع خود را می اورند ولی  از یکی از شرک تاپنچاه نوع میاورد ولی کاتول ک صدوپنچاه نوع است-  یکنوع جدید میخواهد پولاش رامیگیردقبض میدهد وبعدا پست دم خانه میاورد حتی هواپیمای بوئینگ را میفروشد هرنوع فیل  را بخواهید  میفروشد- دم خانه تحویل میدهد دوماه تماشا کنید به جائی نرسیدید- درحدود دویست سال است تکنولوژی شروع بکارکرده است اینده چه خواهد شد؟؟ دوامر است یکی قدرت طبیعت ویکی قدرت عقل- چگونه با فلسفه ماید قابل توجیه است خوداتم هم شگفت انگیز است-  ستارههائی هستند مثلا صدهزار سال نوری از زمین زودتر بوجود امدند پس چر ا  این صوصیات درانها پیدانشد؟؟ جوابی ندارند- مانندبت به ان علاقمند هستند—بقول امام صادق علیه السلام کسی که مومن نباشد کارا ش برعکس است- یک جا درلندن است که  منظره وفضا ومحیط توریستی دارد چندجای لندن این چنین است ماند  تجریش درتهران- یک رودخانه است جلوی شماتاچشم کار میکند سبزه است وپشت سرشما چنگل است البته بقول شیرازی جنگل تنک  یعنی چند میان ازانجا درختان اش را قطع کردندمن بایکیازدوستان خیلی میخواست بامن سرصحبت سیاسی باز کندوجزو یک گروه کمونیستی  انگلستان بود- من برای نو شیدنی اب سیب  خواستم ایشان ابجو- لیوان مشروب خوری درشیراز اصطلاحا گلاس ویا گیلاس میگویند  وانرا لیوان بستنی خوری میگویند بسیار کوچک طرفاش  سی سانتی میر معک جای نمیگر  یک پنجم خالی بو بیست وپنچ شلینگ بود ویک لیوان بیست وپنچاه سی سی ابجو بیست سه شلینگ بود اب سر میز نمیگذارند چون به جای اب  ابجو میخورند باید بپوی که اب بیاور- توریست هرکدام درروز حداقل یک لیتر ابجومیخورند کردم انگلستان همین طور معلوم است که شرکتهای ابجو سازی جزو غول های  صنعت غرب است قبل از انقلاب  چون هرکس کارت بین المللی دانشجوئی میگرفت درخوابگاه کشورهای دوست به او جا میدانند  وپول دانشجوئی میگرفت- من سری به خوابگاه دانشگاه شیراز زدم- تا کسی را  ملاقات کنم درباز گشت دو دنشجوی فرانسه درحیاط بودند  من را که دیدند نزد من امدند شما حاضر هستید که راهنما ی ما شوید گفتم اشکالی ندارد وباهم سوارتاکسی شدیک که اول به سعدیه برویم وبعدحافظیه وجاهای دیگر- از انها سئول کردم- که رشته دانشگاهی شما چیست- گفتند هردو صنعت ابجو سازی  گفتم رشته بدی است یکاز انها گفت بهترین رشته حتی بهتراز از پزشکی است وسختراز پزشکی کنکور دارد علاوه حقوق بسیاربالا ترین درصد  سهمیم در فروش رادارد فرانسه سهیم شدن نیم درهزار برا یمعول است واین بیشتر است همه نسبت به مادوتا حسادت میکردند حتی درفامیل چگونه شما قبول شدید – بعداز بحث گفتن مابفراسنه برویک تغیر  رشته میدهیم وگفتمانی کردند که ما پزشکی میخوانیم یک جو سیاه دارد که بالاترین الکل رادارد واب جو سیاه خیلی مشهور است مداوم از زمینهای کشاورزی وسیفی جات گرفتند وبه جوسیاه تبدیل کردند که صدای کشاورزان دراورده است زیرا بهترین یکنوع گوچه فرنگی درالمان است کهمردم  انرا میپسندندومداوم کم یشود واز خارج گوچه فرنگی میاوردند که مطابق ذائیقه انها نیست ودیگر سیفی جات- اما مافیای ابجودرسال فقط ده تا مسئله برای مشکلاتی که ابجو درست میکند بیشتر اجازه نشر نمیدهند-کک کسی هم نمی گزد جز خداوند منان ومومنین اولا سرکار دچارخواب میشوند بدون ارااه دفع ادرار میکنند ومسائل زیاد درغرب طلاق دادن نمره منفی درشرکت ها دارد وهمینکه همسرا فوت کرد مردان ازدواج نمیکنند دراپارتمان باید زندگانی کند که صبح در انگلستان افتاب سرساعت نه ریع طلوع میکند واز هفت ونیم حرکت شروع میشود این فرد باید  صبح که بیدارشد زنگ بزند به مسئول برج اگرزنگ نزد   بلافاصله به پلیس خبر میدهند اگر  درب را قفل نکرده بود وقبلا  اطلاع نداده بود که کجامیرود – پلیس خبر میکنند وپس   جستجو میفهمند بسیار مست بوده است به زیر زمین رفته است روی یکی از دوشک ها خوابیده است- زمانی که ما بیست وپنچ میلیون بودیم- انگلستان چهل شش میلیون و فرانسه بیست وچها میلیون بود حالا انگستان با ما برابر است وفرانسه شصت و چهار میلون است-چه درمیزان دانشمند ومتخصص کم دارد وچه در تعادادکارگر متخصص کم دارد لذا بایداز هر فرد کمال استفاده راببرد وباز نیازمند وانزمان پنچ میلیون تابعین از کشورهای مشترک المنافع داشت که بیشنر هندی بودند وبین انها نوابغ عجیبی رخ داد حتی بین سریلانکی ها  امریکا گفت جلوی انهابیگیرئ که اولا به شوروی اطاع میدهند ودرثانی اسرار ان مرکز افشا میکنند  اول نگلستان قبول نکر که همهم یست روسها ازطرق مختلف میتواند پی برنند وامریکا کمک علمی خودرابه اروپایغربی  تعطیل کرد تا انها نظارت کندچون انها میتوانندمثلا سیا کشفکنندویک ضربه مهلک به انگلسات خورد وامریکا مجبورشدازدانشمندان به انگلستان گسیل کند وانهارا یاری دهد ودوم ارتش است اوائل انقلات  تریماتی که شروع شد قیمت مداوم بالا میرفت وبعضی هشدار میداند باغرب درگیرنشوید  ولذا افراد تشویق میکردند بخارح بروید وسرمایه خودتان درانجا حفظ کنید شما باهوش وخبره هستید خیلی زود راه چاره  رپید میکنید کسی درمحل مابود به هرفردی میگفت شما کدام کشوربرو یک اقای ان ثروتمندان از قبل خانم اش  ور فرزندانش را به امریکا فرستاده بود ویک تیپ اروپائی داشت وزیباروی هم بود هروقت منرامیدید روی اش بر میگرداند هرکس حقایق انطور که هست درک کند یک لبخند برای این بیچاره ها دارد ویک  دغدغه برای انها ایشان یک خانه بالاترکه بسیارمدرن تر از حال خوداش که درزمان خوداش جزو شیکترین خانه ها  بود ه است وخرید ورفت ومن تصور کردم جابجا شده است مدتی مدید گذشت باز کوچه من ا یشان  دیدم به سمت من امد  احوال پرسی گرمی کرد ومن گفتم شنیدم شما به خانهدیگریرفتید ایشان فرمودند برای یک سال دران خانه بودم وبعد به امریکا رفتم ومن گفتم برای تعطیلات به ایران امدید-گفت نه برای همیشه و من گفتم باخانواده گفت تنها خودم همیشه درامریکا بفکرشما بودم که به اینجا بیاید وفرنگ امریکادردانشگا مطالعه کند که کار من بود حق والانصاف بهترین دانشگاه دنیارادارند وحتی اجازه میدهند فقط یکموضوع مطالعه کنید کهن کردم وشما نقدی برانها بنویسید- یک روز دیدم پسرم ودخترم از  دبیرستان به خانه امدند- پسرم یکتیکه از موی خوداش نارنجی کرده است ویگ ابی  ویک لباس عجیب غریب برتن ودخترم هم چنین گفتم این چه وضعی است انها گفتند مارا گروکروهکردند وهر گروه بایک شکل خاص یک تاترکمیک بازی کنیم-ن گفتم-که این سنت ما یست هردو گفتن اگر چنین نکینم هیچ کس باماصحبت حتی نمیکند مادق میکینم باخودشان همین طور هستند  باید دریک گروه بودودرضمن خوشمان هم می اید ومن گفتم همین هفته به ایران میرویم- مادرایشان فرمودند ما اینهمه زجر کشیدیم که این هابتوانداینجا سرانجام به دانشگاه برونند اینها درایران هیچ شانس دانشگاه  رفتن ندارند بیادتا اخرین مرحله علم ما اینجا باشیم وبعد تصمیم بگیریم به ایران برویم یانرویم  ایشان از خانه جدا میشود ویک خانه  در  کناریک پارک عظیم میخرد  وروی بالن او به سمت پارک بوده است ویک استخر پارکودر بالکن همه چیز ازلحاظ برق وغیره که یزیدرست کند وبخورد ویا بنوش تهیه شده بود وکتاب دانشگاهی مطلع میکرده است یک روز استخر تمام زنانه بوده ات یکخانم زیباروی  تاحی اق دست اش بالا میبرد میگیوید های  با دست اشاره میکند به استخربیا- ایشان همان زمان برای باز گشت به ایران بلیط تهیه میکند وحال به من میگفت برو درنمنزل ومن کمک ملی میدهم ودرباره فرهنگ امریکا تحقیق کن و نقد کن- چند روز قبل یک مرجعیت عظیم در  ماهواره فرمودند حجاب برای خانم ها قرص صورت باید حتما مکشوف باشد باز باشد کشف = پیدا کردن اما  نتجه ای کهمن گرفتم خانی با نام نشان باشد ویا همسراش با نمام نشان باشد میبایست فقط چشمان او باید پیدا باشد-چرا بای  مریض القلب ما متاسفانه همهاش بر میگیردیم به دوران جاهلیت ان یک مورد است ممکن است افراد  مریض قلب ان خانم را بکشند بربیاینند ده ها مسئله دیگر  نمیشود که برای هر خانمی گاردی گذاشت این حجاب تاحد گمراه میکند  نقش گارد را  باز ی میکند اون وقت هم کک کسی نگزدبسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- در طول تاریخ بجز اندکی از زمان معاصر- توحید محض کم بوده است- کفرمحض هم کمبوده است واکثریت مشرک بودند  پنچ ها درصد الهی وپنچاه درصد خواست خودشان-که کم کم وزنه خودشان  اضافه میشود- بقول استادمعزز حضرت ایت الله دکتر مرتضی  مطهری علیه السلام  که الحاد کمی زیاد شد مانند کمونیست ونفاق از زمان اسلام شروع شد چون قدرت  توحیدمحض زیادشد  ومجبوربودن خودرا موحد  قلمداد کنند وگرنه از عربستان خارج شوند- البته بقول امام الراحل علیه السلام عرفا معتقد هستند0 هرکس این طبیعت را  شگفت انگیز به داند موحد است ولی خوداش نمیداند-واقعا هه مین طور است- درانگلستان ودرلندن از زمانیکه توریست می اید خیابانی ها را  میبندند ودراطراف ان یک گاری های چرخ دارد که  روی ان یک   پوشش ضد نور قراردمیدهند از شیرمرغ  تا جان ادمیزاد که ناصر خسورو عددی نیست مثلا تی شرت از سراسر  اروپای غربی  و قاره امریکا- از شرکتهای تی شرت انواع اقسام می اید تمام اجناس به همین  طرز مثلت سرمیک وسفال ژاپون درانواع خود را می اورند ولی  از یکی از شرک تاپنچاه نوع میاورد ولی کاتول ک صدوپنچاه نوع است-  یکنوع جدید میخواهد پولاش رامیگیردقبض میدهد وبعدا پست دم خانه میاورد حتی هواپیمای بوئینگ را میفروشد هرنوع فیل  را بخواهید  میفروشد- دم خانه تحویل میدهد دوماه تماشا کنید به جائی نرسیدید- درحدود دویست سال است تکنولوژی شروع بکارکرده است اینده چه خواهد شد؟؟ دوامر است یکی قدرت طبیعت ویکی قدرت عقل- چگونه با فلسفه ماید قابل توجیه است خوداتم هم شگفت انگیز است-  ستارههائی هستند مثلا صدهزار سال نوری از زمین زودتر بوجود امدند پس چر ا  این صوصیات درانها پیدانشد؟؟ جوابی ندارند- مانندبت به ان علاقمند هستند—بقول امام صادق علیه السلام کسی که مومن نباشد کارا ش برعکس است- یک جا درلندن است که  منظره وفضا ومحیط توریستی دارد چندجای لندن این چنین است ماند  تجریش درتهران- یک رودخانه است جلوی شماتاچشم کار میکند سبزه است وپشت سرشما چنگل است البته بقول شیرازی جنگل تنک  یعنی چند میان ازانجا درختان اش را قطع کردندمن بایکیازدوستان خیلی میخواست بامن سرصحبت سیاسی باز کندوجزو یک گروه کمونیستی  انگلستان بود- من برای نو شیدنی اب سیب  خواستم ایشان ابجو- لیوان مشروب خوری درشیراز اصطلاحا گلاس ویا گیلاس میگویند  وانرا لیوان بستنی خوری میگویند بسیار کوچک طرفاش  سی سانتی میر معک جای نمیگر  یک پنجم خالی بو بیست وپنچ شلینگ بود ویک لیوان بیست وپنچاه سی سی ابجو بیست سه شلینگ بود اب سر میز نمیگذارند چون به جای اب  ابجو میخورند باید بپوی که اب بیاور- توریست هرکدام درروز حداقل یک لیتر ابجومیخورند کردم انگلستان همین طور معلوم است که شرکتهای ابجو سازی جزو غول های  صنعت غرب است قبل از انقلاب  چون هرکس کارت بین المللی دانشجوئی میگرفت درخوابگاه کشورهای دوست به او جا میدانند  وپول دانشجوئی میگرفت- من سری به خوابگاه دانشگاه شیراز زدم- تا کسی را  ملاقات کنم درباز گشت دو دنشجوی فرانسه درحیاط بودند  من را که دیدند نزد من امدند شما حاضر هستید که راهنما ی ما شوید گفتم اشکالی ندارد وباهم سوارتاکسی شدیک که اول به سعدیه برویم وبعدحافظیه وجاهای دیگر- از انها سئول کردم- که رشته دانشگاهی شما چیست- گفتند هردو صنعت ابجو سازی  گفتم رشته بدی است یکاز انها گفت بهترین رشته حتی بهتراز از پزشکی است وسختراز پزشکی کنکور دارد علاوه حقوق بسیاربالا ترین درصد  سهمیم در فروش رادارد فرانسه سهیم شدن نیم درهزار برا یمعول است واین بیشتر است همه نسبت به مادوتا حسادت میکردند حتی درفامیل چگونه شما قبول شدید – بعداز بحث گفتن مابفراسنه برویک تغیر  رشته میدهیم وگفتمانی کردند که ما پزشکی میخوانیم یک جو سیاه دارد که بالاترین الکل رادارد واب جو سیاه خیلی مشهور است مداوم از زمینهای کشاورزی وسیفی جات گرفتند وبه جوسیاه تبدیل کردند که صدای کشاورزان دراورده است زیرا بهترین یکنوع گوچه فرنگی درالمان است کهمردم  انرا میپسندندومداوم کم یشود واز خارج گوچه فرنگی میاوردند که مطابق ذائیقه انها نیست ودیگر سیفی جات- اما مافیای ابجودرسال فقط ده تا مسئله برای مشکلاتی که ابجو درست میکند بیشتر اجازه نشر نمیدهند-کک کسی هم نمی گزد جز خداوند منان ومومنین اولا سرکار دچارخواب میشوند بدون ارااه دفع ادرار میکنند ومسائل زیاد درغرب طلاق دادن نمره منفی درشرکت ها دارد وهمینکه همسرا فوت کرد مردان ازدواج نمیکنند دراپارتمان باید زندگانی کند که صبح در انگلستان افتاب سرساعت نه ریع طلوع میکند واز هفت ونیم حرکت شروع میشود این فرد باید  صبح که بیدارشد زنگ بزند به مسئول برج اگرزنگ نزد   بلافاصله به پلیس خبر میدهند اگر  درب را قفل نکرده بود وقبلا  اطلاع نداده بود که کجامیرود – پلیس خبر میکنند وپس   جستجو میفهمند بسیار مست بوده است به زیر زمین رفته است روی یکی از دوشک ها خوابیده است- زمانی که ما بیست وپنچ میلیون بودیم- انگلستان چهل شش میلیون و فرانسه بیست وچها میلیون بود حالا انگستان با ما برابر است وفرانسه شصت و چهار میلون است-چه درمیزان دانشمند ومتخصص کم دارد وچه در تعادادکارگر متخصص کم دارد لذا بایداز هر فرد کمال استفاده راببرد وباز نیازمند وانزمان پنچ میلیون تابعین از کشورهای مشترک المنافع داشت که بیشنر هندی بودند وبین انها نوابغ عجیبی رخ داد حتی بین سریلانکی ها  امریکا گفت جلوی انهابیگیرئ که اولا به شوروی اطاع میدهند ودرثانی اسرار ان مرکز افشا میکنند  اول نگلستان قبول نکر که همهم یست روسها ازطرق مختلف میتواند پی برنند وامریکا کمک علمی خودرابه اروپایغربی  تعطیل کرد تا انها نظارت کندچون انها میتوانندمثلا سیا کشفکنندویک ضربه مهلک به انگلسات خورد وامریکا مجبورشدازدانشمندان به انگلستان گسیل کند وانهارا یاری دهد ودوم ارتش است اوائل انقلات  تریماتی که شروع شد قیمت مداوم بالا میرفت وبعضی هشدار میداند باغرب درگیرنشوید  ولذا افراد تشویق میکردند بخارح بروید وسرمایه خودتان درانجا حفظ کنید شما باهوش وخبره هستید خیلی زود راه چاره  رپید میکنید کسی درمحل مابود به هرفردی میگفت شما کدام کشوربرو یک اقای ان ثروتمندان از قبل خانم اش  ور فرزندانش را به امریکا فرستاده بود ویک تیپ اروپائی داشت وزیباروی هم بود هروقت منرامیدید روی اش بر میگرداند هرکس حقایق انطور که هست درک کند یک لبخند برای این بیچاره ها دارد ویک  دغدغه برای انها ایشان یک خانه بالاترکه بسیارمدرن تر از حال خوداش که درزمان خوداش جزو شیکترین خانه ها  بود ه است وخرید ورفت ومن تصور کردم جابجا شده است مدتی مدید گذشت باز کوچه من ا یشان  دیدم به سمت من امد  احوال پرسی گرمی کرد ومن گفتم شنیدم شما به خانهدیگریرفتید ایشان فرمودند برای یک سال دران خانه بودم وبعد به امریکا رفتم ومن گفتم برای تعطیلات به ایران امدید-گفت نه برای همیشه و من گفتم باخانواده گفت تنها خودم همیشه درامریکا بفکرشما بودم که به اینجا بیاید وفرنگ امریکادردانشگا مطالعه کند که کار من بود حق والانصاف بهترین دانشگاه دنیارادارند وحتی اجازه میدهند فقط یکموضوع مطالعه کنید کهن کردم وشما نقدی برانها بنویسید- یک روز دیدم پسرم ودخترم از  دبیرستان به خانه امدند- پسرم یکتیکه از موی خوداش نارنجی کرده است ویگ ابی  ویک لباس عجیب غریب برتن ودخترم هم چنین گفتم این چه وضعی است انها گفتند مارا گروکروهکردند وهر گروه بایک شکل خاص یک تاترکمیک بازی کنیم-ن گفتم-که این سنت ما یست هردو گفتن اگر چنین نکینم هیچ کس باماصحبت حتی نمیکند مادق میکینم باخودشان همین طور هستند  باید دریک گروه بودودرضمن خوشمان هم می اید ومن گفتم همین هفته به ایران میرویم- مادرایشان فرمودند ما اینهمه زجر کشیدیم که این هابتوانداینجا سرانجام به دانشگاه برونند اینها درایران هیچ شانس دانشگاه  رفتن ندارند بیادتا اخرین مرحله علم ما اینجا باشیم وبعد تصمیم بگیریم به ایران برویم یانرویم  ایشان از خانه جدا میشود ویک خانه  در  کناریک پارک عظیم میخرد  وروی بالن او به سمت پارک بوده است ویک استخر پارکودر بالکن همه چیز ازلحاظ برق وغیره که یزیدرست کند وبخورد ویا بنوش تهیه شده بود وکتاب دانشگاهی مطلع میکرده است یک روز استخر تمام زنانه بوده ات یکخانم زیباروی  تاحی اق دست اش بالا میبرد میگیوید های  با دست اشاره میکند به استخربیا- ایشان همان زمان برای باز گشت به ایران بلیط تهیه میکند وحال به من میگفت برو درنمنزل ومن کمک ملی میدهم ودرباره فرهنگ امریکا تحقیق کن و نقد کن- چند روز قبل یک مرجعیت عظیم در  ماهواره فرمودند حجاب برای خانم ها قرص صورت باید حتما مکشوف باشد باز باشد کشف = پیدا کردن اما  نتجه ای کهمن گرفتم خانی با نام نشان باشد ویا همسراش با نمام نشان باشد میبایست فقط چشمان او باید پیدا باشد-چرا بای  مریض القلب ما متاسفانه همهاش بر میگیردیم به دوران جاهلیت ان یک مورد است ممکن است افراد  مریض قلب ان خانم را بکشند بربیاینند ده ها مسئله دیگر  نمیشود که برای هر خانمی گاردی گذاشت این حجاب تاحد گمراه میکند  نقش گارد را  باز ی میکند اون وقت هم کک کسی نگزد