بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-  بخاطر بزرگ داشت ماه محرم- بخش پنجم—ولاتقتلو النفس التی حرم الله الا بالحق-= یعنی-و مکشید جانی را کهخدا انرا حرم داشته است مگر ازراه حق- این کلمه حق مطلق است اسیر هم در برمیگیرد- شکنجه کردند و ازار دادن وغیره- سءوال اول این است که چرا امام حسین علیه  را خارجی گفتند- مگر امربه معروف ونهی از منکر  فرد را خارجی میکند و باعث ریختن خون ان فرد شود؟؟ این دیکتاتوری است –که طاغوت گفته میشود ودراسلام نهی شده است وقابل قبول نیست- حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- درغدیر خم فرمودند- سخن من را بشونید—زیرا نمیدانم سال دیگر شمارا خواهم دید-یا-نه- منظور ایشان اینبود که اگر سال دیگر من زنده بودم –شماراینجا معطل نمیکردم ودراحادیث داریم که پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- بعضی ها ششماه وبعضی هادوماه تا رحلن جانسوز ایشان رخ داد هروز صبح به درب خانه علی علیه السلام میامدند ووایه تطهیر میخواندند ومسلم بودمردم برای شناخت واقعیت به مدینه میامدند ومتوجه مسءله میشدند- بعد فرمودند-مردم- خونومال شما بریکدیگر حرام است تا روزی که پروردگار خودرا ملاقات کنید ایههم فرمودند بالحق میتوانید بکشید این حقرا  هم باید خداوندمنان تعین کند- نه خلیفه به میل خود- چرا مردمان دراین مورد درباره امام حسین علیه السلام خونسرد باقی ماندند برای انکه قدرت خلیفه مطلق شد  واحکام از مواضع خود نگریسته نمیشد  بلکه حلیفه باید معنا وحدود انرا معین کند و از  چهارچوب وحیانی خود خارج شد ویک از کلیدی ترین بحث امام حسین علیه السلام درکربلا همین است که مورد پذیریش واقع نشد  وهرکس میخواست دفاع کند خارجی قلمدادمیشد وحکم اش کشتن بود وبعدا ها رافضی شد یا اهل غلو شد—مردم اگر شعار رفاه ومادی داده نمیشد در سلک امام حسین علیه السلام درمیامدند در مشروطیت ایران بنابرگفته ایت الله فلسفی عزیز رحمت الله اینمطلب هن درتهران وهم درشیراز از ایشان شنیدم که فرمودند برای بحرکت دراوردنمردم گفتندکهمشروطیت هر روز پانزده ریال ویک سیخ کباب بره با یک نان سنگگ-مردم به حرکت درامدند وبار  وعده سرخرمی که دیگران دادند به سمت انهارفتند وخلیفه بال وپر  دادند که از چهارچوب  عقلانی و وحیانی بالاتر رفت وبده به امام فقهات دادند- وفقط خلیفه نماز بخواندبرای خلافت کافی است- وان امامت واقعی منسوخ شد رافضی شد- خوب  بسیار مسخره است که گفتند که \یامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- فرموده است که  امامان یا خلفا دوازده نفر تا قیامت هستند وهمگی از قریش هستند ومخفیانه درگوشی به افراد خاص فرمودند از بنی هاشم هستند مومنین درجاپی که امام معصوم اشکاراین حدیث رابیان کرد انرا اشکار میکردندودرجایدیگر اگر کسی بهاونزدیک میشد واو تشخیص دادهبود او شیعه است درگوشش این جمله میگفت که بفهمد او شیعه است-خلافت  دوازده تاپی از اقایان ابوبکر شروع میشود وتا عمربن عبدالعزیزپایان میامد وخوب بعدازایشان باید قیامت شود اقایان دیگر خلیفه ندارند پس چرا ساکت هستند-ولی چون امام عصروالزمان ارواح نا فدا  رحمتالله علیه  درپرده غیب است قبول ندارندومیگویند دین شما ناقص است وبعدا برای حل مسءله ه دوتا دوازده وسه دوازدهتا حتمی حالا بیشتر شده است اسم ان استنباط است؟؟  جناب استادمعززمرحوم دکتر سید جعفر شهیدی رحمت اللهعلیه درتاب خود میفرماید در سال شصتویکم هجری عدهای که شما ر انهاهم کم نبود- درکوفه- بصره- مدینه- مکه- دمشق بسر میبردند که خود دران انجمن= غدیرخم- حاضر وسخانان حضرت محمد صلواته الله علیه واله والسلم را شنیدهبودند- وجرم امام حسین علیه السلام یکی بیان این حقیقت بود- ادامه دارد