بسم الرحمن الرحیم- نظریات شخصی  است- سه امر بسیارمهم است- یکی  ضد خرافات بودن ودوم صلح  طلب بودن -  دیگیری پیشرفت مثبت کردن است- تنها اسلام است به این سه عنصر درست و واقعی وحقیقی توجه کرده است ومابقیه کمیت شان لنگ است- یک جنابی درشیراز هستند که انشا الله درقید حیات باشند ایت الله انجوی – رحمت الله علیه- یک دانشجو نزدمن زمانی که خود من هم دانشجو بودم وایشان را به من معرفی کردوگفتند من  درند ایشان تلمذ کردم ارامش پیدا کردم و عقلانی شدم وجدی شدم شماهم بیاید  وببینید که همین طور است ویامن تصور میکنم من  بادوستم نزد ایشان وبعداز مدتی من هم به همان نتجه رسیدمگویا یک دانشجوی کمونیست  امده بود وقتیکه به ارامش رسیده استکفتند فلانی بدردما نمی خوری- وایشان  درس را ره کرده است اینها نمیفهمند که یک جرقه غضب  الهی درانها است تادنیارا کمونیست نکنند درحالغضب هستندولی باز تمام نمیشود بهجهان همن دیگر میفتند وشیطان مداوم انهارا کوک میکند- \یامبر اکرم صلواته اله درجنگ بدر فرمودندشمشیراز دست من بگیرید که من پیامبر  رحمت است وحضرت علی علیه السلام دشمنان خودرا نفرین کرد- کهمداوم جنگ درست میکنندوباید مسلمان کشی کند ودوستان خودرا قربانی کند ایشان مایل بود  بشریت را  به راحتی به بهشت ببرد حضرت رسول اکرم صلواته االله علیه واله والسلم فرمودندایهای درسوره هود است که کمر من را خم کرد-چرا چون باید گذشت میکرد اگر  ضربه میزد کار بزودی تمام میشد- کاری که حضرت سلیمان  علیه السلام باجن ودیگران کرد ولبخند  را هیچگاه فراموش نکرد وبسیار گذشت کرد ومداوم ارامش راایجاد کرد ولی جدی بود وحضرت علی علیه السلام  که\ایه اصلی نبردهابود همیشه خنده برلب داشت وبه همین دلیل که میرغضب نبود گفتند برای سیاست مناسب نیست  دمکرا کردستان وکومله احمق های  عصر نوین هستند- یکاز شعب کمونیست ایرانی که بسیاربه حزب توده نزدیک است کمونیست تا همیشه روز کارگر دریک کشور جمع میشوند ان سالدرایتالیا بودند  نمایند ان  فرقه به ایتالیا رفته است ومیزی درست کرده است کتاب هاپی که نوشته است وبزبان خارجی ترجمه شده است واقدامات ی کهکرده است عیچ کس انهاراقبول نکردد تا بگویند ما صلح طلب هستیم و  مجلس یا  یا پارلمان راقبولداریم  کومله که جای خودرادارد میرغضب است قران همین را میفرماید انها را   یک دست میبینید- درحالیکه قلوبانها ازهم متفرق است وضدهم  میشوند—عصر هجر ایمانبخداوندمنان استدلالی  بلدبود اخیرا یک حیوان نازک ژله ای ته اقیانوس کشف کردند که از طریق استخوانهای  ماهی ها که ته اقیانوس میریزد  زندگانی میکند ونمیتواندبیشاز چند سانتیمتر حرکت کند اگر کمی فشاراکم کند متلاشی میشود وهنوز نتوانستند  ان فشاررابوجود بیاورند- دمکرات  خرده بورواژِ ی است- کومله دنبال حقوق کارگران  بادمکرا نبرد کرده است خورده بورژوازی دیکر جزو  امپریالیست محسوب میشودوبااو نبرد کرده است چونقدرت مذهب وایران را فهمیده است دوباره با حزب دمکرات کردستان متحد شده است  یک دوستی درانگلستان میگفت من نمیدانم هر حقیقتی که درایران ماید کارکاتور میشود اقای مارکس میفرماید هرگاه امپرلیست  بهاوج تکامل اقتصادی رسید  ازان زمان ببعد به کارگر زیادنیاز ندارد لشگرهای بیکاری درست میکند وجهانراهم میباعد انز مان اگر کارگران به فلاکت افتادند کمونیست میتواند تاحدی مسائل حل کند حزب دمکرا تصور میکند خرده بورژوازی یعی بقال وچقال- هنوز خرده بورژوازی را نفهمیده است که درفارنسه چکار کرد امد یک جنس  دهتوامانی بیست تومان فروخت دانشکاهای فئودالیسم که مثل مورچه حرکت میکردند فعال کرد وتحقیقات کرد وبشدت درهمه زمینهای جلو رفت- وهرکس دریران بیاد  از حقوق همه دفاع کند انهم درچهر چوب اسلام ناب وگرنه درپیشانی اش نوشته است مایوس از رحمت الهی  یعنی جهنمی -