بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- مرگ ناگهانی جناب مرحوم اقای امین تارخ یکی از  هنرمندان وبازیگران- بسیارتوانا که بازی اش بدل میچسبید ودرنقش های خارجی وایرانی و بسیارتوانا وتاثر گذاربود من یکی از بازی های ایشان در  درتهران دیدم- کهتصور میکنم که پیس فرانسوی بود ودرزیر زمین  سیفون توالت بالائی ها-ایده ساز میشد واختلافات  فکری را نشان میداد  سرعت باز وبحث های مختلف فکر ی که باسرعت   طی میشد برای من کند ذهن-  واستدلا لهای طرفین- هیچ معنای روشنی  برای من نداشت ولی بازی گیرائی خاص خودا راداشت- ونشان میداد وحدت  ایده کاری تقریبا محال  است--  هنرمندان از یکنوع  اضطراب  روحی رنج میبرنند که ورزش   وتوسل به دعا بسیار مهم است بخصوص که بزرگان دعای سمات را بسیار موثر میدانند امید است ما دراینده نظیر این هنرمدان تعداد بیشتری داشته باشیم- انشالله روح اش شاد ودرارامش ابدی  باشد وتسلیت بخاندان  ارجمند ایشان ودوستان هنرشناس ایشان عرض میکنمواز خداوندمنان طلب صبر جمیل وجلیل   درخواست میکنم- بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- مرگ ناگهانی جناب مرحوم اقای امین تارخ یکی از  هنرمندان وبازیگران- بسیارتوانا که بازی اش بدل میچسبید ودرنقش های خارجی وایرانی و بسیارتوانا وتاثر گذاربود من یکی از بازی های ایشان در  درتهران دیدم- کهتصور میکنم که پیس فرانسوی بود ودرزیر زمین  سیفون توالت بالائی ها-ایده ساز میشد واختلافات  فکری را نشان میداد  سرعت باز وبحث های مختلف فکر ی که باسرعت   طی میشد برای من کند ذهن-  واستدلا لهای طرفین- هیچ معنای روشنی  برای من نداشت ولی بازی گیرائی خاص خودا راداشت- ونشان میداد وحدت  ایده کاری تقریبا محال  است--  هنرمندان از یکنوع  اضطراب  روحی رنج میبرنند که ورزش   وتوسل به دعا بسیار مهم است بخصوص که بزرگان دعای سمات را بسیار موثر میدانند امید است ما دراینده نظیر این هنرمدان تعداد بیشتری داشته باشیم- انشالله روح اش شاد ودرارامش ابدی  باشد وتسلیت بخاندان  ارجمند ایشان ودوستان هنرشناس ایشان عرض میکنمواز خداوندمنان طلب صبر جمیل وجلیل   درخواست میکنم-