بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-  بخشی از دعای روز سه شنبه- کل حمد متعلق به خداوندمنان است در طرازی که حق او است وان حمد مداوم تکرار شود- پناه میبرم به خداوندمنان از شر نفسم که از سرچشمه نفس شیطانی من نشات میگیرد- مگر خداوندمنان نسبت بهمن لطف ومرحمت داشته باشد وپناه میبرم از شر شیطان بزرگ که کاراش  ان است که مداوم من شرخودرا زیاد کنم---خداوندا من در سپاه ر خود قراربده که بدرستی سپاه تو پیروز است-وهمچنین من رادرحزب خود قرار بده که حرب تو هم پیروز است ومن راجزو دوستان خود قراربده –بدرستی دوستان دردنیا واخرت ترس وغم نخواهد داشت-و صلاحیت منرا برای بدست اوردن اخرت فراهم ساز که بدرستی انجا منزل ابدیمن باشد وجایگاهی که ازدست انسانهای لئیم  وپست بتوانمفرار وراحت باشم- در روز سه شنبه سه امرمهم به من عطا کن- تمام گناه هان من راببخش تمام غم منرا ازبین ببر- ودشمن دشمنان منرا دفع کن- بوسیله اسم الله که بهترین اسم اله است وباز به الله-که رب  زمین وامان است طلب دفع  ناگواری زمینی واسمانی – که اول ان غضب تو است وجلب همه خوبی ها که اول ان جلب رضایت تو است واخر سرنوشت من را با غفرانواحسان ختم کن این صفحه53 است در صفحه52 در حاشیه  قبل ازنماز خواندن این حاجاتخاص راطلب کن وبعد حاجات عام خودرا بطلب- خداوند فقط براستی بسوی توتنها میایم- اول برمحمد وال محمد که  وسیله من  هستند- صلوات بفرست وحال باتمام توجه خود بسوی تو- منرا بخاطر  ابروی ان بزرگواران- شرف وابرو که مورد پسند شما باشد بده- واز نزدیکان درگاهت  دردنیا واخرت  قراربده- ونماز م قابل قبول بفرما- وبخاطران بزرگواران گناهان منرا ببخش – وباز بخاطر ان بزرگوارا دعای منرا مستجاب بفرما- بدرستی که تو اهل مغفرت وگذشت وبخشش هستی- سپس خواست خودرا مطرح کن-