بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی  است- نگاهی به کتاب حاج قاسم سلیمانی  که من می شناسی– جناب حضرت زراره جدید-حضرت زراره جدید وزمان خوداش –کتاب سیاق قرانی دارد  از مطلبی به  مطلبی دیگری که با ارزش است میرود-حضرت زراره رحمت الله تصور میکنم باسه امام علیه  السلام درتماس بوده – وکفر را بخوبی  می شناخته است وراه رسم مبارزه  را بخوبی میدانسته است- حضرت ایت الله مجاهد  مغز متفکر مرحوم حضرت حسن مدرس رحمت الله- رضاشاه به ایشان نوشت که پا روی دم من نگذار- ایشان فرمودند دم شما همه جا است-این یک واقعیت بی زمانی ومکانی است—ولی خداوند بیانمیفرماید علم ایمان و علم فرقان نشران بامن است- فرقان از فرق گذاشتن که گفتندحق را از باطل  نشان دادن—ومسلما درطول زمان افرادی  برگزیده میشوند واین مهم را  تبین ونشان میدهند—کفر دراسلام تاریکی است- وایمان در غیبت ماندکسی است که درشب مهتابی حرکت میکند زیادکاراش روشن نیست- وحضرت علی علیه السلاممیفرمیاد من در درتارکی گام میزنم واز بیا بان هایئ میروم کهکفر تصورمیکند من هلاک میشوم درحالیکه صراط المستقیم است وانها هلاک خواهند شد—این فرقان است- دم مرگ حضرت زراره صلواته الله علیه- قرانی برروی سینه داشت بیان شده است افرادی که درحال احتضار هستند قران را بالای سینه انها نگهدارید یا بطریقی  قران  بالای سینه انها باشد و  سوره یا سین  بخوانید که مال اهلبیت صلواته الله علیهم الجمعین است –محتضر سینه اش تنگ میشود نفس کشیدن سخت میشود فرشتگان قبض روح از قران خجالت میکشند  وسینه محتضررا ارام میکنند- افراد عباسیان نزداو امدند- وگفتند امام صادق علیه السلام بر خلاف ماصحبت کرده است- ایشان فمودند بعضی از انها دروغ است وبعضی راست است- من بهامامصادق علیه السلام گفتم شما بایندرایت وعلم خودرا مدتی جهنمی کردید- واستنباط من کهاز شمایادگرفتم برخلاف این موضوع است- انها گفتند راست میگوی ایشان گفت من این مطلبرا مخفی کردم وحال میخواهم خاندان من اصحاب انرادرک کنند- انها ایشان رادعا کردند وپول قابل ملاحظه گذاشتندهرچند ایشان فرمود من فقیر نیستم ورفتند وخاندان واصحاب سخت ناراحت شدند- که ماشمار دوست حضرت میدنستیم واین حرف ها چیست شمامنافق بودی  ایشان فرمودند  بیان خودحضرت  صلواته الله علیه است که این قران باقی بماند وخودرا فدای قران کردند- یاقران جعلیات میگفتند ویا قران کم و زیادمیکردندمانند احادیث امروزه دین بهائی پوشالی درافریقا  دین پنجم است-ودین های انگلیسی ساخته درحال اوج گرفتن هستند- اخیرا مشخص شده است اقای مودی نخست وزیر هند  درجنایات کشتارمسلمانان دست داشته است- افغانی ها در استرالیا مداوم مسیحی میشوند- هرکدام که بغرب رفتند بی حجاب شدند کانال تمدن  درافغانستان از شهدی خود  که دربیغوله ها درزمستان با شوروی جنگیدند نه دارو داشتندنه وسایل گرم کننده درزمستان یخ زدندوشهید شدند- درصفحه پانزدهم--- ما هایی که انجا(منزل سردار رحمت الله علیه) از جای خالی اش میسوختیم—همیشه احتمال شهید شدنش  را میدادیم- منوهمه دوستان قدیمیش  میدانستیم چه شوقی برای شهادت دارد—روزی که درگنگرههای  شهدای گیلان-گفت—اگرامروز کسی رادیدید که بوی شهید از کلام او-از رفتار او ازاخلاق او استشمام شد بدایند که او شهید خواهد شد- همانموقع یقین کردم که شهید میشود- درپاورقی  میفرماید—ایشان ادامه گفتهبود- شرط شهید شدن- شهیدبودن است کهمطلب فلسفی دقیقی است—تمام شهدای ما- اینمشخصه راداشتند- قبلاز انکهشهیدشوند شهیدبودند- تاکسی شهیدنبود شهید نمی شود—پیش ازماها حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای رحمتالله علیه واسعه- شهادت را دروجود حاج قاسم سلیمانی  اعلم جاودان حقانیت اسلام- دیده بودند- پانزده سال پیش  سال-1384 درکرمان وخانه ی شهید- عظیمپور وقتی  جواد روح اللهی – داماد خانوادهی شهید از مقام معظم  رهبری دامت افاضاته- درخواست قول شفاعت کردند- ایشان فرمودند- "" اولین کسی که دراین مجموعه ی ما برحسب قاعده- حق شفاعت دارند- این شهید ها  هستند- و امثال این شهد ها- دوم پدر ومادر شهدا هستند- بعد حضرت اقا نگاهی به حاج قاسم سلیمانی نور جاودان- که درجمع بود کردند وگفتند:: این اقای حاج قاسمهم از انهاییاست که شفاعت میکنند- ان شاالله از ایشان قو ل بیرید- به شرطی که زیر قول شان نزنند-!!-ادامهدارد