بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- امام صادق علیه السلام برای خریدبیرون امدند-مقداری گوشت ومیوه خریدند ومیخواستند  نان هم بخرند ی از برزگان اهل سنت بازن خود اش درخیبان به ایشان برخورد کرد-سئوالاتی از امام علیه اسلام کرددر همین موقع یکی از کنیزنان امام علیه السلام یایکیاز زنان امام  علیه السلام  به نزد ایشان امد  درکنار ایشان وروبرو ی اشان مطلبی گفت وامام علیه  مطلبی گفت هردو خندیدند  وخواست کیسه امام رابگیرد وببرد ولی امام علیه السلام فرمودند من بایدنان بخرم وخودم انرا میاورم عالم سنی منفجر شد ورفت پیش زن اش  گفت دیدی چه شد- هم ردیف امام علیه السلام ایستاده است انزن گفت وقتی که ریس  رافضی این چنین باشد ودگیر رافضیان معلوم میشودچقدر احمق هستند- امد نزد امام علیه السلام وگف حضرت شما اولا مرد هستید درثانی امام رافضیان هستید اقلا درخیبان انزن پشت سرشما باید باشددرخیابان بازنان که نباید خنده شود امام صادق علیه السلام به خانه برگشتندوفرمودند مردان سبزی نخرند کارخانم هااست وزنان پشت سر مردان باشندوگفتگ کم کننند  ومثلا نخندنداین تقیه است وباید انجام دهید که این فتنه برطرف شود تقیه  جایی است  فتنه ای درست شده استمیتوان با  بعضی دستورات بدون انکه بهاساس دین ضربه بخورد ان فتنه را برطرف کرد- بهد شیعیان رفتند به علمای سنی گفتند که درحدیث است پیامبر اکرم صلواته الله  علیه واله والسلام حضرت زهرا علیها السلام از بیرون وارد مدینه شدند حضرت رسول اکرم صلواته الله علیهوالهوالسلام براساس غیب میدانستند چه زمانی بنزد ایشان میایند به اهل منزل فرموردند بیرون بیاید وهمراه ایشان به دم درب خانه رفتند رکاب حضرت زهرا علیهالسلام گرفتند وایشان پیاده شدند وچندبار یشان رابوسیدند ودست در گردن ایشان وارد منزل شدند فرمودند پیامبراکرم صلواته اله علیه واله والسلم استثنا است اگر قرار باشد درهمه موارد پیامبر اکرم صلواته الله علیه استثنا باشد پس دیگر اسوه نیست-پس اسوه کیست پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلام یک شان بشری داراد انا بشرکم مثلکم دراینموارد که بسیار هم است  اسوه هستند ویک شان  عرشی وجبروتی وملکوتی دارند که استثنا هستند فقط درچندمورد بشری استثنا هستندمثلا درتعدد زوجات- دقیقا  زن رادرجه دو کردندوقتیکه جلویپیشرفت علمی وهنری ورزشی وغیره زنان گرفته میشود خودزنان هم فکر میکنند که درجه دو هستند مهار زن ومرد ازاین طریق نیست   ازطریق عقل و وحی است—یک خانممعروف  بازیگر  سینماو هالیوود  یک خانه بزرگی درساحل دریا دارد دیدن لباس  بسیاربلند  وپوشیدن  دارد خیلی تعجب کردند زیرا ایشان بعنوان بمب جنسی مروف بوده است یک خبرنگار  رسانه ای مانند پلیس مخفی ایشان را تعقیب میکرده اسن که بخصوص عکس های جالب از ایشان بگیرد ومطالبی برای روزنامه ها تهیه کند بهنزد ایشان رفته است وجویا شد است چر این لباس راپوشیده است ایشان میگوید اولامن تحصیلات عالیه دانشگاهی دارم در  ازیگری بسیار زحمت کشیده است من برای یک بلزیدرفیم خودم چندماه اینجابکشکار میکنم تا  بازی خوب دربیاید ولی مردم متجه نستند وفقط ازجهت سکسی به من نگاه میکنند ومن دوستان فهیم خودم را ازدست داده ام دارم نزدیکمیشوم به بازیگران فیلمهای مستجهن-من بسیاراهل مطالعه هستم مردم متوجه این مطالب نمیشوند- ومیخواهم ازبازیگری دست بردام وبچه خدم ر تربیت کنم و ومطالعات خودم ادامه بدهم وازفشار کار کم کنم هالیوودجهنمی وقتیکه مطلعه میشود افرادی رامیفرستد که شما هنوز در سطح بالا هستید وتامدتی دیگرهم خواهید بود وشما تامدت ها ستاره باقی میمانید وثروت خوبی  بدست میاورید  واینکه شما دریک فیلم سنگین بازی کند مسئله ای میشود دباره اش حرف زد ولی ضربه میخورید-ایشان گفته استمن به اندازه کافی پول دارم ولی سینما تماموقت من رامیگیرد که نمیتوان به بچه خودم برسم ومیبایست پرستار بگیرم ونقش مادری ندارم واین قابل  بخششش نیست ازسیاست ونظریاتمردم وشناخت جهان هم عقب افتادهام ومردم هنر بازیگری منرا تشخیص نمیدهند وفکر میکنند کار ی اسان تاحدی مبتذل است واین برای اینده بچه من خوب نیست جهالیت ثانی-درباره یکی از خلیفه های  اموی مینویسند- پس ازجنگهای فراوان که دراغلب ان شکست خورده بود درکاخ دراطاقی که روبری حیاط بزرگبا حوض باریک طولانی ومشجرمینشسته است- در غمی دائمی  بساط مشروب قلیان  تریاک  بوده است ویک کتاب شعر کنیزی  داشه است بسیار زیبا ودلربا چم وخم ایشان دردست او بوده است- وارد اطاق میشود وبهاومیگوید شما چرا شکار وگفتمان بادوستان وساز وطرب وغیره رها کردید زنا کیز رومی وعرب زیبا هستند که شمارامشغول کنند ایشان میگوید اگر قرار است کسی منرا مشغول کند جزتو نیست- ودیگر  رمقی بری من نمانده است وباید بااین وضع تا رسیدن مرگ  ادامه بدهم لقب ایشان  خلیفته الرسول است سئوال میکنندچگونه خلیفه خدا اینطور است میگویند خلیفه دا یست خلیفه الرسول است نمیداندکه خلیفه الرسول همان لیفه الهی است ودرضمن هیچ شبهاتی به رسول اکرم صلواته الهعلیه ندارد ودرحقیقت میخواهند دین  تا حد ایشان تنزل دهند چون مانندالرسول صلواته الله لیه واله والسلم عمل کردند سخت است وباید دراین زمان راه ساده تر وجذابتر ا انتخاب کرد-

</