بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- جناب اقای خدمتی بفرمایند مگر خداوندمنان قدرت اش بینهایت نیست-مسلم است پس چرا زمین واسمانرا درشش روز خلق کرد- علت اش ناتوانی بود ویاحکمت داشت ولو ما ان حکمت را ندانیم- براساس حکمت است- درفقه میگویندشیخ به عبد میگیود برو فلانمقدارگوشت گوساله ازان قصابی معین بخر- خدمتکار میرود وانچنان عمل میکند ایااین خدمتکار شریک است یانیست-شریک نیست چون درعرض نیست یعنی مطابق میل خودعمل کند درطول است پس عبد است وشریک نیست ولو شیخ بگوید هرنوع گوشتی که دوست داری بخر- باز شریک نیست براساس حرف شما نباید حضرت عزرائیل علیه السلام باشد چون شریک میشود چون عبد است عبدبودن شریک نیست-دوم بیتالمال حساب کتاب از طرف الهی دارد یاندارد پس چرا اقایان اقای عثمان واقای معاویه گفتند حضرت رسول اکرم صلواته اللهعلیه واله والسلم انطور عمل کرد من بنحو دیگری عمل میکنم ایا رسول اللهصلواته اللهعلیه والسلم مطابق دستورالهی عمل کرده است یا دلبخواه خود؟؟ ایا جای پیامبراکرم صلواته الله علیه والسلم بودن فرد عادی چون پپیامبراکرم صلواتهاللهعلیه والسلام میشود یانمیشود- هرطور که ایشان عمل کرده است عبد بایدعمل کند وگرنه شریک الهی در احکام میشود بله گاهی شیخ به مسافرت میرود به عبد میگوید فلان کارهارا طبق دستور بکن ایاعبد شیخ میشود یانمیشود وعبد میماند اینمطلب ساده ای است- امام علیه السلام برای همینمنظور است که هردستوری دهد عبدی است کهاز خداوندمنان علم اش راگرفته است یعنی اگر امامنباشد هرکس هرطور فهمید میتواند عمل کند وهمین بهانه اقایان است-شما اینهمه اشکال به امام الزمانرا رهاکنید چون حکمتاش رانمیفمید یازده امامی باشیدچون حضرتعلی علیه السلام بعنوانامام قوبل نکردید مداوم امام الزمان علیه السلام برخ میکشید معلوم است ریگی درکفش است زیرنیمکاسه کاسه است برای اثبات خود رقیبرامیخواهید ازمیدان بیرون کنید وگرنه قدرت اثبات عقلی مکتب خودراندارید- چون همه شریک الهی میشوند درعرض الهی قرار میگیرد <