بسم الله  الرحمن الرحیم-  نظریات شخصی  است- من متاسفانه کمتر ورزش میکنم- کمی کار درخانه یابیرون میکنم  وموظف هستم کتاب های تفسیر  را وهمه تفسیر ها-  بخوانم ولی هر دفعه مسئله پیش میاید وبدنبال ان میرومگرچه یک اطلاعات بروز میدهد ولی تاریکی هم همراه ان است تناه باز گشت بهقران وحدیث  وتزکیه  عقلانی باعث رفع ان میشود –مادربچه  ها یکملاس خاص رفت وکتاب مفاتیح الحیات  بقلم حضرت مستطاب مکرم ایتاللهاعظمی جوادی املی رحمت الله  احادیث براساس موضوعی   عربی وهم فارسی روان نوشته اند ولی اگر ازجمع  یک موضوع تفاسیر ازان حدیث گرفته میشود خیلی جالب میشد و جوان برومن  پیشنماز ما بهمن فرمودند شما  اینکتاب مطالعه کنید و به درک های جدید خواهید رسیمنقبلا  کتابهای توضع المسائل که چندمرجع اعظام  علیهم صلواته اللهکه اصل متعلق به امامالراحلعلیه السلام است ازاول شروع کردم وبخواند و درکهای مختلف را  درباره اش فکر کردن خیلی تاثیر دارد وان کتاب انسان که پا درسن میگذارد باید یک ازخاطرات روشن خوداش   تداعی کند وبه زمان حالتوجه گند  وراه  اینامر  حافظه راضعیف میکند چون مشغول میکند باید بهامامالزمان علیه اسلام وخداوندمنان  توسل پیداکرد – یک حالت منفی  زیادی ایجادمیکند- ورزش  مقداری  انسان ازفکرتخلیه میکند مخصوصا امکان دارد که  خون رابسیاربه چریان میاندازدمنفذهای پوست باری  جذب اکسیژه باز میکند وتقلا  درانجاکمیسخت است ونشاطاورهم است منغبلا دردوره دانشجوی انواع شنارابخوبی بلد بودم وباسرعت دراستخر شنامیکردم یکذره اب نمیخوردم- یک نوه دختری من پسرایشان کلا چهام ابتدایی است وکلاس ورزش شنا هم رفته است و یکسال ازطریق   شهرداری باتخفیف  بلیط دونفر گرفته است وپدرایشان شغلاش ایجاب میکند گرد دنیابچرخد ودرخانهکمتر اس- بهم گفت شما همراه ایشن بروید یک استخرمدرن متعلق به مخابرات من رفتمایشاناول فرمودندبه جکوزی برویم گفتن فعلا بسته است یکحوض گرد است که ابجوش دارد همه افرادچاق  فقط برای جککوزی میاورد  اصلافکر کار نمیکند وبعد بهاطاق  بخاراب رفتیم  مداوم باید اب به چشم زد ومن حس کردم چشم من بهتر میبیند-  وبعد به استخر فتیم   استخرنصفان یکمتر است   من یک دوپله  از پلکان پایین رفتم بعدسخت شد دراب پریدم  داخل اب شدم پای من جمع شد وعمل نکردنزدیکبودغرق شوم تاحدی درست- شد و وبهسختی نمیمتر را شنا میکردم وبعد غرق میشدم ودوباره میستادم ودرضمن زیر  پشت نوه میرفتم که پا ودست بزند بهترین شنا برای یادگیری شنا سگی است- دستهانزدیک شانه مثل سگ  دست بزنید وهمینطور پا  یک گمدت ن ربع ساعت در جکوزی بودیم وغیرهبه بخاراب وبعد شنا اینبار  بسیاربهتر شد واینصفحههای پلاستکی  برای افراد   برای یادگیری به جلومیگیرنند وتاحدی   دروی اب قرارمیگیرنندمن زیرشکم گذاشت واگرفیسک شود محشر است کاملاروی ابهستید وبازبهمنزل امدیک ولی مناحساس کردم حافظ من بشدت خوب شده است واخلاقم ن هم بهتر شده است ا ارامشمنهم  بهترشده است وخواب منهم بهترشده ان افکار بشدت ضعیف شده است وگام زدن من هم بهترشده است البته بلیط ان  صدهزارتومان است ولی برای دوهفته یکبار مسئله نیست ولیبرای جمعی خانوادگی پول درار نباشدذکمی مشکل است وسعی کنید  اقلا ماهی یکباربروید