رررپرسش هاوگفت وگوها در باره مهدی-ره-مورد انتظار-!!

/ صفحات: 1 - 20

صفحات: 1 - 7 خالی
 

هدیه دادن
به امید ملت ها، موعظه شده توسط استاد عرب و غیر عرب، به وعده الهی صادقانه، به بحث حقیقت بر خلقت، به مولانا مهدی در انتظار (خداوند عجله تسکین افتخار خود را) ... من این تلاش فروتنانه را تقدیم می کنم و از خداوند متعال می خواهم که این را با بهترین پذیرش از ما بپذیرد.


یحیی
8
9
مقدمه
خداوند متعال انسان را افریده است تا او را ازار دهد، او را ازمایش کند و او را معاینه کند، و بدخواهان از خوب ظاهر می شوند، و ما باید به این واقعیت ایمان داشته باشیم و همیشه ان را در چشم خود نگه داریم، زیرا این دلیل وجود ما است، و تفاوت در دین از انچه که خداوند متعال را با ان گرفتار کرده است، گفت: "مردم تصور می کردند که ترک کنند تا بگویند امن و انها مجذوب نیستند}(1)، هر حقیقت را می خواهد باید برای ان حفاری کند و تلاش کند تا ان را جستجو کند، و خداوند متعال به انسان عقل داده است، که او می تواند در مورد چیزها تفکر کند، و به چیزها فکر کند، و انچه را که از حقایق پنهان است، استنباط کند، ذهن اولین استدلال خدا در مورد انسان است، بنابراین لازم است زمانی که همه چیز گیج می شود، به ان اشاره شود، و به او فضای کافی برای تامل و تامل بدهد، و ذهن یک بلا است، که تقلید از دیگران بدون دانش، و شنیدن از یک طرف، و عجله در صدور قضاوت، و این چیزی است که باعث شد خوارجی ها خون مردم بیگناه را ناعادلانه ریختند، و این چیزی است که شیطان مورد نظر می خواهد، و یاران او از بشریت، و برخی از مسائل مذهبی ممکن است در ابتدا به نظر برسد. این از نظر ذهنی قابل قبول نیست و برخی فکر می کنند که نمی توانند این ایده را بپذیرند.
(1) عنکبوت: 2.
10
یا ان اموزه مذهبی به هر شکلی، اما اگر او زیاد مدیتیشن کند و تعصب را از قلبش خنثی کند، ممکن است دقیقا برعکس را کشف کند، و او می بیند که بدیهی است که او به ان ایده یا ان اموزه ای که او داشته است غیر محتمل است، و برادران سنی و زیدی ما وجود دارند که به دکترین امام مهدی (خداوند شادی خود را تسریع کند) در میان شیعیان دوازده امامی نگاه می کنند، و من همین درک را داشتم، و قاطعانه معتقد بودم که او نمی تواند امام باشد. مهدی (الله تعالی) در تمام این مدت غایب بود، بنابراین من فکر کردم که نمی توان اموزه دوازده امامی را در مهدی مورد انتظار پذیرفت، اما با تفکر و تامل در احادیث پیامبر (صلى الله علیه وسلم)، متوجه شدم که موضوع کاملا برعکس است و دوست داشتم این جوک های هیجان انگیز را در این موضوع به بقیه محققان برادرانم منتقل کنم تا به انها کمک کنند تا حقیقت را بدانند و این جوک ها و روش تامل و تامل در مورد انها نمونه ای است که می تواند در امور انجام شود. سایر عقیدتی ها
ما از خداوند متعال می خواهیم که این را از ما بپذیرد، زیرا او بر همه چیز قادر است، و ستایش برای خدا، پروردگار جهانیان است.
11
با مهدی ما راهنمایی می کنیم
این به این دلیل است که حاکمان مخالف اهل بیت (علیهم السلام) تصمیم خود را با حضور ان شواهدی که نشان می دهد امامت و خلافت برای خاندان محمد است، دعاهای خدا بر انها باشد، حل و فصل نمی کنند و بنابراین ان حاکمان به علمای زمان خود دستور دادند تا راه حلی برای این روایات به طور کلی پیدا کنند، بنابراین این روایات دچار حذف یا تحریف کلامی یا اخلاقی و تمرکز بر ان شدند. بنابراین، این حاکمان به علمای خود دستور دادند که تمام ان روایات را که وضعیت خاندان محمد را نشان می دهد، حذف، تحریف یا هدایت کنند، باشد که دعاهای خدا بر انها باشد، و سپس هیچ روایتی از ان کمپین، حذف، تحریف، هدایت یا یافتن، دریغ نشد.
12
انچه مربوط به این روایت ها در غیر از خانواده محمد است، دعاهای خدا بر انها باشد. اما این علما برخی از تعصبات مربوط به روایات موجود در مهدی (خداوند متعال ازادی شرافتمندانه او را تسریع کند) را نادیده گرفتند، این روایات تا حدودی از دست ان علما، پیروان سلطان ها، تحویل داده شد و این روایات باقی ماند تا چیزی از چهره حقیقت را به ما نشان دهد که انها سعی کردند نام ان را از بین ببرند و پنهان کنند، و از اینجا محقق عادل می تواند با نگاه کردن و تامل در روایات موجود در مهدی مورد انتظار (بشتابید به فرجه شریف) برای شناخت گروه بازمانده، و ما واقعا می توانیم توسط مهدی هدایت شویم (عجله کنید) الله فرجه شریف نیز از این دیدگاه، یعنی ما از انچه در موضوع مهدی مورد انتظار (خداوند فرجه شریف خود را تسریع کند) هدایت می شویم تا فرقه بازمانده و اعتقاد صحیح را بشناسیم، و بنابراین در این تحقیق برخی از مسائل موجود در ان روایات را که توسط تحریف کنندگان نادیده گرفته شده است، ذکر خواهیم کرد، به طوری که این مسائل نشانه ها و نشانه هایی است که ما را به دانستن حقیقت هدایت می کند.
13
شماره اول
امامت یا خلافت به افراد چه چیزی را ثابت می کند؟

به عبارت دیگر: چگونه یک خلیفه خلیفه یا امام می شود و راه صحیح نصب امام یا خلیفه بر اساس قوانین اسلامی چیست؟
در اینجا سه نظریه در پاسخ به این سوال وجود دارد که به شرح زیر است:
نظریه اهل سنت و معتزله: خلافت یا امامت برای مردم از طریق شورا معتبر است، که راه اصلی برای انها است، با توجه به ادعای انها، همانطور که توسط النواوی در تفسیر خود در "صحیح مسلمان" ذکر شده است: "مسلمانان متفق القول هستند که اگر خلیفه با مقدمه های مرگ و قبل از ان حضور داشته باشد، ممکن است موفق شود و ممکن است او را ترک کند، اگر او را ترک کند، او نمونه پیامبر (صلى الله علیه و سلم) را در این مورد دنبال کرده است، در غیر این صورت او از نمونه ابوبکر پیروی کرده است و انها به اتفاق ارا در مورد تشکیل خلافت به جانشینی و تشکیل ان با نگه داشتن مردم راه حل و قرارداد توافق کردند. برای یک فرد اگر خلیفه موفق نشود و انها به اتفاق ارا توافق کنند که خلیفه مجاز است که موضوع را به مشورت بین یک گروه تبدیل کند، همانطور که عمر انجام داد.
14
انها توافق کردند که مسلمانان باید خلیفه ای را منصوب کنند و او باید بر اساس شریعت موظف باشد، نه به دلیل و غیره. (1).
در "فلک النجات"، به نقل از کتاب "حجت الله الغدا" توسط ولی الله دهلوی: خلافت با چهره ها برگزار می شود: تعهد وفاداری به مردم راه حل و قرارداد علما، رؤسای جمهور و شاهزادگان سربازان که نظر و توصیه ای به مسلمانان دارند (به عنوان خلافت ابوبکر برگزار شد)، و خلیفه ان را به مردم توصیه می کند (همانطور که خلافت عمر برگزار شد)، یا (شورا) را در میان مردم ایجاد کنید (همانطور که خلافت عثمان بود، اما علی نیز"(2).
نظریه بی زیدی: خلافت یا امامت پس از امام علی و حسنین (سلام بر انها) با دعوت به ان ثابت شده است، با چهارده شرط (3)، همانطور که توسط نویسنده "چندین کیسه در توضیح معانی بنیاد" در چندین مکان اشاره شده است، از جمله موارد زیر: "هر کسی که مردم را به حمایت از او و جهاد با او دعوت می کند در حالی که او جمع اوری شرایط است
(1) تفسیر مسلمانان در مورد نواوی (12/205).
(2) صندوق نجات توسط علی محمد فتح الدین حنفی: 129.
(3) چهارده شرط زیدی ها، همانطور که صاحب چندین کیسه در توضیح معانی اساس به شرح زیر است: 1 بلوغ و عقل. 2 مردانگی 3 ازادی. 4 موقعیت [به عنوان مثال، نسب خاص]. 5 سعی و کوشش. 6 پارسا 7. اجتناب از حرفه های نکوهش. ۸٫ بهترین زمان برای شما 9 شجاعت 10 اندازه گیری 11 توانایی به ثمر رساند از امامت. 12 سخاوت ۱۳٫ ایمنی از دفع [مانند جذام]. 14- یکپارچگی حواس و اندامها.
15
امامت به امامی تبدیل شده است که باید از او اطاعت شود.»
در جای دیگری از همان کتاب امده است: سپس امام پس از او حسن و حسین در کتاب و سپس از میان انها شورا هر از فرزندان خود بیرون بیاید تا شرایط امامت را جمع اوری کند، امام است.
ج نظریه امامی شیعه: امامت یا خلافت خود را به انتخاب خدای متعال ثابت کنید، همانطور که شیخ مفید (رحمت خدا بر او) در "مقالات اولیه" اشاره کرد، جایی که او گفت: "امامت موافقت کرد که امامت با عدم معجزه صاحب ان ثابت نمی شود مگر با تصریح چشم و دستگیری او" (3).
اینها نظریه های معروف در مورد این موضوع هستند.
در اینجا یک سوال خطاب به مردم نظریه اول به اثر است: شما و همه مسلمانان به اتفاق ارا که مهدی مورد انتظار (خداوند ازادی شرافتمندانه خود را تسریع کند) یک مرد شکست ناپذیر است، و او زمین را با عدالت و عدالت پر می کند، همانطور که با بی عدالتی و بی عدالتی پر شده است، و این محتوا در بسیاری از روایات موجود است، به طوری که هیچ از مسلمانان به ان شک ندارد، و شما باید که امامت یا خلافت
(1) چند کیسه در توضیح معانی اساس محقق احمد بن محمد بن صلاح الشریفی قاسمی: (2/136).
(2) همان. (2/138).
(3) اولین مقالات شیخ المفید: 40.
16
بلشورا معتبر، و امروز ما می بینیم که مسلمانان به شدت به یک مرد نیاز دارند تا انها را از استکبار امریکا و صهیونیست ها نجات دهند، پس چرا با امام مهدی (خداوند فرجه شریف خود را تسریع کند) برای نجات مسلمانان و همه مظلومان در جهان ملاقات و مشورت نکنیم؟!
منتظر چه هستید وقتی راه حل در دست شماست و انتخاب امام به شما سپرده می شود؟!
ایا منتظرید که خدا مردی را برای این کار انتخاب کند؟!
این اموزه امامت است، زیرا انها مردم هستند که می گویند انتخاب امام یا خلیفه توسط خداوند متعال ضروری است، اما شما در این مورد می گویید شورا و به شدت سخنان امامت را در این زمینه می پذیرند. چرا این سکوت و راه حل به شما سپرده شده است؟!
سکوت شما اگر این نشان دهنده چیزی است، نشان می دهد که شما می دانید که در قلب خود می دانید که این موضوع، که انتصاب و نصب مهدی مورد انتظار (خداوند ازادی شرافتمندانه او را تسریع کند) به عنوان خلیفه تنها به انتخاب خداوند متعال است، پس چگونه می گویید که امامت یا خلافت شورای معتبر است؟!
شما می دانید که اگر مردی را به عنوان مهدی مورد انتظار انتخاب کنید، انتخاب شما ان شخص را به عنوان مهدی مورد انتظار به واقعیت تبدیل نمی کند، زیرا مهدی مورد انتظار با حمایت های بزرگ الهی پشتیبانی می شود و اگر مردی را به عنوان مهدی مورد انتظار انتخاب کنید و او ان تاییدیه های الهی را دریافت نکرد، به نظر می رسد که کسی که شما انتخاب کردید برای این روایات معتبر نیست، بنابراین باید به ان مراجعه کنید
17
کلام ائمه (علیهم السلام) که می گویند انتخاب مهدی منتظر (عجل الله تعالی) و انتصاب او به عنوان خلیفه، نزد خداوند متعال است. این نظریه صحیح و تغییرناپذیر اسلام است که با زمان و مکان تناقض ندارد.
در مورد نظریه شما، که عبارت است از: بیانیه شورا در انتخاب امام یا خلیفه، باید در اینجا، یعنی در انتصاب امام مهدی (خداوند ازادی شرافتمندانه او را تسریع کند)، تناقض داشته باشد و این یکی از احکام اسلام نیست که زمان را لغو می کند.
این سوال به برادران زایدی ما نیز هدایت می شود. با گفتن به انها: از انجا که شما و همه مسلمانان به اتفاق ارا هستید که مهدی مورد انتظار پرچم خود را شکست نمی دهد، و همانطور که می بینیم، وضعیت ملت اسلام و انچه را که رنج می برد، می بینید و می گویید که امامت پس از علی، حسن و حسین (انها) به امامان باقی مانده، از جمله امام مهدی مورد انتظار(1) با وجود چهارده شرط ثابت می شود، پس چرا به دنبال مردی نیستید که چهارده شرط در ان وجود دارد و نام او مانند نام پیامبر (ص) است. سلام و درود خدا بر او و نام پدرش به عنوان نام پدرش. همانطور که فکر می کنید و با امامت بیعت می کنید تا مشکل این ملت را حل کنید و شکوه و غرور ان را بازگردانید، منتظر چه هستید؟
ایا منتظرید که خداوند این کار را انجام دهد؟
(1) زیدیان امام مهدی منتازار (خداوند ازادی او را از قاعده کلی تسریع کند) محروم نکردند، همانطور که امام علیا و حسنین (علیه السلام) را انجام دادند.
18
پس در این منبع قانون چهارده شرط به کجا رفتید؟
ایا تصور نمی کنید که مردم حق دارند امامان اهل بیت را انتخاب کنند اگر این چهارده شرط در مختار یافت شود، و شما به انتخاب هیچ از اهل بیت به جز امام علی و حسنین اعتقاد ندارید؟
پس چرا مهدی مورد انتظار را انتخاب نمی کنید و ملت را از این تاریکی خلاص نمی کنید؟
شما در اینجا باید به اموزه امامت بازگردید، و شما واقعا ان را عملا انجام می دهید، و شما و همه مسلمانان احساس می کنید که نیاز به انتخاب مهدی مورد انتظار (خداوند ازادی شرافتمندانه او را تسریع کند) توسط خداوند متعال، و سپس نظریه های انسانی باید یک روز در تضاد باشد، حتی اگر انها یک ارتباط و یک تور در یک دوره از تاریخ داشته باشند، و قوانین الهی ثابت باقی می ماند و تغییر نمی کند، بلکه با گذشت زمان روشن و زیبا می شود.
19
شماره دوم
مهدی موعود از کجا می داند که او مهدی موعود است؟

همه مسلمانان بر این باورند که مهدی مورد انتظار (خداوند ازادی شرافتمندانه او را تسریع کند)، تمام زمین را با عدالت و عدالت پر خواهد کرد، بنابراین او یک شخصیت معمولی نیست و وظیفه او یک کار دشوار و فوق العاده است، بنابراین فردی که ادعای دستور مهدی را دارد باید کاملا مطمئن باشد که او مهدی مورد انتظار است، و ما توجه داریم که پیامبر (صلی الله علیه و اله و سلم) با وجود اینکه جبرئیل را دید و قران کریم را برای او نازل کرد و او را در شب از مسجد بزرگ به مسجد الاقصی فریب داد، جایی که او با لنگان به اسمان رفت. همه اینها این بود که به خداوند متعال داستان های پیامبران را می گفت، انچه که قلب او را ثابت می کند، همانطور که خداوند متعال گفت: "و هر دو از اخبار رسولان انچه را که ما قلب شما را ثابت می کنیم و در این حق و اندرز و حافظه مؤمنان به شما امده ایم،1) و حمایت و تایید برای او لازم است (صلح و برکت خدا بر او)، زیرا وظیفه او دشوار است و جنگ های خونین وجود خواهد داشت، و خروج از خانه و خانواده و غیره، پس چگونه در مورد مهدی مورد انتظار (خداوند ازادی شرافتمندانه خود را تسریع کند) که می خواهد حکومت کند
(1) هود: 120.
20
1 - 20
21 - 40
41 - 60
61 - 80
81 - 96
بعدی

________________________________________

پرسش ها و گفت و گوها درباره مهدی مورد انتظار / صفحات: 1 - 20

صفحات: 1 - 7 خالی
 

هدیه دادن
به امید ملت ها، موعظه شده توسط استاد عرب و غیر عرب، به وعده الهی صادقانه، به بحث حقیقت بر خلقت، به مولانا مهدی در انتظار (خداوند عجله تسکین افتخار خود را) ... من این تلاش فروتنانه را تقدیم می کنم و از خداوند متعال می خواهم که این را با بهترین پذیرش از ما بپذیرد.


یحیی
8
9
مقدمه
خداوند متعال انسان را افریده است تا او را ازار دهد، او را ازمایش کند و او را معاینه کند، و بدخواهان از خوب ظاهر می شوند، و ما باید به این واقعیت ایمان داشته باشیم و همیشه ان را در چشم خود نگه داریم، زیرا این دلیل وجود ما است، و تفاوت در دین از انچه که خداوند متعال را با ان گرفتار کرده است، گفت: "مردم تصور می کردند که ترک کنند تا بگویند امن و انها مجذوب نیستند}(1)، هر حقیقت را می خواهد باید برای ان حفاری کند و تلاش کند تا ان را جستجو کند، و خداوند متعال به انسان عقل داده است، که او می تواند در مورد چیزها تفکر کند، و به چیزها فکر کند، و انچه را که از حقایق پنهان است، استنباط کند، ذهن اولین استدلال خدا در مورد انسان است، بنابراین لازم است زمانی که همه چیز گیج می شود، به ان اشاره شود، و به او فضای کافی برای تامل و تامل بدهد، و ذهن یک بلا است، که تقلید از دیگران بدون دانش، و شنیدن از یک طرف، و عجله در صدور قضاوت، و این چیزی است که باعث شد خوارجی ها خون مردم بیگناه را ناعادلانه ریختند، و این چیزی است که شیطان مورد نظر می خواهد، و یاران او از بشریت، و برخی از مسائل مذهبی ممکن است در ابتدا به نظر برسد. این از نظر ذهنی قابل قبول نیست و برخی فکر می کنند که نمی توانند این ایده را بپذیرند.
(1) عنکبوت: 2.
10
یا ان اموزه مذهبی به هر شکلی، اما اگر او زیاد مدیتیشن کند و تعصب را از قلبش خنثی کند، ممکن است دقیقا برعکس را کشف کند، و او می بیند که بدیهی است که او به ان ایده یا ان اموزه ای که او داشته است غیر محتمل است، و برادران سنی و زیدی ما وجود دارند که به دکترین امام مهدی (خداوند شادی خود را تسریع کند) در میان شیعیان دوازده امامی نگاه می کنند، و من همین درک را داشتم، و قاطعانه معتقد بودم که او نمی تواند امام باشد. مهدی (الله تعالی) در تمام این مدت غایب بود، بنابراین من فکر کردم که نمی توان اموزه دوازده امامی را در مهدی مورد انتظار پذیرفت، اما با تفکر و تامل در احادیث پیامبر (صلى الله علیه وسلم)، متوجه شدم که موضوع کاملا برعکس است و دوست داشتم این جوک های هیجان انگیز را در این موضوع به بقیه محققان برادرانم منتقل کنم تا به انها کمک کنند تا حقیقت را بدانند و این جوک ها و روش تامل و تامل در مورد انها نمونه ای است که می تواند در امور انجام شود. سایر عقیدتی ها
ما از خداوند متعال می خواهیم که این را از ما بپذیرد، زیرا او بر همه چیز قادر است، و ستایش برای خدا، پروردگار جهانیان است.
11
با مهدی ما راهنمایی می کنیم
این به این دلیل است که حاکمان مخالف اهل بیت (علیهم السلام) تصمیم خود را با حضور ان شواهدی که نشان می دهد امامت و خلافت برای خاندان محمد است، دعاهای خدا بر انها باشد، حل و فصل نمی کنند و بنابراین ان حاکمان به علمای زمان خود دستور دادند تا راه حلی برای این روایات به طور کلی پیدا کنند، بنابراین این روایات دچار حذف یا تحریف کلامی یا اخلاقی و تمرکز بر ان شدند. بنابراین، این حاکمان به علمای خود دستور دادند که تمام ان روایات را که وضعیت خاندان محمد را نشان می دهد، حذف، تحریف یا هدایت کنند، باشد که دعاهای خدا بر انها باشد، و سپس هیچ روایتی از ان کمپین، حذف، تحریف، هدایت یا یافتن، دریغ نشد.
12
انچه مربوط به این روایت ها در غیر از خانواده محمد است، دعاهای خدا بر انها باشد. اما این علما برخی از تعصبات مربوط به روایات موجود در مهدی (خداوند متعال ازادی شرافتمندانه او را تسریع کند) را نادیده گرفتند، این روایات تا حدودی از دست ان علما، پیروان سلطان ها، تحویل داده شد و این روایات باقی ماند تا چیزی از چهره حقیقت را به ما نشان دهد که انها سعی کردند نام ان را از بین ببرند و پنهان کنند، و از اینجا محقق عادل می تواند با نگاه کردن و تامل در روایات موجود در مهدی مورد انتظار (بشتابید به فرجه شریف) برای شناخت گروه بازمانده، و ما واقعا می توانیم توسط مهدی هدایت شویم (عجله کنید) الله فرجه شریف نیز از این دیدگاه، یعنی ما از انچه در موضوع مهدی مورد انتظار (خداوند فرجه شریف خود را تسریع کند) هدایت می شویم تا فرقه بازمانده و اعتقاد صحیح را بشناسیم، و بنابراین در این تحقیق برخی از مسائل موجود در ان روایات را که توسط تحریف کنندگان نادیده گرفته شده است، ذکر خواهیم کرد، به طوری که این مسائل نشانه ها و نشانه هایی است که ما را به دانستن حقیقت هدایت می کند.
13
شماره اول
امامت یا خلافت به افراد چه چیزی را ثابت می کند؟

به عبارت دیگر: چگونه یک خلیفه خلیفه یا امام می شود و راه صحیح نصب امام یا خلیفه بر اساس قوانین اسلامی چیست؟
در اینجا سه نظریه در پاسخ به این سوال وجود دارد که به شرح زیر است:
نظریه اهل سنت و معتزله: خلافت یا امامت برای مردم از طریق شورا معتبر است، که راه اصلی برای انها است، با توجه به ادعای انها، همانطور که توسط النواوی در تفسیر خود در "صحیح مسلمان" ذکر شده است: "مسلمانان متفق القول هستند که اگر خلیفه با مقدمه های مرگ و قبل از ان حضور داشته باشد، ممکن است موفق شود و ممکن است او را ترک کند، اگر او را ترک کند، او نمونه پیامبر (صلى الله علیه و سلم) را در این مورد دنبال کرده است، در غیر این صورت او از نمونه ابوبکر پیروی کرده است و انها به اتفاق ارا در مورد تشکیل خلافت به جانشینی و تشکیل ان با نگه داشتن مردم راه حل و قرارداد توافق کردند. برای یک فرد اگر خلیفه موفق نشود و انها به اتفاق ارا توافق کنند که خلیفه مجاز است که موضوع را به مشورت بین یک گروه تبدیل کند، همانطور که عمر انجام داد.
14
انها توافق کردند که مسلمانان باید خلیفه ای را منصوب کنند و او باید بر اساس شریعت موظف باشد، نه به دلیل و غیره. (1).
در "فلک النجات"، به نقل از کتاب "حجت الله الغدا" توسط ولی الله دهلوی: خلافت با چهره ها برگزار می شود: تعهد وفاداری به مردم راه حل و قرارداد علما، رؤسای جمهور و شاهزادگان سربازان که نظر و توصیه ای به مسلمانان دارند (به عنوان خلافت ابوبکر برگزار شد)، و خلیفه ان را به مردم توصیه می کند (همانطور که خلافت عمر برگزار شد)، یا (شورا) را در میان مردم ایجاد کنید (همانطور که خلافت عثمان بود، اما علی نیز"(2).
نظریه بی زیدی: خلافت یا امامت پس از امام علی و حسنین (سلام بر انها) با دعوت به ان ثابت شده است، با چهارده شرط (3)، همانطور که توسط نویسنده "چندین کیسه در توضیح معانی بنیاد" در چندین مکان اشاره شده است، از جمله موارد زیر: "هر کسی که مردم را به حمایت از او و جهاد با او دعوت می کند در حالی که او جمع اوری شرایط است
(1) تفسیر مسلمانان در مورد نواوی (12/205).
(2) صندوق نجات توسط علی محمد فتح الدین حنفی: 129.
(3) چهارده شرط زیدی ها، همانطور که صاحب چندین کیسه در توضیح معانی اساس به شرح زیر است: 1 بلوغ و عقل. 2 مردانگی 3 ازادی. 4 موقعیت [به عنوان مثال، نسب خاص]. 5 سعی و کوشش. 6 پارسا 7. اجتناب از حرفه های نکوهش. ۸٫ بهترین زمان برای شما 9 شجاعت 10 اندازه گیری 11 توانایی به ثمر رساند از امامت. 12 سخاوت ۱۳٫ ایمنی از دفع [مانند جذام]. 14- یکپارچگی حواس و اندامها.
15
امامت به امامی تبدیل شده است که باید از او اطاعت شود.»
در جای دیگری از همان کتاب امده است: سپس امام پس از او حسن و حسین در کتاب و سپس از میان انها شورا هر از فرزندان خود بیرون بیاید تا شرایط امامت را جمع اوری کند، امام است.
ج نظریه امامی شیعه: امامت یا خلافت خود را به انتخاب خدای متعال ثابت کنید، همانطور که شیخ مفید (رحمت خدا بر او) در "مقالات اولیه" اشاره کرد، جایی که او گفت: "امامت موافقت کرد که امامت با عدم معجزه صاحب ان ثابت نمی شود مگر با تصریح چشم و دستگیری او" (3).
اینها نظریه های معروف در مورد این موضوع هستند.
در اینجا یک سوال خطاب به مردم نظریه اول به اثر است: شما و همه مسلمانان به اتفاق ارا که مهدی مورد انتظار (خداوند ازادی شرافتمندانه خود را تسریع کند) یک مرد شکست ناپذیر است، و او زمین را با عدالت و عدالت پر می کند، همانطور که با بی عدالتی و بی عدالتی پر شده است، و این محتوا در بسیاری از روایات موجود است، به طوری که هیچ از مسلمانان به ان شک ندارد، و شما باید که امامت یا خلافت
(1) چند کیسه در توضیح معانی اساس محقق احمد بن محمد بن صلاح الشریفی قاسمی: (2/136).
(2) همان. (2/138).
(3) اولین مقالات شیخ المفید: 40.
16
بلشورا معتبر، و امروز ما می بینیم که مسلمانان به شدت به یک مرد نیاز دارند تا انها را از استکبار امریکا و صهیونیست ها نجات دهند، پس چرا با امام مهدی (خداوند فرجه شریف خود را تسریع کند) برای نجات مسلمانان و همه مظلومان در جهان ملاقات و مشورت نکنیم؟!
منتظر چه هستید وقتی راه حل در دست شماست و انتخاب امام به شما سپرده می شود؟!
ایا منتظرید که خدا مردی را برای این کار انتخاب کند؟!
این اموزه امامت است، زیرا انها مردم هستند که می گویند انتخاب امام یا خلیفه توسط خداوند متعال ضروری است، اما شما در این مورد می گویید شورا و به شدت سخنان امامت را در این زمینه می پذیرند. چرا این سکوت و راه حل به شما سپرده شده است؟!
سکوت شما اگر این نشان دهنده چیزی است، نشان می دهد که شما می دانید که در قلب خود می دانید که این موضوع، که انتصاب و نصب مهدی مورد انتظار (خداوند ازادی شرافتمندانه او را تسریع کند) به عنوان خلیفه تنها به انتخاب خداوند متعال است، پس چگونه می گویید که امامت یا خلافت شورای معتبر است؟!
شما می دانید که اگر مردی را به عنوان مهدی مورد انتظار انتخاب کنید، انتخاب شما ان شخص را به عنوان مهدی مورد انتظار به واقعیت تبدیل نمی کند، زیرا مهدی مورد انتظار با حمایت های بزرگ الهی پشتیبانی می شود و اگر مردی را به عنوان مهدی مورد انتظار انتخاب کنید و او ان تاییدیه های الهی را دریافت نکرد، به نظر می رسد که کسی که شما انتخاب کردید برای این روایات معتبر نیست، بنابراین باید به ان مراجعه کنید
17
کلام ائمه (علیهم السلام) که می گویند انتخاب مهدی منتظر (عجل الله تعالی) و انتصاب او به عنوان خلیفه، نزد خداوند متعال است. این نظریه صحیح و تغییرناپذیر اسلام است که با زمان و مکان تناقض ندارد.
در مورد نظریه شما، که عبارت است از: بیانیه شورا در انتخاب امام یا خلیفه، باید در اینجا، یعنی در انتصاب امام مهدی (خداوند ازادی شرافتمندانه او را تسریع کند)، تناقض داشته باشد و این یکی از احکام اسلام نیست که زمان را لغو می کند.
این سوال به برادران زایدی ما نیز هدایت می شود. با گفتن به انها: از انجا که شما و همه مسلمانان به اتفاق ارا هستید که مهدی مورد انتظار پرچم خود را شکست نمی دهد، و همانطور که می بینیم، وضعیت ملت اسلام و انچه را که رنج می برد، می بینید و می گویید که امامت پس از علی، حسن و حسین (انها) به امامان باقی مانده، از جمله امام مهدی مورد انتظار(1) با وجود چهارده شرط ثابت می شود، پس چرا به دنبال مردی نیستید که چهارده شرط در ان وجود دارد و نام او مانند نام پیامبر (ص) است. سلام و درود خدا بر او و نام پدرش به عنوان نام پدرش. همانطور که فکر می کنید و با امامت بیعت می کنید تا مشکل این ملت را حل کنید و شکوه و غرور ان را بازگردانید، منتظر چه هستید؟
ایا منتظرید که خداوند این کار را انجام دهد؟
(1) زیدیان امام مهدی منتازار (خداوند ازادی او را از قاعده کلی تسریع کند) محروم نکردند، همانطور که امام علیا و حسنین (علیه السلام) را انجام دادند.
18
پس در این منبع قانون چهارده شرط به کجا رفتید؟
ایا تصور نمی کنید که مردم حق دارند امامان اهل بیت را انتخاب کنند اگر این چهارده شرط در مختار یافت شود، و شما به انتخاب هیچ از اهل بیت به جز امام علی و حسنین اعتقاد ندارید؟
پس چرا مهدی مورد انتظار را انتخاب نمی کنید و ملت را از این تاریکی خلاص نمی کنید؟
شما در اینجا باید به اموزه امامت بازگردید، و شما واقعا ان را عملا انجام می دهید، و شما و همه مسلمانان احساس می کنید که نیاز به انتخاب مهدی مورد انتظار (خداوند ازادی شرافتمندانه او را تسریع کند) توسط خداوند متعال، و سپس نظریه های انسانی باید یک روز در تضاد باشد، حتی اگر انها یک ارتباط و یک تور در یک دوره از تاریخ داشته باشند، و قوانین الهی ثابت باقی می ماند و تغییر نمی کند، بلکه با گذشت زمان روشن و زیبا می شود.
19
شماره دوم
مهدی موعود از کجا می داند که او مهدی موعود است؟

همه مسلمانان بر این باورند که مهدی مورد انتظار (خداوند ازادی شرافتمندانه او را تسریع کند)، تمام زمین را با عدالت و عدالت پر خواهد کرد، بنابراین او یک شخصیت معمولی نیست و وظیفه او یک کار دشوار و فوق العاده است، بنابراین فردی که ادعای دستور مهدی را دارد باید کاملا مطمئن باشد که او مهدی مورد انتظار است، و ما توجه داریم که پیامبر (صلی الله علیه و اله و سلم) با وجود اینکه جبرئیل را دید و قران کریم را برای او نازل کرد و او را در شب از مسجد بزرگ به مسجد الاقصی فریب داد، جایی که او با لنگان به اسمان رفت. همه اینها این بود که به خداوند متعال داستان های پیامبران را می گفت، انچه که قلب او را ثابت می کند، همانطور که خداوند متعال گفت: "و هر دو از اخبار رسولان انچه را که ما قلب شما را ثابت می کنیم و در این حق و اندرز و حافظه مؤمنان به شما امده ایم،1) و حمایت و تایید برای او لازم است (صلح و برکت خدا بر او)، زیرا وظیفه او دشوار است و جنگ های خونین وجود خواهد داشت، و خروج از خانه و خانواده و غیره، پس چگونه در مورد مهدی مورد انتظار (خداوند ازادی شرافتمندانه خود را تسریع کند) که می خواهد حکومت کند
(1) هود: 120.
20
1 - 20
21 - 40
41 - 60
61 - 80
81 - 96
بعدی

________________________________________