بسم الله  الرحمن الرحیم—نظریات شخصی است جناب  رهبرمعزز فرمودند  دل من برای جناب  ایت الله  ریسی رحمت الله علیه سوخت- حمعه قبل ئمن دعوت داشتم به پارک جانبازان  زرقان یکی ازافراد  سالها درالمان درس خوانده است ودیگر مهندس  نفت است که دنیارا چرخیده است من سالها  به تربیت معلم نزدیک پالایشگاه نفت میرفتم یک اطاق دربیابانها نبود وبه رزقان میر فیتم بهترین رب و  شیره انگور غیره داشت- یک روستا بزرگ بود-حالا  هردوگفتند با شهرهای اروپا رقابت میکند یکیازبهترین پارکه ایران داردکه روزجمعه جای پارک نیست مگر درخیابان- فقط همهجا بخصوص توالت  پریز برق ندارد وچراغ هم روشن نمیکنند- امروزه از دارالسلام کیلومترها عقب بروید اجاره یکمغازه خداتومان است هم بقول معروف سیار  هستند باتلفن کار میکنند ایشان  بامتوسیکلت میامید اخیرا باماشین از زرق ورق بیرون امده است  درکوچه بعداز ده سرمایه  بامشاینهای جدید وزن ومرد هردو ماشین دارند- جاده کارخانجات وساختمان های بسیارشیک ساخته شده است زرقان  محوطه صنعتی دارد- یک متخصص ترکیه ی که فارسی هم بلد است فرمودند میزان رشد ساختمانی شما ازترکیه جلوتر است من باور نکردم ایشان فرمودند من میزان هردو دارم اصلامحله زلزلهرافراموش کردند چقدرما برای  زلزله وسیل وغیره هزینه کردیم  بطور نسبی ایران با کشورهای همسایه سالی هفتاد میلیادر دلار فروش دارد که از  شرق وغرب کم شده است وبزودی به یک صد هزار میلیارد دلار میرسد سی وپنج هزارمیلیاردلار ذخیره مالی ایران اضافه کرده است  از رزقان تاشیرز دو باند کهرکدام دو.باند است  تاشیرازی  رفت وامد قطع نمیشد هرجا خطرناک بوده است  یک نمی برگردان ای درست کردند- شماها چون خاندان پهلوی کاری کارستان نکرد ونزدیک بود ایرانی باید بقول چینی ها همیدگر ا بخورند امروزه با برای این کشورسیاه نمایی کنند- البته  تا رفاه کامل زمان  میخواهد من  ایمان دارم باز ان زمانهم تبلیغات هیتلری شما  ازکار نمیافتد ولی امریکا روبه ضعف است هیچگونه  بهترشدن پایدار ندارد ولی صدایشان درنمیاورند