ربسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-جنابی در سایت منافقین بیان میکند من که درمدرسه بودم- صحبت از  اسلام مرجعیت بود من واقعا درک نمیکردم وقبول نداشتم چون برخلاف نهج البلاغه وقران بود- تااسلام منافقین  مطرح شد فهمیدم اسلام ناب این است- قرانمیفرماید مگر نمیبینید عده ای شکنجه میکند  ومستصعف میکنند وناله انهابلند است چرا اقدام نمیکنید- میگفتندعلما  میفرمایند قدرت نداریم وجواب انها امامحسین علیه السلام است- خوب این امام حسین علیه السلام ده سال  درتحت امامت امام حسن علیه السلام –-- امام حسن اقدام  انقلابی نکردند چر انجا ایراد نمیگرید-؟؟- بهداز شهات ان سرورکائنات رحمت الله علیه امام حسین علیه السلام ده سال امامت کردند- وقیام نکردند وبقیه امامان پاک فرمودند حال باید تقیه کرد- عموی امامجواد علیه السلام  دروسط بی بان جایی متعلق به ایشان بود  وبه امام جوادرحمت اللهعلیه  بزودی  انقلابیون شیعه میایند ومن ریاستنهاراقبول میکنم وبه جنگ عباسیان میرویم امامجواد رحمت الهعلیه فرمودن چنین نکن درام کتاب نوشته شده  تازمانخاص عباسیانبرنده میشوند وبرعظمت انها افزوده میشوند ان پروه انقلابی رسیدند وحرف عوی ایشان  رانپذیرفتند ورفتند وشکست خوردند وقدرت عباسیان اضافه شد حالا چراشما ساکت شذدید اقلا با اسرائیل واردجنگ شوید- همه چیز را بنفع خود  توجیه میکنید- درستماندوهابیت امروز—ایشانفرمودند تمام پول های که مرجعیت میگرید نان دانی است  اسلامینیس ایا شما نان دانیندارید اینپولها از  عرق ریختن وسختی کشیدن بدست میاید خودشما مسئله دارید چرا  خورابخطرمیانزید همه دنیا صدام را طاغوت شناخت شما اورا فرد مسلمان نا نهجع البلاغه وقرانی تعریف کردید- کمی خجات بکشید  مسئل دیگررا  من بیان نمیکنم—ئاما وهابیت  ایا درقران  مالیات گرفت غیراز  ذکات حرام است یانیست اگرحرام است وای نمالیات ها خراج ها عرفه ها برای چه گرفته میشود جواب دهیدبسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-جنابی در سایت منافقین بیان میکند من که درمدرسه بودم- صحبت از  اسلام مرجعیت بود من واقعا درک نمیکردم وقبول نداشتم چون برخلاف نهج البلاغه وقران بود- تااسلام منافقین  مطرح شد فهمیدم اسلام ناب این است- قرانمیفرماید مگر نمیبینید عده ای شکنجه میکند  ومستصعف میکنند وناله انهابلند است چرا اقدام نمیکنید- میگفتندعلما  میفرمایند قدرت نداریم وجواب انها امامحسین علیه السلام است- خوب این امام حسین علیه السلام ده سال  درتحت امامت امام حسن علیه السلام –-- امام حسن اقدام  انقلابی نکردند چر انجا ایراد نمیگرید-؟؟- بهداز شهات ان سرورکائنات رحمت الله علیه امام حسین علیه السلام ده سال امامت کردند- وقیام نکردند وبقیه امامان پاک فرمودند حال باید تقیه کرد- عموی امامجواد علیه السلام  دروسط بی بان جایی متعلق به ایشان بود  وبه امام جوادرحمت اللهعلیه  بزودی  انقلابیون شیعه میایند ومن ریاستنهاراقبول میکنم وبه جنگ عباسیان میرویم امامجواد رحمت الهعلیه فرمودن چنین نکن درام کتاب نوشته شده  تازمانخاص عباسیانبرنده میشوند وبرعظمت انها افزوده میشوند ان پروه انقلابی رسیدند وحرف عوی ایشان  رانپذیرفتند ورفتند وشکست خوردند وقدرت عباسیان اضافه شد حالا چراشما ساکت شذدید اقلا با اسرائیل واردجنگ شوید- همه چیز را بنفع خود  توجیه میکنید- درستماندوهابیت امروز—ایشانفرمودند تمام پول های که مرجعیت میگرید نان دانی است  اسلامینیس ایا شما نان دانیندارید اینپولها از  عرق ریختن وسختی کشیدن بدست میاید خودشما مسئله دارید چرا  خورابخطرمیانزید همه دنیا صدام را طاغوت شناخت شما اورا فرد مسلمان نا نهجع البلاغه وقرانی تعریف کردید- کمی خجات بکشید  مسئل دیگررا  من بیان نمیکنم—ئاما وهابیت  ایا درقران  مالیات گرفت غیراز  ذکات حرام است یانیست اگرحرام است وای نمالیات ها خراج ها عرفه ها برای چه گرفته میشود جواب دهید