بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-مقالات مرتبط: لَعِب (لغات‌قرآن)، لعب (مفردات‌نهج‌البلاغه)، لعب. لَعْب (به فتح لام و سکون عین) و لِعْب (به کسر لام و سکون عین) از واژگان قرآن کریم به معنای بازی است. لَعِب در قرآن کریم گاهی به معنی بازی صحیح آمده، و گاهی مراد از آن کارهای خلاف شرع و معاصی است که به بازی و عبث تشبیه شده‌اند-کلمه «امام» و جمع آن «ائمه» مجموعا دوازده بار در قرآن به کار رفته که هفت بار آن به صورت مفرد آمده و پنج بار به شکل جمع به کار رفته است- جلد دوم  اصو ل کافی تمام درباره امام یاحجت است- وجلد سوم تمام درباره ایمان وکفر است- اوین حدیث ازاصول کافی—از ابواسحاق نحوی گوید- برامام صادق علیه السلام وارد شدم وشنیدم میفرمود-:خدای عز وجل-پیغمبرش را  صلواته الله علیه واله والسلم را بمجبت خود تربیت کرد- وسپس  فرمود ( تو دارای خلق عظیمی هستی)- وانگاه به او واگذار کرد:-وفرمود-= هرچه را پیغمبر برایشما اورد- بگیرید- واز هرچه منعتان کردکند باز ایستید- وبازفرمود-پیغمبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- کاررا- بعلی واگذار کرد واورا امین شمرد- شما شبعیان تسلیم شدید وان مردم= اهل سنت= انکارکردند بخدا ما شمارا دوست داریم که هرگاه بگویم –بگوئید- وهرگاه سکوت کنیم سوکت کنید- وما واسطه میان شما ودای عز وج هستیم خدا برای هیچکس درمخالفت امر ماخیری قرار نداده است—درکتاب سمت خدا- دریچه ای بهجامعه ولایی—ازحضرت والامقام- جنا اقای  ایت الله سید-محمد  مهدی میرباقری رحمت الله که درباره امات استدر اول صفحه جنبه های معرفت لملم- معرفت امامدو جنبه دارد- اول اینکه امام از عالم غیب امده است پس علم ایشانهم از عالم غیب است- یحیی بن ابی القاسم  میپرسد معنی غ7یب چیست امام میفرماید فهو الحجته الغایب ومیپرسدالمتقون کیستند- امام صادق علیه السام میفرماید شیعه علی علیه السلام پس امام حجت خداوندمنان است- اما کلمه لعب  دوباره درقران است بادومعنای ان- یک ان است ما دنیا برای بزیچه  وخوشگذاری ومداوم تفریحات خلق نکردیک یک امرجدی است درخلق دنیا حداق خداوندمنان از صد صفات الحسنی بکاربرده است انسان وجن اینصدصفت را  میتواند یادبگیرنند واین صد صترا درخود تاهر حدی که میتوانند بکارببرند- دوم دنیا  باز  بازیچه است معنای ان این است حداقل علم بکارفته است یک هستی سبک است بچه کلاس اول نسب به  مقام دکتری بازیچه است این  دنیا درشان انسانی بالاترین مخلوقات است نیست ولی اینجا ازمایش پس میدهد که شایسته  درجات بالا است یانیست درچه درجه ای است در بحارالانوار حدیثی است وقیکه مومنین وارد بهشت میشوند  میبنند  درخت سیب و  پرتقال وخرما وغیره هستند میگویند اینهاهم دردنیا بودند فرشتگانمیگویندیک سیب بخورید شگ زده میشنود یک صدهزار مزه داردکه همه جدااهم  درکمیکند پس ذائقه بنحوی دیگرشده است اماخداوندمنانمیفرماید برای مومنین  درهمه ابعاد یک کادو وجود دارد درختانی است که درروی کره زمین نبودند وطعم های خاصی دارند  حالا یکنوع درخت سیب نیست مثا درکره خاکی سی نوع  سیب باشد انجا معلوم نیست چندنوع سیب است- جناب اقای سایت  کلمه  یک گاف عظیمی داد-درباره  یزید علیه العنت  فرمودند درباره یزید  سه نوع تفکر است دو تفکر افراطی است یکیمال شیعه است که یزیدموردلعنت الهی است ودیگری یزید پاک بوده است وسومی متعادل است اول باید دقت کرد یزید پادشاه است  انچه خسروکند شیرین است هرچه بخواهد بکند اسلام ضد پادشاه است خلیفه یاحجت یا امام میخواهد مطابق ان صد صفات الحسنی عمل شود