بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- امروز-در کانال منافقین- با یک مهندس ارشتیکت دانشگاه تهران- که منافق شده ا دردانشگا شیرا  یک برخورد من با یک خانم استادپزشکی درکتاب خانه ریاست  دات درگیرشدم این احمق بودکه کتاب  لغت تخصی  بیولو  به انگلسیل از طبق بیولوژی برداشته بود در  طبقه اخر پزشکی گذاشته بود- هیج دانشجوی پزشکی انجا نمی امد همیکنه ایان ریس شد بایک لباس مرگ من نگکش با ارایش تتمام ولباس تنگ سرکار می امد  یک نگهبان من راخواست ایشان درطبقه بالاپزشگی داشت البته این امر فقط برای من رخ میداد وخوب  بودمن دم درب خواست فرمود شما رشته  دکتری میخوانید  ومنگتم خیر  وگفت پس چرا دربخش پزشکی میاد این نشن طبقاتی کردن- گفتم بعلت انکه  من بهکتاب های لغت انگلیسی بیلوژِ ک.ه شما دستوردادید به اینجا منتقل شود ودرضمن بخش مهمی سلول واب لغت تخصیی انگلیسی اینجا است وگفت درحال شماحق ندارید اینجا بیاید خواستم بهمربزینم که سوادمنراندارید نه درزبان انگلیسی نه فارسی نه بیوللوژِی ونه درسلول شناسی بیشتر است ولی فقط گفتم بااین وضع سرکلاس پسرها میروید درب محکم بهم زد   باخودم بهتر است به خان میس بلک بگویم- ایشان سخت ناراحت شد وگفت اینخانم ازدانشگاه تهران  مدرک گرفته است نهازامریکا مادرامریکا پول به مردم میدهیم بیایند سرکلاس بنشنند وازکتابخانه وازمایشگاه  استفاده کنند فردای انروز اقای علم دانشجویان ساعت دوازده ونیم جلوی سلف سرویس خواست از غضب میلرزید که این خانم را  بزرگان  بقدری  اصرار کردند من ایشان را استخدام کردند واین حرفهای مفت واحمقانه زده است چراکتابهای بیولوژی بدید در بحش پزشکی پول بسیار درست حسابی داشتید مسئول پزشکی چرانخریده است برای طبقه خوداش من مثل امریکا مردم رامیاورم اوی کتابخانه پول میدهم بنشنند کتاب بخوانند وایشاازحالا  مستعفی است سریعا میروید برای بخش پزشکی کتاب میخرید- درتمام موارد  اینطورتبلیغ میشد که اگرمن بدانشگاه هرواردمیرفتم بایدانجا درس بدهم البته دیگر مانندان دانشجویان بزودی پیدانخواهد شد- چون سرگرمی نداشتند ومیخواستندازطیقه خود بسیاربالاتر بروند—درهرحال این اقای ارشتیکت میفرماید  با تحقیقتمن به ایننتجه رسیدم هیچ دانشمندی استادی ایدولوژِ درجهان نیست کهبتواندمشملات ایران راحل کند جزاندیشه  جامع منافقین هنوز براین اندیشه است