بسمالله الرحمنالرحیم-Al-Islam.org

زهرا نقوی

 

شب قبل از عاشورا

اگر در این شب کربلا بودم

 

آخرین شب قبل از پایان

 

من شاهد بهشت ​​و جهنم خواهم بود

 

پیش من پهن شده،

 

بهشت از فرات مسدود شده است،

 

بهشت در حال سجده برای خدا

 

جهنم اطراف فرات،

 

و خدای خود را انها فراموش کردند.

 

 

در خیمه های حسین شهادت می دادم

 

چراغ های نفتی چهره های گریان در نماز را روشن می کند.

 

من شاهد آخرین نماز عشا خواهم بود

 

کسی که بر دوش پیامبر سوار شد.

 

محبت را در چهره اصحاب شاهد بودم

 

در حالی که آخرین نمازشان را پشت سر او می خواندند.

 

 

من شاهد اشتیاق درخشان پسر بودم

 

که مرگ فردا برایشان شیرین تر از عسل است

 

من شاهددختری که پرچم  را دردست درحالیکه زانوزده است نگه میدار من دمتوجه شدم که بازوانش هنوز سالم است.

 

فردا سکینه عمویت اینجا نیست.

 

گوشواره هایت را در می آورند و با شلاق به تو می زنند.

 

تا جایی که می توانید به او  نزدیک بمانید.

 

 

من شاهد مردی خواهم بود که با اندوه و شرم تعظیم کرده است

 

راهش را به سوی فراهم ​​می‌کند،

 

و در آغوش گرفتن توسط فردی بسیار مهربان ومهم را میبخشد گویا اتفاقی نیافتاده است

که او از عملی که ا نجام گرفته است به پایان منتهی شد چشم پوشی می کند.و برات بهشت میبخشد

 

آمرزیده شدهاند شاهد خروج بخار جهنم از روح های انان خواهم بود

 

و نسیمی از بهشت ​​در حال وزیدن از درب  است