بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- ظفر اباد- یک روستایی که  از شهر شیراز به سمت بندرعباس درحدود دوسه کیلومتر ازمیدان گل سرخ که میدان فرودگاه شیراز است  روستای ظفرا با ددور است از میدان گل سرخ  دستچپ درحدود یک کیلومتر دور تر یک موکب بسیاربزرگ روستایان فراهم اوردند که شایسته تقدریرهستند اگرهمه ما  این جنبش راداشته باشیم چهره شهر بخوبی تغیر میکنداین موکب دربلوئچستان ایران وبلوچستان  پاکستان  وشهرهای پاکستان شهرت  دارد- ومحل توقف است همه جامیدهند وهم ماشینرا تعمیر میکنند وهم صحابه ونهار وشام وغذایتوی راهمیدهند ویک تلویااچنار  راداشته است وترورشد ئبعد حضرتایاللهکستانی  یکاز انها ایتالله عارف حسینی رحمتاله علی کهمیفرمودندشاگرد اما الخمینی رحمت اللهعلیه بوده است که ریاست زیون بسیاربزرگ دارند  ومداحی پاکستانی وبلوچی هم  ارائه میشود  یک اکیپ از رادیو وتله وزیون شیراز انجا مستقرشدند که  برنماه تهیه کنند ودختر من هم جزو انها بود وامشب من  با مادربچه ودخترم بهانجا رفتیم  چون انها بیشتر هویچ میکارند واب هویچ هم میدهند ودم نوش بابونه  وهرکه خواست ساندویج نیمرو-    ونهار توی راه هم میدهند—ازقرارمعلوم قرار بود امشب جناب استاندار عزیزبیایند ولی گوی  انجامنشد-در پاکستان  مثلا ازاد اکسپرس سی تا روستا  درحوزه او است وبیشر ازانها افرادجلب میکند غالیا روستایی سن بسیاربالا   جماعت مستضعف هستند ولی بلوچ ترانسپورت   وضعیت بهتر دارند- جالب است که نژاد ایرانی بلوچ ها هستند  انداممتناسب ورنگ سفیدشیری وچشمان با  رنگ ابی باز وبسیارخوب فارسی صحبت میکنند ازپنچاب تاشیراز بین پنچ تاشش روز طول میکشدومنطقه خطرناک دربلوچستان نزدیک کویته پ-مرکز ولایت است انها کوتا میگویند  داعش فراوان است ومانورهم میدهید ویکیاز جونان  بلچ فرمودند که داعش گفته است  شیعه بودن جرم است- نزدیک کویته ارتش پاکستان  درفاصله های مختلف یک کیوسک نزدیک جاده است ویک سرباز درسمت راست ویک سرباز درسمتچپ است کهیکیازجوانان پنچاب که دربانک کار میکردفرمودند به انها نسیجی میگویند- ازپاچنار سئوال کردم فرمودندوضع خوب نیست ایت الله حسن موسوی علیه السلام  بهانجا رفته استمردبسیارشریفی است ولی وضع خوب نیست—یک اقای دیگری درحد یک ک کارگربود واز گچرا ت میامد- فرمودند من درخیابان بودم جماعتی فریا میزدند نوازشریف وبردارش دزد هستند ورفتند پلیس امد مارا گرفت  وچهارماه زندان بودم  ومن گفتم علت گرفتنرا گفتند فرمودچیزی نگفتند- جلوی مشاین بلوچستان تصویر پنچ شخصیت بود- که سه تای ان  حضرت ولی فقیه عزیز رحمت الله  علیه  وتصویر حضرت سردار دلها- جناب اقای قاسم سلیمانی عزیز رحمت الله  وتصویر مرحوم  ریس جمور فقید  شهیدخدمت حضرت اقای ابراهیم ریسی رحمت االله علیه ودونفر دیگر یکی  حضرت مرحوم شهید ایت الله عارف حسینی   رحمت اللعلیه  که ترورشد ومیفرمودند  مسئول  پاچناربودند وشاگرد امام الخمینی  رحمت  الله علیه بودند نفربعدی رامتاسفانه نام مبارکشان رافرموش کردم-