ربسم الله الرحمن الرحیم—نظریات شخصی است-حقیقتا بیانات  امام سجاد علیه السلام  صلواته الله علیه واله والسلم- دقیق است که دشمنان ما احمق هستند- حالا به ارزش دین رسیدن ومیفرمایند که درزملن قبل مردم بیشتر دین داربودند-؟؟درزمان قبل- کوچه ربروی کوچه ما بعداز یک هفته من به درب منزل  رفتم بسته بود زنگ زدم-اقای درحود هفتادسال ولی بسیار ورزشکار منر ا به اطاق نشمنین  برد وکنار پنچره روبه حیات خانه روی یک تخت وسیع نشتستیم سبک قدیمی بود گفتم چرا درب منزل را شما بسته اید فرمودند کسی نمی اید وچهارنفر ازهمسایگان امدند وگفتندما انتظارنداشتیم شما به عتبات رفتید بهشما میرفتید وفامیل ما هنوز نیامدند- ومن پشیملن شدم وگفتم من عتبات نرذفتم-حالاچندنفرعتبات میروند  این نشانه  پسروی است- گفتم از شیراز چندنفربودند  فرمودند فکر نمیکنم به چهل نفربرسند-دلیلاش این بود کهمثلا خانم باچادر میرفت که خودرابیمه کند بدنبود یکخانم بی حجاب شرح میداد ومیگفت هرچه شماصلاح بدانید اینسمبل جا افتاده بود دختران باچادربه دانشگاه میامدند وبعدازمدتی چادرربرمیداشتند- اما اکنئ پنچشنبه  سیمکارت ما خوب کار نمی کرد رفتم پیش خوان  یکخانم بیحجاب امد  جریانی گفا  یکجوانی رکه دوستمن است خیلی مسائل موبایل منرامجانی درست میکند سرش شلوغ بودیکخانمی دیگرباچادر پشت  کامپوتر بود تاخواست کمک کند  یکخانم چادری گفت من میکنم  باید یک پیام به  ایمیل بزندذ واین خانم باکیسای من  که  مطالب انگلیسی روی اش بود وعکسی هم روایش بود خودرامشغول کرد-مطلب دوم خداوندمنانمیفرماید  درحدیث که دیک حرارات  درقلب دوستان واقعی امامحسین علیه السلام من قراردادم- درغرب احزاب کمونیست ساخاتمان   بزرگ غیره دارند کسی توجه نمیکند ولی یکحجاب چه کرد  ومداوم مسجد خراب میکنند ومسلمان را اذاذر میدهند انها که اتش ضد غرب راخیلی تندتر از مسلمانان دارند انها امپریالیست میگویند درحالیکه ماانهارا افاسد وطاغوت میگویم درغبر برای  جاذبیت  سرمایهگذاری عظیمی کردند بخصوص هالیوود درتمام ابعاد دراینترنت فراوان است دریک  ر  سایت معروف سینمای امریک  خواندم که فرانسه برای جاذبیت درفیلم چه کرده تمام مراکز  زیبای فرانسه را غربال کردند رسیدند به یک مکان  که قطار کنار وچسبده به کوه جنگل انبوه ردمیشود وکنارش یک دره پراز درخت که به یک رودخانه میرسدذ  ودرنزدیکی انجاهم یک شهرک زیبا است فیلم های پلسی  یا پلیس دنبال تبهکاران است ویا تبهکران دنبال پلیس  هستند اینجا قطار کمی سرعت اش بخاطرپیچ ها کم میکند وان فرد از قطار میپرد بیرون وغلطزمیزند وازطریق رودخانه به ان شهر میرسد مداوم اینرانشانمیدهد که مردم امریکا یکیز جاهای دیدنی فرانسه همین ولی جاذبیت جاده اربعین را ندارد انقلا  خیلی ها کردندولی انقلاب امامحسین علیه السلام درتمام ابعاداش جاذبیت عجیب دارد میخواهند مثلا درامریکا کروات را تبلیغ کنند- یک خانه باشکوه ویک اطاق بسیارباشکوه یک فردبسیارزیبا- یکخانم بسیارزیبا هردو قدبلند خانم لبلس سرتا پا سفید پوشیده وباپایبرهنه زیبا حرکت میکند این لباس بلند زیا ذقبلا ما ل خانمهاراهبه بوده است همراه پگاپ وارد کلیسامیشدند یادردست شان  شیشه زیبای بلور عطر پخش میکردند ویا شمع روشنمیکنند وکراوات اقاراخریده است وبه گردانش میزنذ