بسم الله الرحمن ا لرحیم-نظریات شخصی است-دربانگ ملت بودم- نفر چهارم نزدیک ظهر بود  یک اقای تنومندی که کت  سیاه  ایشان ن خا خا ل سفیدکوچ داشت بادمپایی امده بود نیمساعت طول کشید من باخودمگفتم میخواهد یک سری مسائل اقتصادی راسئوال کندوبعدازمدتی نوبت من شد زایشانپرسیدم ایشان دوست شما است گفت نه صد چک داشت هرکدام بیشتراز یکمیلایرد تومان  من قبلا به ایشان گفتم  شماچهکردی باوجودانکهمن فوق لیسانس اقتصادهستم جرئت نمی کنم که یک کار اقتصادی بکنم ایشانفرمودند درخانه جای برای من نبودمن دریک مسافرخانه زندگانی میکردم ودرانجا هم کار میکردم پدمن کهفوت کرد میراث او برای من صدتومان بو ولی همان زمان به صاحب مسافرخانه نود تومان بدهکاربودم وگولرامیخواستم به ایشان بدهم فرمودند الان نیاز ندارم ومن گفتم این  نصیحت راازمن قبول من کنکه پول قرضی را  دو دستی بگیر- وبعدبه خانه رفتم خداوندمنان درقران میفرماید- الله علی کل شی  قدیر- یعنی تمام مخلوقات اندازهای انها  راخداوندمنان تعین میکند همه مخلوقاتمعجزه هستند ولی عضی ها درابعادی  معمولی نیستند که ایات الهی هستند که حساب همه به دستشان بیاید ایشان اگر دست اش رابرخاک میزد طلامیشد پیامراکرم صلواه الهعلیه واله والسلم فرمودند با اینمردان درتجارت شریک شوید- هلنکلر  یکخانم امریکایی هم کور وهم لال وناشنوا- یکخانی روشیرا برای اشان درست کرد  اگش ایشان دراب میکرد درکف دست اش کلمه ابرامینوشت وهمین طور اشیا دیگر وبعد دست ار میگرفت قلم میگذاشت ان کلمه  را باا و مینوشت وقتیکه نوشتن رایادگرفت اول ازانخانم استاد تشکرکرد وبعدازخداوند منان تشکرد که اورازدنیا قطع کرده است ومداوم باخوداش درگفتگو است ودرشعف وافر قراردارد  امروز ازکنار دانشکده فنی عبور میکردم بنر بزرگ دکتر هاشمی رحمت الله که دراین دانشگاه اسادبودند تریک گفته شدهبود به حضرت دکتر پزشکیان عزیز رحمت الله علیه وخواستم بیادبی کردهباشم جمله بگویم هرکولی کارنکنید ارام ارام کاراصلیراخداوندمنان باسرعت جلومیبرد ولی کسی درک نمیکند پیامبراکرم صلواته الهعلیه واله والسلم شما فکر میکنیدنزمین حرکت نمیند ولیباسرعت حرکت میکند وکسی متوجه نست اسلانم هم همینحو است ان عظمت  بینظیر ظرف بیست وپن سال  اعرابر خشنرا رامکرد که حضرت نوح علی اسلام قرین  هزارسالنتواست انجام دهد چون ارده الهی پشت ان است