بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- بعد ازانکه یون  دیتا  درمغز ساخته وپرداخته- بهسمت  کاسه سر میرود  درانجا تبدیل به یک ومجود روحی میشود که ان  اطلاعات را دربر داردکه باواقع عینت پیدا کرده است ازمعصوم علیه السلام سئوال نکردند پیام میدهد یاخلق میکند مانند  داستان نویس –عقل بشری ان ارواح که  دیتا دارندباروح اصلی رابطه تجلیدارند   اصولا روح باتوسط تجلی با روح دیگری تبادل میکنند  وتشکیل حافظه  روح اصلی میشوند چون  روح هستند ذی الشعور هم هستند وحیات واقعی دارندهم دیگرا بخوبی شناسی میکنند یک نظر دیگر  این است که ارواح اطلاعات خودرا به روح اصلی تجلی میدهند   ویافیض میدهند  وروح اصلی  اشراق  منور میشوند- وروح دوقطبی میشود مشکلات مغز اثری قابل ملاحظه در روح میگذارد واختلات روحی هم اسیبی در داخل روح ایجاد میکند  خاموش وروشن بیان میکنندمثل فرد درجای درست میگوید ودرجایی دروغ میگوید وخودرا  دوقطبی میکند که به اختلات روحی تبدیل میشود که اثراتی هم درمغز وبدن میگذار  دانشمندان  روح را به دودسته ضمیر خود اگاه وضمیر ناخود اگاه تقسیم میکنندروح یکپارچه است ضمیر ناخود اگاه همان ضمیر  خود اگاه است که بعلت های زیادی  قابل تحقق نیست وضمیر خوداگاه انرا به عمق فرستاده است تا شرایط محقق شود این خواست یامثبت است یامنفی است  برای انکه ضربات روحی ایجاد نکند بایدمسئله را ازراحل واقعی حل کرد  خواست های منطقی مثبت نورانی هستند وخواستهای  باطل تاریک هستند بخشی فطرت است که انهم منجمله روحی است که نقش بسیار زیاد برای درک انسان  دارد وقدرت فرقان دارد  خوب وبد ودرست یاناقص وحلال وحرام وغیره را تشخیص میدهد  قران سوره به این نام دارد وبخشی از دوگانه اهرابیانمیکند ولی درقران بصورت پراکندهم  ایات فرقانی وجود دارد برای تشخیص روح تصور یک نقطهمادی به اندازه  سر سوزنی راتجسم کنیم تمام خصوصیات  اینروح  یا بصورد  کنار هم  ویا بصورت روی هم لایه ای تصور کنید وهم حیات معنوی دارند وزنده هستند وشعور دارند  ومن روحی هم دربین انها است شاید  (ان)جناب اقای حافظ رحمت الله علیه دارد- همه همدیگر در داخل میشناسند وبهخواستهای هم اگراه هستند ولی مدیریت با ان یا من است –یک روح صادر اول داریم متعلق به فقط چهارده معصوم هستند دوم روح عرشی داریم مال بعضی از فرشتگان طبقه عرش دارا هستند وروح ملکوتی که بعضیاز فرشتگان انراداراهستند و روح برزخی   برای افرد وفرشتگانی دربرزخ هستند وروح دنیایی  که انسان وجن دارد  روح امام همه را دارا است-مدیریت براساس نظریه جضرت علامه ایت الله محمد حسین طبا طبایی رحمت الله علیه میفرماید  که دونوع مدیریت است و  انسان باید انهارایادبگیرد- اول بشری فرض کنید  ریس یک مرکز شهر داری معنوین خودرا  که هر کدام ریاست بخشی دارنددراطاق ریس جمع میشود ومشکلات را  باهم حل میکنند اما مدیریت الهی ریس درتمام ابعاد متخصص است درجمع معاونین مشکلاترا برای انها حل میکند این مدیریت الهی بطبع رسالت وبطبع امامت  است باید بشر به این سبک نزدیک شود اقایان  تشکیککردن رفتن نوازد امام حسین علیه السلام بهعرش حقه بازی است که یک طفل از پیامبران صلواتهعلیم الاجمعین مقامات  بالاتری  دا شته باشند جواب امام روح صادر اول دارد زمانی کهامامحسین علیه السلامم متولد شدند  فرشتگان عرشی بهخداوند منان فرمودند ما ایشان بهعرش برسانیم وپاداش ودرجه بگیریم درحالی که فرشتگان  حد یقف دارند  یعنی از حدی بالاتر نمیرونند وخداوندمنان قبول فرمودند امام حسین سلام  را  بالا اوردند خداوندمنان  دیک ابری نورانیت که فرشتگان دور ان طواف میکنند یعنی 360 درجه ما تابع هستیم امام حسین علیه السلام که بالا امد درنور غرق شد خداوندمنان نور خودراکم کرد تانور امامحسین علیه السلام هویدا شود دگر وا ویلا چه میگویند-مطلب که ساده نیست خوب چنین شخصیتی چنین چرا درنوازدی متولد میشود-جواب یک روح  پیامبر اکرم میشود ویک روح حضرت علی علیه السلام میشود یک روح حضرت فاطمه سلام اللهعلیها میشود وامامحسن وامامحسین ودیک امامان پاک میشوند  حضرت  علامه ایت الله دکتر مرتضی مطهری علیه سلام الله  میفرماید  برای ساختن یکمنطقه برای یکشهر بزرک اول ماکت درست میکنند در نیویروک  تحقیق  فقط یک محله برای اسمانخراش مناسب است و باماکت مشکلات را حل کردن ساختن پانزده درصد مشکلات جدید خوداش را نشان دهد وانهارا رفع کردند بقدری کار کردن که ماکت درست از اب درمیاورد اینجهان ماکت میخواهد باجد چگونه برخورد شود مرد وزن چگونه  عمل درست انجام دهند بچه هاراچگونه تربیت کنند ومدیریت چگونه بدست اورند