بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- امروز درسایت منافقین خانمی ترانه ای دروصف خانم  رجوی خواند- غلو وازحد گذشتن واسراف-بود اینامر در اسلام چاپلوسی مطرح میشود که پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسل بر چاپلوسان خاک بر دهان وسرانها بریزید ودر قیامت سیاه چهره میشوند  ومورد لعن مردم واقع میشوند  زیرامردم  درنزد انها پست میکنیدکهدرواقعاین طور نیست وبرای ایشان درجاتی تصور میکنید که ندارند وباعث غرور میشود اگرفردی به اندازه واقعتعریف کند فردمتوجهمیشود چقدر این ملتاگاه است ازاوخوش میاید وحرف اوراهم قبول میکندودرجهت  تکامل گام میزندچه بسا فرد چاپلوس درمواردی شایسته تراز ان فرد باشدخودرا دوقطبی میکند که بدترین حالت روانی است- زیا پول  جای تحقیر بیخود اش که کم میاوردنیست وبرای فرد مغرور هم دوقطبی میشود حالت طبیعی خودراازدست میدهد –حضرت علی علیه السلام وقتیکه به قدرت رسیدند عواملی  که تاثیر گذاشت یکی وجود ایرانیان ودیگری اندکی مصریان بودند  حضرت بهانبار امد  شهری بود ده ها انبارهای بسیاربزرگ داشت که  برای شهرتیفون درانجا کلاهای مختلف نگه داشته میشد وتخصص ان دردست ایرانیان بود حضرت برای تشکر ازایرانیان ومصریان به انبار امد درحقیقت یک تودهنی به اقایان بود که اینامربعدها نفرت شدیدی ایجاد کرد طبق  سنت قبل که شاه باگارد میامد ومردم درجلوی او  شادی کنان شعار دادن  وهورا کشیدن میدویدند-حضرت دستور ایستادن داد وجریان راپرسید وانها مطلبراگفتند حضرت فرمود با اینکار خودرکوچک وشاه بزرگ کردید وخیال او جمع میشود که میتواندبه شما لجام ودهنه بزند وزین پشت شما سوار کند ومغرور میشود-ولی بنظر حقیر برای حضصرت علی علیه السلام اینکارواجب بود مردم عادی  بشدت عقبترا حضرت علی علیه السلام هستند وحضرت علی علیه السلاممعصوم هست وبرای هدایت انسانها ازهیچ امری  دوری نمیکند ولی دیگران  درپشت انها  راهافتند بشرط  درجاتعالی هم بسیارپسندیده است-دورهبر  دران وواحد بریک کشور نمیتواند حکومت کند ونمیتوان برخلاف قانون اساسی که رای همگانیدارد قانن اساسی یگری تحمیل کرد و وارد جنگ شد-اقایان دربحث کلی خود به سهامر  بسنده کردند- اول مبارزه باشاه-دوم  کمک مستضعفان وسوم گرد  جهانبینی جناب اقای مسعود رجوی جمع شدند برای  بیشتر حفظ حقوق کارگر- اولی ودومی شایسته است ولی سومی امامالزمان علیه السلام به روات حدیثنا یعنی جناب حقوقکارگر ازدرون حدیث اهل بیت باید بیرون بیایدنه ازجهت  جناب اقای مارکس شما نادانها باکمال بیشرمی انرا ارتجاعی قلم دادکردید