عرفان عاشورا

بسم الله الرحمن الرحیم- این وبلاگ برای شناخت اسلام عزیز فعالیت میکند

۵۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۴ ثبت شده است

imagine and incarnation

In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful - personal opinions - imagine a beautiful worker and imagine thatis wearing a T-shirt that is a rectangle with a width of three centimeters and a length of twenty centimeters, short and tall, and dark pants. She looks at you with a little worry and surprise at night by the bedside. Consider her as Hazrat Azarael (peace be upon him) and repeat  your testament the will under the pillow several times for the woman and pray - especially whenever you get a little out of control.

موافقین ۰ مخالفین ۰

یک تخیل وتجسم-!!

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- یک کارگر زیبا  ر ا تصور کنید وتخیل کنید که تیشرت که مستطیل  باعرص سه سانتمیر  و طول  بیست سانتیمتر  چند هم قد وکوتاه وبلند  ویک  شلوارتیرهشمارا باکمی  نگرانی  شبانه وبا تعجب دم تخته خواب نگاه میکند ایشان را  حضرت عزارائیلعلیه السلام تلقی کنید و وصیتنامه زیر بالش وچند بار برای خانم بازبیان کنید و دعا بخوانید- بخصوص هر وقت ازکنترول کمی خارج میشوید

موافقین ۰ مخالفین ۰

توحید ابن وهاب-!!

کتاب التوحید 23

و کار ندارند بلکه بر پروردگارشان توکل میکنند. عکاشه بن محصن

برخاست و گفت: از االله بخواه که مرا از جمله آنان قرار دهد. رسول االله ص

فرمود: تو از آنانی. فرد دیگری بلند شد و گفت: از االله بخواه که مرا نیز از

آنان بگرداند. رسول االلهصفرمود: عکاشه، از تو سبقت گرفت».

خلاصه آنچه در این باب بیان شد:

1ـ بیان تفاوت درجات مردم در توحید.

2ـ معنی توحید حقیقی.

3ـ خداوند یکی از امتیازات ابراهیم را چنین بیان کرد: ]>=<

? Z. یعنی از مشرکان نبود.

4ـ یکی از صفات اولیاء االله این است که: ]ßÞÝÜ Z یعنی

هیچ کس را با پروردگارشان شریک نمیسازد.

5ـ از علامات توحید حقیقی اینست که افسون و داغ ترک داده شود.

6ـ جامع تمام خصلتهای نیک، توکل نام دارد.

7ـ درک واقعی اصحاب پیامبر که دانستند بدون عمل نمیتوان به این

مقام رسید.

8ـ اصحاب چقدر شیفتهی ابواب خیر بودند.

9ـ فضیلت این امت بر دیگران هم از نظر کم و هم از نظر کیف.

10ـ فضیلت پیروان موسی.

11ـ سایر امتها بر رسول االله عرضه گردیدند.

24 کتاب التوحید

12ـ هر امتی جداگانه با پیامبرش حشر میشود.

13ـ کسانی که از پیامبران حرف شنوی داشتهاند، همیشه از دیگران کمتر

بودهاند.

14ـ برخی از انبیاء بخاطر اینکه کسی گوش به حرف آنها نبوده، تنها

حشر میشوند.

15ـ نه از کثرت تعداد، باید مغرور شد و نه از قلت مأیوس گشت.

16ـ جواز رقیه خواندن برای چشم زخم و گزیدگی.

17ـ عمق فهم گذشتگان نیک آنجا که سعید فرمود: «کار خوبی کرده

کسیکه فقط آنچه را که شنیده بیان کردهاست». پس معلوم میشود که این دو

حدیث با هم تعارضی ندارند.

18ـ گذشتگان نیک امت، هرگز کسی را به آنچه که نداشت تعریف و

تمجید نمیکردند.

19ـ اینکه رسول االله ص فرمود: «تو از آنانی» یکی از علامتهای نبوت

ایشان است.

20ـ منزلت عکاشه بن محصن.

21ـ جواز استفاده از سخنان کنایهآمیز.

22ـ اخلاق نیکوی رسول االلهص. کتاب التوحید 23

و کار ندارند بلکه بر پروردگارشان توکل میکنند. عکاشه بن محصن

برخاست و گفت: از االله بخواه که مرا از جمله آنان قرار دهد. رسول االله ص

فرمود: تو از آنانی. فرد دیگری بلند شد و گفت: از االله بخواه که مرا نیز از

آنان بگرداند. رسول االلهصفرمود: عکاشه، از تو سبقت گرفت».

خلاصه آنچه در این باب بیان شد:

1ـ بیان تفاوت درجات مردم در توحید.

2ـ معنی توحید حقیقی.

3ـ خداوند یکی از امتیازات ابراهیم را چنین بیان کرد: ]>=<

? Z. یعنی از مشرکان نبود.

4ـ یکی از صفات اولیاء االله این است که: ]ßÞÝÜ Z یعنی

هیچ کس را با پروردگارشان شریک نمیسازد.

5ـ از علامات توحید حقیقی اینست که افسون و داغ ترک داده شود.

6ـ جامع تمام خصلتهای نیک، توکل نام دارد.

7ـ درک واقعی اصحاب پیامبر که دانستند بدون عمل نمیتوان به این

مقام رسید.

8ـ اصحاب چقدر شیفتهی ابواب خیر بودند.

9ـ فضیلت این امت بر دیگران هم از نظر کم و هم از نظر کیف.

10ـ فضیلت پیروان موسی.

11ـ سایر امتها بر رسول االله عرضه گردیدند.

24 کتاب التوحید

12ـ هر امتی جداگانه با پیامبرش حشر میشود.

13ـ کسانی که از پیامبران حرف شنوی داشتهاند، همیشه از دیگران کمتر

بودهاند.

14ـ برخی از انبیاء بخاطر اینکه کسی گوش به حرف آنها نبوده، تنها

حشر میشوند.

15ـ نه از کثرت تعداد، باید مغرور شد و نه از قلت مأیوس گشت.

16ـ جواز رقیه خواندن برای چشم زخم و گزیدگی.

17ـ عمق فهم گذشتگان نیک آنجا که سعید فرمود: «کار خوبی کرده

کسیکه فقط آنچه را که شنیده بیان کردهاست». پس معلوم میشود که این دو

حدیث با هم تعارضی ندارند.

18ـ گذشتگان نیک امت، هرگز کسی را به آنچه که نداشت تعریف و

تمجید نمیکردند.

19ـ اینکه رسول االله ص فرمود: «تو از آنانی» یکی از علامتهای نبوت

ایشان است.

20ـ منزلت عکاشه بن محصن.

21ـ جواز استفاده از سخنان کنایهآمیز.

22ـ اخلاق نیکوی رسول االلهص. باب (3): موحد واقعی بدون حساب وارد بهشت خواهد شد

االله میفرماید: ]65 7 :98;>=<? @Z.

[نحل: 120]. «ابراهیم (به تنهایى) امتى بود مطیع فرمان خدا; خالى از هر گونه

انحراف; و از مشرکان نبود».

همچنین فرموده است: ]ßÞÝÜÛÚ Z] مؤمنون59:].

«و آنها که به پروردگارشان شرک نمىورزند».

از حصین بن عبدالرحمن روایت است که گفت: من نزد سعید بن جبیر

بودم که گفت: چه کسی از شما، پاره ستارهای را که دیشب سقوط کرد دیده

است؟ گفتم: من دیدهام. البته من در حال ادای نماز نبودم بلکه حشرهای

زهرآگین به من نیش زده بود. گفت: آنگاه چه کردی؟ گفتم: رقیه خواندم.

گفت: چرا رقیه خواندی؟ گفتم: بخاطر حدیثی که از شعبی شنیده بودم.

گفت: چه حدیثی؟ گفتم: او از بریده بن حصیب نقل میکرد که گفته است:

رقیه خواندن جایز نیست مگر در دو مورد، در چشم زخم و در گزیدن

حشرات. سعید گفت: کار خوبی است که انسان چیزی را که شنیده است،

بدون کم و کاست بیان کند. ولی ما روایتی از ابن عباس داریم که رسول االله

شد. آنگاه فرمود: اینها کسانی هستند که با افسون خواندن و داغ و فال بد، سر«(در شب معراج) امتها بر من عرضه شد. میدیدم که با هر یک از انبیا،

گروهی از پیروانشان است و با بعضی یک نفر و دو نفر بود و با بعضی هیچ

کس نبود. آنگاه جمعیت انبوهی به من نشان داده شد. فکر کردم که امت من

هستند. به من گفتند: این موسی است با قومش، دوباره نگاه کردم دیدم

جمعیت انبوه دیگری است. به من گفتند: اینها امت تو میباشند. و همراه آنان

هفتاد هزار چنیناند که بدون اینکه از آنها حسابی گرفته شود یا عذاب داده

شوند، وارد بهشت، میشوند. پیامبر ص اینرا گفت و برخاست و به خانه

تشریف برد. حاضران به اظهارنظر پیرامون این گروه پرداختند. بعضی گفتند:

اینها اصحاب پیامبر ص خواهند بود. عدهای میگفت: شاید کسانی باشند

که در اسلام متولد شده و اصلاً شرک نورزیدهاند. خلاصه اینکه هر کس

چیزی گفت، تا اینکه رسول االله ص دوباره تشریف آورد و از ماجرا باخبر

شد. آنگاه فرمود: اینها کسانی هستند که با افسون خواندن و داغ و فال بد، سرشد. –رقیه یعنی افسون یاسحر ویا دفتر افسون وسحر-بسم الله الرحمن الرحیم ازکتاب توحید ابن وهاب

موافقین ۰ مخالفین ۰

مسله امامت

نقد شیعه دوازده‌امامی

نقد شیعه دوازده‌امامی از زمان اولین شکاف میان جناح‌های اصلی اسلام، سنی و شیعه قدمت دارد. مسئله جانشینی محمد، ماهیت امامت، وضعیت دوازدهمین امام شیعه و دیگر حوزه‌هایی که در آن‌ها اسلام شیعی از اسلام سنی متفاوت است، توسط علمای اهل سنت مورد نقد واقع شده‌است.[۱] فرقه‌های سنی مذهب به ویژه سلفی‌ها بسیاری از جنبه‌های اعتقادی شیعه را غلط یا بدعت‌آمیز و کفرآمیز می‌دانند. در بین خود جوامع شیعه، مفسران و محققانی چون موسی الموسوی و علی شریعتی با هدف اصلاح مذهبی، برخی اعمال و عقاید رایج در جامعه را نقد کرده‌اند.[۲]

غیبت

ویرایش

مقالهٔ اصلی: غیبت امام زمان

جمکران، مکانی که گفته می‌شود به گفته حجت بن الحسن ساخته شده‌است.

به اعتقاد شیعیان حجت بن الحسن، امام دوازدهم شیعیان، به عنوان آخرین امام از سال ۸۷۳ در غیبت به سر می‌برد و همان مهدی موعود است. این اعتقاد از زمانهای دور توسط محققان سنی مذهب مورد انتقاد بوده‌است؛ و عقیده دارند امام دوازدهم هرگز وجود نداشته‌است و شیعیان این افسانه را خلق کرده‌اند تا مکتب شیعه را سرپا نگه دارند.[۳] محققان غربی هم وجود امام غایب را مورد تشکیک قرار داده‌اند. به عقیده رابرت گلیو، دکترین غیبت امام دوازدهم وقتی غالب شد که هیچ‌یک از نظریه‌های رقیب موفق نشدند مسئله جانشینی امام یازدهم، با وجود نداشتن فرزند را توجیه کنند.[۴] به عقیده برنارد لوئیس، پس از قیام‌ها و سرکوب‌های فراوان که هر بار رهبر قیام ناپدید می‌شد، و پیروانش می‌گفتند غایب شده‌است، غیبت امام و برگشت دوبارهٔ او مشخصهٔ ویژهٔ شیعه شد. با هر رهبری که ناپدید شد و برنگشت، این دیدگاه به عنوان مشخصهٔ شیعه، اجزای بیشتری پیدا کرد.[۵] در مقابل ویلفرد مادلونگ در دانشنامه اسلام، تأکید دارد دکترین غیبت پیش از غیبت امام دوازدهم به اندازه کافی به‌وسیلهٔ روایات ائمهٔ پیشین مورد تصدیق قرار گرفته‌است، طوری‌که پس از مرگ امام یازدهم اکثریت امامیه به وجود مهدی موعود عقیده داشتند. بعلاوه مادلونگ چندین محقق مذهبی غیر شیعه را نام می‌برد که اعتقادات مشابهی دارند.[۶] در یکی از احادیث شیعه، محمد گفته‌است: "اگر تنها یک روز از عمر زمین باقی باشد، خداوند آن روز را آنقدر طولانی خواهد کرد تا خداوند مردی از خاندان من خواهد فرستاد که همنام من است. او زمین را را از عدالت پر خواهد کرد همان‌طور که از بی‌عدالتی پر شده‌است."[الف][۷][۸] با این حال اکثریت اهل سنت، پسر امام یازدهم را مهدی موعود نمی‌دانند. به اعتقاد شیعیان تنها صحنه‌ای که پسر امام یازدهم در انظار عمومی ظاهر شد، زمان مرگ پدرش بود.[۷][۸] به اعتقاد شیعه تولد مهدی همانند تولد موسی، بنا به ضرورت زمانه مخفی شده‌است. بخاطر رواج این اعتقاد که او مهدی موعود است، خلیفهٔ زمان قصد داشت یک بار و برای همیشه به کار امامت شیعه خاتمه دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

اقای محترم مدی توجه کنند-!!

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات  شخصی است-جناب اقای مدی ریاست محترم هند فریب امریکا واروپارانخورید-  اقای نهرو به انگلستان گفت ماکارخانه مونتاژنمیخواهیم ما کارانهای کارخانه بسازد میخواهیم نکردند  خانم ایندراگاندی بسمت  روسیه رفت بخصوص درمونتاژ وسپس تولید وسایل جنگی دران شرایط انها  امریکا وانگلستان ضد هند شدند یکشرکت بسیارمعظم درهند بنام تاتا مال زردتشتیان است که سود ماهانه 104 میلیون دلارو  تمام وسایل برقی  و وسایل حمل ونقل وپالیشگاهی وغیره  اومیسازد وسالی دوهزارنابغه به غرب میفرستدگفتندما یک بئوینگ میسازیم که امریکا حض کندپیشرفته ترین هواپیمای یک ملخ را ساخت امریکا وانگلستان فهمیدند میتواند بکند ورفتند گفتند اگربسازی ما ورشکست میشویم واگرنسازید مادرصدمورد به شماکمک میکنیم اخیرا اقای مدی گفته است- تنها هجده مورد کمک کرده اندگفتند چرا   مستقل نمیشوید ایشان گفته است ما ازامریکا تنها بخاطر تبلیغات میترسیم

موافقین ۰ مخالفین ۰

Dear Mr. Modi, pay attention!

IN THE NAME OF ALLAH-THEMOSTMERCIFUL AND THEMOST EXPERT- Dear Mr. Modi, pay attention!!

 

In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful - These are personal opinions - Mr. Modi, the esteemed President of India, do not be deceived by America and the West - Mr. Nehru told England that we do not want an assembly factory, we want factory workers to build it, they did not. Mrs. Indira Gandhi went to Russia, especially in assembly and then production of military equipment. In those conditions, America and England became anti-India. A very large company in India called Tata is owned by Zoroastrians, which has a monthly profit of 104 million dollars and manufactures all electrical equipment, transportation equipment, refineries, etc., and sends two thousand geniuses to the West every year. They said, "We will build a Boeing that America can build." America and England realized that it could do it and they said, "If you build it, we will go bankrupt. Otherwise, build it. We will help you in a hundred cases." Recently, Mr. Modi said, "They have only helped in eighteen cases." They said, "Why don't you become independent?" He said, "We are afraid of America only because of propaganda." 

 

--Dear Mr. Modi, pay attention!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

چند نکته علمی علم اسلامی-

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- درعلوم  چه اسلامی وچه غیر اسلامی-دونوع تعریف داریم یکی عمومی ودرحدیث چند مورد را سطحی مطلبی وحکمی را بیان میکند ووبعضی مطلب ر عمیق وعمقی بیان میکندحضرت مرحوم ایت الله العظمی خوئی علیه السلام در فقه خودمیفرماید که حدیث عمومی مسئله راحل میکند ولی حدیث عمقی درک قویتر میدهد ایناصل درتمام علوم هم بدین نحو است مثلا حیوانات  درنده که شکارا بادندان نیش  پاره میکنندحرام گوشت هستند سگ وخوک هم بههمین علت حرام گوشت هستند ولی لعاب دهان انها باید یازه یاسیزدهمرتبه  ریگ شور ویا شن شور شوند ولی مثلابرای عقاب نگفتند وبرای بعضی حیوانات دیگرنگفتند یک نکته راعرض کنم حضرت  علامه  خوئی رحمت اللهعلیه از هوش بسیار زیادی برخورداربود میتوان جزو نابغه  بیان کرد ایشان شاگرد حضرت ایت الله العظمی ناینیرحمت الله علیه  بوده است  میفرماید هوش ایشان بدیل نداشت وبخاطر انکه وارد سیلست شدهبود و بنفع مشروطیت کار میکرد دو شاگر بیشتر نگرفتهبود که یکی ازانها من بودم مدتها فقه ایشانتایئد میکردم وبعدمتوجه شدم دربیشتر موارد از حدیث سطحی استفاده کرده است-نکته اول همین است باید خصوصیات کتاب های فقهی رامشخص کرد درکتاب پنچم ایشان درباب رکوع  یک نمونه اورده است من دانش اموز تصور میکنم شاید مابقیه هم داشته باشد بایدکتاب اخرین   درک  واستدلال فقیه باشد ایشانگوی کتابی دارند که سیر   علم را خودرا نوشته اند انجا باید اینمطلب اورده شودچون کتاب را شاگردان برجسته ایشان نوشتند- یک بحثی است درباره حدیثی که فقط  یک مورد دارد این امر  درعلم تاریخ امکان ندارد بخصوص پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم درموردی  خانمیاز شوهراش گله داشت مداوم زیج میشنید-زیج برای رصد ستاره است فرمودند به مسجد بیا تا من درجمع اینموضوع را بیان کنم فقط به خاندان خود مطالبی بیان کرد  که بعدا اشکارشود که به ان احادیث سلسله ذهب  سلسله طلا شهرت پیداکرد وهمه امامانهم صلواته الله علیهم الاجمعین دارند بخصوص امام باقرعلیه السلام وامام صادق علیه السلام وبعدحضرت علی علیه السلام حال چراین یکمورد است به این دلیل که ان حدیث رانابودکردند- حضرت استاد ایت الله عزیزرحمت الله علیه اقای عبدالله زبرجد علیه السلام-فرمودند از این حدیث بشرطی که خلاف عقل نباشد خلاف سنت نباشد خلاف احادیث مشهور وناب نباشد نمونه های  متنوع داشته باشدمیشود قبول کرد زیرا ماغیرازانحدیث نمونه خاص نداریم باید حکم ثانویه بدهیم یعنیحکم عقلی باشد میگویم این همان حکم عقلی ما است- ومیباید به ان عمل کنیم اگر الهی باشد علائمی ظاهر میشود فردنورنیت میکند شواهدی پیدامیشود  کهنورانی است وگرنه ان شواهدنخواهد داشتچنین امری برای حضر ایتالله العظمی خویی علیه السلام رخ داد ایشانحکم کرد وبه طلاب  محترم فرمودند  چیزی دربارهان به خارج نگوید طلاب ایشان بههیچکس اجازه که بنزد ایشانبروند نمیدانند ومیگفتند ما انراحل میکنیم تا ایشافراقت پیداکند مسائلراحل کنند ونانها نمیتواستندمانند ایشان مسائل راحل کنند یک سید روحانی امد  ولی اقایان اجازه ندادند فرمود من پنچ دقیقه بیشتر وقت ایشان رانمیگیرم وپنچاه هزار درهم میدهم ایشان به داخل رفت فرمودند کتابی را بهنزدمن اوردند که دران  درانموضوع پنچاه تواتر دارد اجازهمیدهد که من بران اساس حکم کنم فرمودندزودانرا بیاور که درباره همان حدیث منفرد بود قبلازانکه احایث اهل تسنن درباره حضرت فاطمه الزهرا علیهاالسلام بنویسیم کهجنابی بهاسم اقای محمد با حضرت ایت الله  ابوالقاسمی رحمت الله علیه یک اشکالی از حضرت فاطمه سلام الله علیها وحضرت علی علیه السلام-  یک نظر علمی  هم در اسلام وهم درغرب کفته است ان مسئله ریاضی اصلاحل ندارد یکدخترخانم ایتالیا انراحل کرده است که  درغرب بشدت است ازبس انسان گفته است  به این سادگی  قابل قبول نیست وممکن است یک دلیل عقلی داشته باشد که داردکه استاد تصور میکنم دانشگا شیکاگو به ایشان یک بنز ششصدهزار دلاری دادوگفت  ماشین رویز رویزطلببتان که  ارزانترین یکمیلیون دلار بود شایع است تجربهمنهم نشانمیدهد دختران ایتالیا بسارجدی وفکور واهل علم وپسران سربه هوا اهل عیاشی هستند- ایشان اشکال گرفته است دومورد است که برخلاف  احادیث شیعه است یکی حضرت فاطمه سلام اللهعلیه وحضرت علی علیه السلام نزد پیامبراکرمصلواته الله  علیه واله والسلم  علم اموختندپس چر امیگید کهانها همینکهمتولدشد صاحب همه علوم هستند پس معصوم نیست-سنتخداوندمنان هادیان باید معصوم باشند واگر نباشند ایرادبهخداوندمنانبرمیگرد چون جز انها کسی چنین ادعایی نداشت-اما قران میفرماید به پیامبراکرم  صلواته الله  علیه واله والسلم  بگو ربی زدنی علما هرلحظه بهمن علم بیاموز این کدام علم است علم عالمممخلوق  نیست ان علمی عظیم نیست درنزد الهی بسیار علم اندکی است علومی دیگر است وفقط به این خاندان خداوند امر کرده است واین علوم پایانی ندارد-گاهی بصورت وحی است وگاهی توسط حضرت جبرایل است که معنای انرانمیداند پیامبراکرم صلواته اللهعلیه والسلام مقداری بیان میکنندحبیب الله است خیلیمطلب عمق داردمونس خداوندمنان  است  ولی دربهشت مومنینخاص مطالبی ازعلوم الهی یادمیگیرنند که فرشتگان به انه میگویند مابه شماخدمت میکنیم وشمامقداری ازان علوم بهمایادبدهید با اشاره مثبت الهی چنین میکنند-دوم فرمودند حضرت علی علیه السلام روزی به حضرت فاطمه سلام الله-فرمودند-من درموردی شک پیداکردم وبایدبنزد رسول اکرم صلواته اللهعلیه والسلم بروم  در  احادیث شیعه نیست یکنفرمثلا انجابوده است هیچگاه حضرت علیه السلام جلوی فردی نخواهد گفت مگر حکمتی داشته باشد- کهافراد  که مسلما نسبت احکام درشک ونگرانی بودند  چون بقول حضرت ایت الله اراکی فرزند حضرت ایت اللهالعظمی اراکی علیه السلام که بهپدر ایشان شیخ العلمابخاطر سن زیاد شان  درسایت اپارات درس پنچم فقه که هر حدیثی ازعقل انسان  دراینجا عقل یعنی علم  دورباشد ان درستچون عقل خداوندمنان عقل ما انرادرک نمیکند فقط درک میکند که وحی است یانیست تماممشکلات در  ادیان بهمین دلیل است که میخواهند دین رامطابق عقل خود کنند-درسور ناس سهمورد میفرماید  بیانکنید وپناه بهخداوندمنان بخاط ان سه صفت انجام دهید مه وسواس الخناس  کهوسوسه میکنند درامان باشید البته علم ودانش وتزکیه هم باشد- من شر والوسواس الخناس  الذی یوسوس فی صدور الناس من الجنته والناس-واسوسه یا واسواسا- درلفت بیخردی پراکندهگویی  پرت وپلا گویی و اند یشه ای که اخر پشیمانی میاورد یعنی غیاز  مذهب شیعه مابقه  الوسواس است وانسانی خطرناک از  جنی ان است جنی دیدهنمیشود وانسانی دیدهمیشود وتهدید میکند ومیکشد کهدرعصر حاظر بخوبیمشخص است امروز دریکساعت  علوم شیعه کسی بهاهلبیت فرمودند منشیعه شدم فرمودند ما میترسیم کهکشتهشویم یعنیتوحاظر هستی که کشته شوی اونفرد قبول کرد-ادامهدارد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

اه ادیبوس-!!

اه ادییوس - گناه تو نبود- که شهر را بیماری شخم زد میبوسم دست های تورا که ازحدقه چشمهایت را بیرون کشید- اما  این انفجار این اتش این دریا سوختن  این گامبرون عباسی را بندر میسوزدبه کدامین کس گمان برم- کسی بود که ادیب بود اه انتیگونه

موافقین ۰ مخالفین ۰

ohadios

IN THE NAME OF ALLAH THE MOST MERCFUL AND THE MOS TELEGANT-poem by mr. cyrus romi- oh adios- It was not your fault- That the city was ravaged by disease- I kiss your hands that you pulled out of your eye sockets-. But this explosion, this fire, this sea of ​​burning-The burning of this city will burn the Abbasid city of Gambrun.- It hurts, who should I trust? There was someone who was a writer,oh, Antigone.

موافقین ۰ مخالفین ۰

What are the fruits of following the Holy Prophet (PBUH)

What are the fruits of following the =Holy Prophet (PBUH)

What are the fruits of following the Holy Prophet (PBUH)?

By following and relying on the Messenger of God, one can become a guardian of God, as Haritha ibn Malik achieved with the help of the Prophet's teachings.

According to the Muqaddas Thought and Culture Center, everyone can walk the path of wilayah according to their own efforts and be valued accordingly. Therefore, if someone were on the path of prophethood, they could gain a share of wilayah, even though they are deprived of prophethood and mission, because those positions are a divine gift that cannot be acquired through learning or refinement and purification, but through refinement and purification, one can reach the position of wilayah and become infallible. And if someone becomes infallible, his behavior and speech are proof of God.

According to the narration of the World Shiite Studies Forum, on this basis, a person can ascend in terms of knowledge and action until he meets God Almighty, and with the exception of special aspects, he can acquire the rest according to his talent and means.

One of the fruits of following the Prophet is "awareness of the unseen." The principle of the Prophet's awareness of the unseen and his informing others is definitely used in the Quran and Sunnah. The Holy Quran has established both the principle of the possibility of awareness of the unseen and its occurrence. The possibility of achieving this status has been proven by scholars and practically.
A brief statement of the way to achieve this perfection is that the soul, since it is abstract, is not subject to the world of nature, and only the rust of nature's attachments covers it; if someone polishes his soul with purification, then if he holds this transparent mirror in the right direction, the secrets of the world will shine in it.

Another position that a person can reach by relying on the Holy Prophet (PBUH) is "dignity." Dignity is when a person is able to break habits under the guise of guardianship.

Source: World Shia Studies Forum

Purification of the soulProphet Muhammad (PBUH)The Holy QuranDignity

 
موافقین ۰ مخالفین ۰