بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-درباره  زنان چگونه درباره مردان فکر میکند-خانمی درغرب میفرماید زمانی که دوست پسرنداشتم در موقع خرید درباره مردان فکر میکردم وزمانی که دوست پسر داشتم فقط درباره او فکر میکردم خانمی دیگر میگوید فقط در زمان که درختخواب هستم یا  بسیار دیر خوابم میرود- بعلت درغرب سکس  بودن تعهد مردانرابه سمت عقیم رفتن ذهنی  وزنان را به سرد مزاجی همراه بااسترس رخ میدهد علت ان این است کهردو سعی میکند که طرف مقابل اول راضی کنند بعد طرف خودشان راراضی کنند وکم کم زنان بفکر میافتند که خودرا اول راضی کنند وسپس مردان وهیشه هردوطرف ناکام هستند این استرس مشکلات روانی بوجود میاورد وتنها فحشا هستند که بدروغ اظهاربسیار راضی بودن میکند ولی درازوج باتعهد بخصوص الهی این اتفاق نمیافتاد  مسئله تنها سکس نیست- خانم ها درغرب به اینتجه رسیدند که زنان بایدمردان را تعلیم دهند بچه گانه است کهتصور کنیم که برای همیشه این اتفاق  رخ میدهد- وشنیده میشود که بعضی زنان بودن رضایت جنسی همچنان باهمسر خود باقی میمانند- خانمی دیگر میگوید من درجوانیبامردان کمی بودم مایل نبودم بابیشترافراد باشم ولی دومرد منرا به اوج لذت رساندند- مابقیه زیادجالب نبودند- غالبا نبیادهمیشه نتظار لذت کامل راداشت ولی اغلب اوقات امکان پذیر هست-مردان هر هفت دقیقه بفکر سکس میافتند- ما بیشتراز اقایانی خوش مان می اید کهمگیویند ما  علاقهای به سکس نداریم- زیرا انها دارایانموقعیت هستند که بهراحتی به سکس دست پیدا کند-مردان درسر کار بیشتر به کارخود توجه دارند وارام هستند وتوجه ای ندارند ولی همیشه شکایت میکنند که زنان بیادقدم اول رابردارند زیرا افرادی خجالتی هستند-  نفری دیگر مینویسد- من فکر نمیکنم که دختران بیشتر تجه به الگوی پدرخود دارند بلکه بهان نظریاتی کهمادرشان از مردانمیکند متکی هستند ودیگر زنان که اسوه انها هستند- اگر دختری پدری -نامناسب داشته باشند- ویا هرکس پدری را مشاهده نکرده باشند احتمال دارد درشد خود از مردان بترسد- ویا اگر مادراش زندگانی تلخی داشته باشد ویک طلاق تلخی هم رخ دهد- واز دست مردان خشمگین باشد0 اگر دختری  رابطه دوستانه بامردان فامیل داشته باشد- به احتمال زیاداز شریک شدن بامردان لذت میبرد- وهرگز احساس تهدیدات ازمردان رانخواهد داشت- ودیگری نخیر- من همیشه بامردان اطراف خود احساس  ارامش میکنم به هرحال از مردان ترسی ندارم- من مردی رایافتها بسیارقوی –مرد واقعی  باجذابیت های دوست داشتنی  وقابل احترام وتحسین است اگرچه دوستانی  دارم که انها مخالف این عقیده هستند- انها دخترانی را دوست دارند که مانندمردان محکم ومستقیم باشند- که کل زنان برخلاف نظرانها  هستند-