بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- قبلاز همه سخن تسلیت وتعزیت برای شهدای اب که خود درجاتی بهمراه دارد عرض کنم برای باز ماندگان صبر وتحمل وبهروزی از خداوندمنان طلب کنم- مقدما این ربایدبرانیم که اگر مانند کشور فوقالعاده پیشرفت هم تمهیداتی داشتیم اگر خداوندمنان اراده کند نقشی نخواهدداشت – من لندن بودم دوماه باران بود وگاهی سیل مانند ولیدرزمان کوتاهی قطراهی اب به مغازه نمیرفت وبرق اسا ازرویزمین محو میشد زیرا زیر خیابان کانل بزرگی دارند که تعدادی  زیادی پنچره دارد وجوی اب هم بسیترکوچگ هستندا به وصل هستند ولندن درروی یک تپه مانند است کهازهررسمت شیب دارد .داخل جوب های بزرگ باز دریچه است به همانکانل وصل میشود منمتوجه نشده بودم که هشدارداده بودبیرون امدن نزدیک ظهر کسی درخیابان هانبود کمی تعجب کردم یکدفعه بادی که قطاربیرون می انداحت مداوم میگفتندایستاگاه اتوبوس بایدیک اطاق شیشه ای شود که افراد خودرابه ان اطاق برساند وسواراتوبوس  شوندمنرا بادی به اندازه ده  جلو نمی توانستم بروم یک لحظه بفکر افتادم خم شوم   وبه یک تیر چراغ گازی به سختی خودم نگاه داشتم غالبا دراین شرایط مه به مغازه اغذیه فروشی میروند وسوپ داغ میخورند وهرجا درلنده ابگیراست  ساختمانها روی یک سکوی بلند است که ما  میبایست ازاین تکنیک استفاده کنیم-باران بشدتی میبارید که برای چندلحظه بخاراب ماند بخاراب حمام قابل دیدن جلونبودتا یک اتوبوس خط واحدامدراننده به من اشاره کرد پشت سر من  بیا تامن به ایستگاه رسیدم وسوار شدم وخانه من در بلا یک تچه بود نصف لندن زیرپایمابود وهیچ اثری از اب نبود- درایران بودم دراخباربود یک شهر کنار رودخانه درانگلستان اب وارد فاضلاب شده واز انجا بیرون امده همه چیزبرعکس شده است- مداوم در عزاداری ها پهبادعکس میگرید میبایست از بالای دروازه قران عکس بگیرد شیراز ازباجگاه دوازه  کیلومتری  یک شیب تند به سمت شیراز دارد واطراف ان کوه است به نزدیکی شیراز که میرسیم دشت شیب ان به سمت شیراز یک  یک را به شهرک صدرا دارد ویک راهم به سمت شیراز داردچناچه یک دیوار کشیده میشود  دروسط ان اب بهدوقست تقسیم میشد وبخشی به سمت دره صدرا میرفت که برای ان شهرک خطری ندارد واستعداد باغداری دارد وبخشی به سمت شیراز میامد شیراز بصورت تنگه استکه به ان تنگ الله اکبر میگویند انجا بیادهمان سیستم انگلستان ایجاد شود ویک  کنال به سمت کوه اب مرغان که قبلا گوی حالت دریاچه داشته است برای مرغ ابی انجا زندگانی میکردند ولی دراین شرایط  طبقف بعضی تکنیک های  نظامی چناچه دشمن اب سد راباز کرد تانک های مثل چوب کبریت کنارهم میچیدند وگاهای دوردیف الی سه ردیف وفشاراب گرفته میشد واز زیرتانک اب میرفت وکماندوهای دریائی ماهمنبودند وبسیار ضعیف هستندمیتوانستندسیمی از دورطرف خیابان وصل کنند که ماشین ها متوقف شود وبا قایق های لاستیگی بلند وکلفت افرادرا نجات دهند وشهرکه وساختمانهای بیروناز دروازه قران دارای یک دیوار بلنید ماننددیوارچین بکشند که انهارا حفاظت کند- وبرایذ ان مسائل بودجه لازم وطرح های کارامد نه تسکینی  بیاد  پیاده شودوظریفی میفرمود افاراد حکومت مردمان شریفی هستندولی برنامه  های انهاراقبول ندارم- ولی از اقای  بی بی سی  انگلستان تاامروز خوداش رافدای امریکا کرده است به دستوراقای ترامپ از اروپا  جدا شده است موداوم با شکست روبرو ولی متخص2ینانها خوب بلد هستندمردم رافریب بدهند کهوانمود کند کارها بهخاطر درخواست مردم است وزمانی کهمردم اگاه میشوندوبهانه میاورندقابل تغیر نیست بارها اینچنین شده است حزب های تغیر کردهاست ولی نقشه همامن نقشه است وسرفرانسویان هم امریکائی کلاه گذاشته  فرانسه حکومت سوسیالیستی اش  وتاحد دمکراس ی وملت دوستی مشعور بود همه رابه گای امریکا حراج  وقربانی کردن که امریکائی مقداری از انهابیشتربخرند ودرطرح هاانها کمک تکنولوژی  وشریک شود چون  شرق وجهان سوم بعضی کشوراورپائی را از دست دادند وهمچنان میخواهند یک نیمچه ابرقدرت باشند اما علت انکه مداوم بودجه نظامی زیاد میشود ترس از خارج نیست درزمانقبل کهامریکا بعضی تسلیحات نظامی خوداش من جمله موشکه تعطیل کرد انها درجای دیگری سرمایه گذاری کردند وبعدانها گفتند بر گردید گفتن بر نمیگردیم وبدین لحاظ مداوم برای انهابایدخورک درستکرد ویکبهانهای درست میکنند  بهانهاطرح جدید میدهند واین درحقیقت مطابق یک حدیث عذاب الهی استتا مومن ویاانسان پاک ذاتی نشوند خودشان گور خودشان میکنند