بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-  پیشاپیش  روز پرعظمت  معبثسرمدی را بهمه دوستان عاشق ولایت علی علیه السلام تبریک وتهنیت عرض میکنم وخظلت خضوع وخشوع وتوجه به مستضعفان ونوع دوستی وخدمت به بشریت را از ان سرورکائنات بیادیادگرفت وبه انحضرت هزاران افرین گفتکه شاگردی چون علی علیه السلام به جامعه بشریت وبلکه خلقت  تقدیم کرد امشب بهترین اعمال بیان عظمت حضرت علی علیه السلام است کتاب ولایت علوی  بنگارش ایت الله اعظمی فقیه متاله حضرت جناب اقای  جوادی املی که به حق درضمن اختصار بحث کلامی وتفسیری  وجدلی تام وتمامی  درباره شخصیت  علی علیه السلام بنگارش دراوردند کهدربعضی موارد یک استنباط های شخصی شمعی  درمقابل افتاب  که ریشه این شمع هم ان چشمه جوشان است – ایه سوره سوره 55 مانده ییک ایه ام وکلیدی  بین شیعه وبر ادران اهل سنت است وبه معنائی  یک ایه حدی است  با کلمه  انما شروع شده است به معنای -همانا فقط-  که معنای فقط محدود کننده است  به اصطلاح حصر دارد ودرعلم فقه جای چون وچراندارد مانندقوانین ارتشی- کلمه امنوا-نشان بران است ایمان حضرت علی علیه السلام  برای همیشه پذیرفت چناچه این ایمان دراینده خللی پیداکند این حصر خراب میشودوتضاد درقران بوجود می اید  ونماز را برپا کرده است وانهم همیشه بوده است وزکات داده است کهاین زکات یک بخشش مستحبی بوده است ودرحال رکوع بوده است ورکوع  ایشان را قبول کرده اند چرا خداوندمنان این مطلب راگفته است که بعدا شیطنت کردندوگفتند درکوع زکات دادنکاری برخلاف قوانین نماز است وان نماز صحیح نیست فرض را میگذاریم که معنای ولی  ناصر کمک کنده  ومحب ودوستدار است دوستدار انهم دوستدار فردی فقیر=- اقاین از کار وتجارت وغیره به نماز امده بودند از خانه نیامده بودند ومسلم بعضی ازانها پول توی جیب انهابود هیچکس  کمی بهانفقیر نگردبجز علی علیه السلام وحضرت رسول اکرم صلواته الله علیه پولی درجیب نداشتند- قبلا درقران میفرماید کسانی علم کتاب دارند خداوند ورسولش  وکتاب قران تصدیق میکنند میفرمیاند تمامقران از طرف خداوندمنان است- کلمه علم به کتاب یک دفعه فردی میگوید جناب اقای انشتین چنان گفته است ولی نمیتواند قوانین ایان درک وفهم کند واثبات کند مدتها درغرب فقط پنچ نفرایمام اوقعی به تئوری انشتین داشتند مابقی از پنچ نفر تقلید میکردند تا درک این تئوری ها راساده کردند وقابل ازمایش کردند پس جضرت علی علیه السلام میدانست دراین شرایط  میابیست در رکوع این دقهرابدهد واین مطلب ساده ای نیست ودیگران نمیدانستند- کله رکوع در  یعنی خشم شدنچون اعراب ئدرمقابل حاکم ها وشیوخ خم میشدند نشانه تواضع وفروتنی هم بوده است وایرانیان درقابل حاکم ها سجده میکردند فروتنی وخشوع حضرت علی علیه السلام درقابل خداوندمنان هم بیان میشود اما جناباقی عثمان هرگز به فقر بخخش نکرد وزکات واجب ومستحب خود رانداد واهل خشوع وخضوع نبود فردی سرکش بود که اقای معاویه از این خصلت عثمان بشد ت ایشان راسرزنش میکند ومیگوید اخر خودرا بکشتن میدهی – جناباقا عمر هم فردی خودرای است دوماه بعلت امرجنابت چون درره تجارت اب گیر نیاورد تیمنکرد ونماز نخواند ومعلوم نیست زکات داده است ویانداده است- وجناب اقای زکات مستحبی داده است ولی درمقابل خداوند خشوع وخضوعی- نداشته است وداستان انها دراخرین پنچشنبه ایپیامبر اکرم صلواته اللهعلیه واله والسلم زنده بودند-گویا این مطلب است اای باین شرایط چه کسی استحقاق رهبری دارد؟؟