بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- جناب چپ یکی از اشکالها اختلاف طبقاتی درایران را ملاک میاورند که این بحث دربین دانشجویان جا انداخته شده بود- ولی بی انصافی زیاد است در زمان شاه حقوق ریس  سازمان خون ماهی هشتادهزارتومان بود درحالیکه یک کسی  پشت دخل نانوانی بود حداگثر ماهی هزارتومان بود من میدانستم  که جناب دکتر عباسیون متخصص مغز ماهی ده هزارتومان میگیرد ونانواها حقوق انها زیاد شد همان کسی پشت دخل مینشست حقوق  دوهزارتومان وپانصد تومان شد درحایکه دکتر عباسیون حق مطب نداشت وهفته هم یکجراجی مغز مجانی بایدمیکرد- گرچه مکن بود هردو حقوق مکفی نباشد پسدرکل اختلاف طبقاتی کم شده است اما قران میفرماید دراختلافات افراددقت کنید  یکسان نیستند کم وزیاد- درتمام  ابعاد هستند واین کارمن است درتماممجودات هم این چنین است درفرشتگان بدین نحو است وبعدمیفماید من علیم وحکیم است البته تمام این موضعات کلیداصلی شناخت خداوندمنان است که کاری ااسن نیست بخصوص فردی گفتار  دروسوسه خناس  گرفتار شود ویا  اهل حسد- ودرقایمت رمز رابرای همه افراد بیان خواهد وحتی خداوندمنان از فقرا عذرخواهی میکند من زمانی با افرادی درکنار  رودخانه دروزن میرفتیم- اتفاقا به یک دانشجویان تربیت معلم من برخورد کردم- ایشان ماربه منزل خوداش برد یک خانه درکل شیادچهل مترمربع بود تمام خانه هااینطوری بودند ودانشجوی مربوطه فرمودندمن شمارا به منزل کسی  میبرم که فقرتین فرد بود حال میلیونر است-  وباخوشحالی میگفت مثلا نابغه ده ایشان است منزل ایشان چهل متری بودولی اسبا اثایهبهتری داشت البتهثروت ایشان درشیراز بود  ایشان بیان کردبیان کردکه من درفقیرترین خانواده بودم که پول مدرسه رفتن نداشتم واز بچه کگی  کار میکردم سواداز بچه که مدرسه میرفتند یادگرفتم اب از رودخانه میاوردم وبعدابار عملگی به مرودشت . یا زرقان میرفتم وچون درزمستانرفتن خطرناک بود  من در شالیزارها کار میکردم وهر مشکلی در شالیزارها بوجود میامد  من میگفتم اجازه بدهیدمن بروم از مراکز خاص سئوال کنم وبهترین کارگر شدم وک روز تیشه خریدم کوه مقابل درست مقداری از لب جاده باریکی بودم تراشیدم تامقدارزیادی وبغل کوه خاکی بود تراشیدموبرنج کاشتم وباسطل از رودخانه اب میرختم  کم کم افرادچون دردهکده زمین بسیارکم است انرابهمن محلکردند خودشان به شیراز ویا شهرستانها رفتن ومن از برنج سهمی میرگرفتم وتعدادانهازیادشد وبعد گفتن ماانهارا میفرو شیم وهرچه منسعی کردم نکنید وضع بهترخواهد شد قبل میکردندوکگفتن برویداجازه بگیرید که ما کوه راصاف کنیم گفتندارزش ندارد  ومن کم  کم مال انهاخریدم وگسترش دادم وبعد واردکارهای دیگری شدم چطوردروسیه یک لنین پیدا میشوددرچین یکمعلم روستائی بنام مائو پیدا میشوددیگران کاره نیستند حتی قران به میزان عمرها اشاره میکند ومیفرمایددکارمن است لذا انسان در تور وچهارچوب قضای الهی است انسان نادان است  کهمیخواهداینبرنماه الهی به هم بزند وهم خراب میشوندوهم امکان پذیرنیست میفرمیاد که ما ملتهای را در امکانات وغیرعه به چرخش درمیاوریم یک دفعه بالاهستند وسپس به سمت پائین نزول میکنند- این نزول بهاین معنا نیست کوشش انها را کم میکنند کوشش ها انها سراجای اس است ودیگرا جلوتر میفتند درحالیکه به ظاهر قدرت اینکارراندارند- وبعدمیفرماید برای پیشرفت از طیبات استفاده کنید   از خبیثات استفاده نکنید خبیثات دونوع است نجس ورجس نجس مثل خون اگر روی دست ریخت ویافرد خورد دراوائل ضرر کم دارد وقابل جبران است مانندخون درروی دست که قابل  پاک شدن است لی رجس ضربه  میزندماننداسید برروی  دست ودرخوردن شخصیت انسانی راتغیرر میدهد مانند شراب وموادمخدره و وپول حرام  غیره یکی از انها زن بارگی است که امریکا وقتیکه مسائل داخلی شدید پیدا کرد چون راه منطقی انرابلدنبود ویا نمیخواست بصورت منطقی انراحل کند به رجس متوسل شذد ازجمله همین شهوات جنسی وغیره رهرحال  بیاددرک کرد بهترین روش -روش الهی است لی کدام روش  حقیقتا روش ناب الهی است پیدا کردنکمی مشکل است ولی از نشانه لطف خداوندمنان به بشریت زمانی مشخص میشوداین شناخت را درحال اسان کردن است واین روش ما مال شیعه ناب الهی است که الحمدالله باتمام قدرت اهل سفهات وحماقت وظلم  درحال اوج گرفتن است وروزی این بشریت بهان پی خواهد ودعا ما در  سرعت بخشین به ظهور حضرت مهدی صلواته الله علیه باعث خواهد که خداوندمنان شرایط ظهور جلو بیاندازد انشااالله