بسم الله الرحمنالرحیم-نظر یات شخصی است تفسیر بسیار پرارزش وگران سنگ تنسیم از حکضشرت ایت الله العظمی جوادی عتاذملی رحمت الله علیه پیش گفتار254 صفحه است و مال رهربر معزز مال ایشان بسیارزیاد ادست این عظمت قران مشخص میکند وبرادران سنی کهن سغی کر دند بغضیب ایات را برای حل مشگل خود مصادر کنند که ایشان از روش منطقی تفسیروایه وبه ایه وبعد حدیث مسلم انهاراردکرده است-حتی اقایان درتفسیر قران چشم ر ابسته نوشته است بقول معروف پشم ر ابسته و مطلب رانوشته به مامیفرماید شما بنزد دکتر چشم بروید- ایشان فرمودند ر و ایات سه بعد دارد الف سند واصل صدور که ازچه کسی روایت شده است زیرا خبرمتواتر یعنی زیادتکرار شده است ویاخبر واحد فقط- یکنفر گفته است- کهمحفوف به قراین قطع اور بسیار نادر است- یعنی کلمه ملحفه که درفارسی میشود ملافحه یعنی شیک.ه گ/هن در پ
ارچهای پ
وشید ه است قبراین یعنی قبرینه موطلبی کهنزدیک انکلکه است ومیشود کلمه رادرککردکمله شیر درفارسی سه معنا دارد شیر خوراکی وشیر اب وشیری که حیوان است اجملات نزدیک به کشف میشود به انها قر وین گفته میشودمفرد ان قرین وقرینه قطع اور-تقربیا درهمه زبانها است-درهنر هم است یعنی شما دارید اثبات مویکنید یکدفعه استادمیفرماید قطع یعغنی مطلب کامل شد یابهتر بگویم درک کاملا بد ست امدد رسینما گارگردان میفرماید به انگلسی کات=قطع کردن یعنی ذوربین وبالزی ثطع درعربی میشئقبطع یعنی دگر دنبال مطلبی نروید حال یارد میشود یا اثبات میشود ویا مشکوک است بیشتر برای اثبات است ااستاد دکتر رضویه رحمت الله علیه فرمودند قبلا درجهت اثبات کار میکردند قدرت علمی وعقلی ضعیف پبود با تحقیقت کمی درتعدا بسیر کم جحواب مید اد ولی در کثرت ضربه مهلک میداد بخصوص درعلم پزشگی و مهندسی وبعدا بدترازهمه روانشناسی باید اول بدنبال رد ان بو د نه اثبات ان ر دکردن اسانتراز اثیبات کردن است زمانی که نتوانیذد رد کنید باز دلیل بردرستی نیست کهمخالف ان درست بایدحال لزردکردن راه اثبات راپ
ید اگنید دران زموان کلمه نمیدانم مطرح است که درتست باید پنچ گزینه باشد وبا عتلامت سفید که روی کلمه نمیدان نو شته شد باشد حال بگذریم درتست برای صحت فرد روش حاص راست ازمانی دارد مفصل است یکی ان است سئوالات مال سطح بالای درک او اوست سه غلط دارد و چهارم هنیچکد ام است فردمیزند هیچکدام-در امریک اگر دانشجو بخش د رست زدن را شانسیبزند و مقداران از پانزده درصد بیشتر باشد ردمیشود وئلیاگر نمید انم رابزند ولو نکتابهای کهازمرکز دورشدند وهر چهن بیشتر دورشدند اشکلاتی مره کم باشد اورا انتخاب میکنند—بطورمچمله از دروس استاد معتزز حضرت ایت الله غلداله زبرجد رحمت الله علیه