بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-درجریان اخیر عربستان- در نامهایکه عربستان به سازمان ملل متحد نوشته است که تاکتیک اخیر انها است ا بعضی از افارد بعلت شرکت در تظاهرات نام نبرده ا ست که این امر یک خصومت بی جا است وضد قوانین  اساسی  عربستان ایجاد بلوا واشوب  است ایا واقعا عربستان تصور میکند این یک حکمخداوندمنان پسندانه است یا انهارا جدائی طلب نام برده است ایا دلیلی  دارند؟؟ ایادرحال ترو شخصیت خودشان بدست خودشان نیستد- ومقدمه  ازدست دادن عقل بفرمان شیطان جنی وانسی  نیستند که درنتجه تاریخ مصرف نها تمام شودوعذاب دراسمان تایئد شود- ایا شما بدنبال  اشوب کردن بین شیعه وسنی نیستید؟؟  وایا فکر نمیکنید که بهنفع اسلام درزمان حساس نیست شما  دراوائل وهابیت خداوندمنان   روح میشناختید وبه امام زمان علیه السلام معتقدبودید وشهادت امام حسین علیه السلام یک ننگ ابدی میدانستید  وسگس تغیراتی کردید براساس درک غلط بعضی از افراد یهود خداوندمنان جسم میدانستید زیرت جناب اقای ابن وهاب یکی از اسایدخودرا این تیمیه معلوم الحال باروحیه پریشان وناسالم دست به تغیراتی زدید وایزید را تطهیر کردید  وامام الزمان علیه السلام را  حذف کردید- روز ی با سرگروه  به منزل شخصی میرفتیم- ایشان بیان کردند اگر ما دو امام علیهما السلام را جای بیاندازیم ایمان مردم حفظ میشود یکی امامحسین علیه السلام ودیگری امام الزمان علیه السلام من تصور میکردم که ایشان استنباط خودرا میگوید ولی بعدا درکتب حدیثی انرا یافتم تردیداز من است کهاز پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم است ویا از امام سجاد علیه السبلام است ودحدیثی دیگر سه امام است که امام سوم وامام سجاد علیه السلام است- که امروز سیا سازما جاوسی امریکا برنامه ریزی  برای اام حسین علیه السلام وامام الزمان است وچون ان غئل ها وان درختان ستطبر را دراختیار ندارد به حشیش علف های نازک کنار مرداب دست زده است یکی از علما میفرمودند-خداوندمنان برا ی امامانبجز امامحسین علیه السلام قیراطی میخشد ولی برای امام حسین علیه السلام مانندکوه احد میبخشد البتهاستنباط من این است که شناخت امامان پاک دیگر بادرک عمیق برای انهاهم خداوندمنان کوه احد میبخشد- غفلت از حیله الله امام سجادعلیه السلام به خداوندمنان پناه میربد پیروز ی های  ظاهری فریبنده است ا زمعصوم است که همیشه انسان برسردوراهی است وتصور مکیند هردو راه خوب وبد بهراحتی برای فرد امکانپذیر است واشکالی   هم پیدا نمیشود بهمعنای دیگر کار بدرا میتواند به نحوی خوب شرعی قلمداد کند این همان امتحان الهی است نمونه بیاروم جناب ابوحنیفه پدرش مهندس  ساختمان بود انزمان ایران وافغانستان که جزو ایران بود درعلم مهندسی حرف اول دنیا رامیزد ودرعلم مهندسی قیاس بکار میرود ویک بتی از بودا که از روی یک فردافغانی  کپی شده بود دریک اندازه بزرگ ودقیقدرافغنستان ساخته شده بودتحقیقات شده است نسبت ناخن دقیق است یک حوضی بوده است بزرگچون به بهداشت واب نما زیاداهمیت میدادند از این حوض که اب دران فوران میکرد لوله کشی کرده به خانه هادی دراطراف برای زوار وباغهائی که در دوطرف حوض  مشابه یک دیگر که بهراحتی ابیاری میشدند وهم مات ومبهوت وبودند وانرا از برکات مجسمه بودا میدانستند ودرضمن پدرایاشان صنعت گر بود .کالاهای صنعتی میساخت که بسیار مشهوربود وجناب ابوحنیفه هم این علوم  رابلد بد ود در کوفه کارگاه داشت وازاهن کالاای میساخت که فروش زیای داشت ودرعلم قیاس بسیارمتبحر بود وپدرش برا ی انکه ثروت دربین اعراب بود به انجا نقل مکان کرد مسلمان شد- جناب ابوحنیفه به مدینه رفت درانجا هفت مکتب حدیثی که متعلق به مدینه بود سرزد ومتجه شد که علوم این مکاتب ضد یک دیگر هستندوفقط در چندین حدیث وحدت دارند مکتاب حدیث در مدینه مابقیه مکاتب را در شهرهای دیگر  غیرحقیقی وشناختی قلمدادمیکرد بخصوص مکاتب مکه را وهرگز مکتب شیعهرا قبول نداشت ولیذامامصادق علیه علیه السلام فرردی دانشمند وصادق میدانست  ویک مکتب اهل مکه درمدینه بود ایاشان بهاین مکتب رفت واز رف استاد وطلبه ها موردشماتت واقع شد واز مکتب بیرون کردند وگفتنداین مکتب مخصوص اهل مکه است ایشان بنزد امام صادق علیه السلام رفت ودساله درانجا تلمذ وشاگردی کرد وبه کوفه باز گشت وشروع کردبه نشر احادیث امام صادق علیه السلام از طرف امویان ومکتاب اهل کوفه مورد شماتت واقع شد وایزوله شد واعراب ایشان رابلکوتکرد درحالیکه ایرانیان وافغان از اوپیروی میکردندودرافغانستان درشهربلخ که مرکز حوزه اسلامی وبود وکابل کفرستان محسوب میشد از ابوحنیفه دفاعمیکردندوفقهاوراتعلیم میدادند ایان پس از مدتی رای اخودراعوض کرد وشروع کرد احادیث امام صادق علیه السلام بارای خود تغیردادندوموردتوجه واقع شد انزما این حکم احمقانه صادر شد که امام صادق علیه السلام جزو اصحاب نیست به سختی امام باقرعلیه السلام جزو اصحاب میدادند درحالی امامصادق علیه السلام تمام احادیث خودرا به پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم رساند وگفتنددرحالیکه ایشان صادق ودانشمند وحیک هتند ولی چون این احادیث درزمان رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم مطرح نشده است وبه تواترنرسیده است قبال قبول نیست ولی رای جناب اقای ابوحنیفه قابل قبول است واین سیروسلوک وهچنان ادامه دارد تاهرکردام بهجایگاخود برگردند یابرسند