بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- اقای ترامپ بدرستی میگوید که ما به هرکس کمک کردیم به ما نارو زد- ضربالمثل معروف بشکند این دست که نمک ندارد-؟؟ ایه دردرسوره بقره است کسانی دین منرا مسخره میکند من هم انهارامسخره میکنم مدتها دراین فکربودم-که خداوند منان چگونه مسخره میکند؟؟ جمله اقای ترامپ بدرستی انرا تفسیر کرد—قبلا درانگلستان سیاست مداران  ماند بازیگران تاتئر شکسپیر بودند- وسرنوشت انها همان سه زن جادوگر هاملت پیشگوئی کرده بود درست از اب درمی امد- البته حدیث داریم چه خوب وچه بد همه با تلخی  از این دنیا میروند واین قدرت الهی است  ولی عده ای جاودانه میشوند وعد ه ای به زباله دان تاریخ میپیوندند ولی امروزه تصور میشود بازیگران بازی های کامپیتوری  هستند  = گیم پلی= که بسیار باقبل تفاوت ماهوئی دارند- من به حدیت معتقد هستم یک طلبه شیعه لبنانی احادیث اخرالزمان جمع کرده است بنام یوم الخلاص – روز رهائی من بار ها نرا خواندم وبیانکردم ودوستان من رابنام انکتاب معرفی میکردند- مینویسد  درخلیج فارس کفار کشتی های زیادی میارند ولی ماند- انها  به اجازه مسلمین  است  ایران انقدر مارهای پرنده باد هان اتشین یعنیموشک به اسمان میفرستند- که بعضی میگویند خورشید زودغروب کرد وبعضی میگویند  کسوف رخ داد- غرب قدرت جنگیدن با ایران راندارد وشرق حمله میکند وایرن ظرف چند دقیقه بیست درصدارتش انرا نابود میکند و ما بقیه  را به طناب میبندد ودرشهرها میچرخاند بصره مخالف شیعه میشود- از ایران افرادی که دهنه اسب رابدست گرفتند درشب ارام از رودخانه میگذرند درحالیکه افاد کنار رودخانه عراق متوجه نمیشوند وصبح شاهدهستندکه درمحاصره سواران  ایرانی هستند وتسلیم میشند – ایشان تفسیر کرده است انها باتانک می ایند چون راننده تانک سواربرتانک نیست کنار تانک است وافسارتانک درکنار است- احتمال دار پیلی است کهانروزها وجود داشت که به زیراب میرود ایشان انزمان نمی دانست که تانکی است- که بزیراب میرود که امروزه ما انراداریم وبسیار احادیث دیگر  - ویک نکته مهم قرانی  وحدیثی این  است تازمانی که کفر  راعقلانه میرود خواست الهی است- که مانند مورچه گان زمینی هستن- زمانی کفر به نهایت برسد- کنترول ازانها برداشته میشود وچون مرچگان بالدار میشوند که پرندگان انهاراشکار میکنند-