بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی  است-خبرگذاری پرس تیوی از پکن- اظهار میکند که اشوب های  هنک کنگ را سیا اداره میکند وتکنیک نافرمانی  ها جمعی که تشویق میکند مانند تکنیک های نافرمانی  است که درایران شاهد بودیم-  چین میگوید شیطاینی که درقالب رادیکال بود میخواهنداشفته بازار ایجاد کنند اتفاقااین عمل باز قدرت پیداکردن چین میشود زیرا خودمختاری به معنای ضربه زدن به چین نخواهدبئد وچین به ایران وروسیه نزدیک میشود- الجزیره- بارانهای موسمی  هنداز فردا شروع میشو.د وطوفان های  سهمگین بارعدوبرق قوی وبادهای شدید از فردا مرکز اروپا تحت الشعاع قرار میدهد-مداوم اف بی ای پلیس امریکا بدنبال هکر هست سه جوان سیاه پوست در فستیوال  کالیفرنیا بقتل رسیدند- پوند انگلستان درمقابل دلار امریکا سقوط کرد که این سقوط بیشاز سقوط سال 1917 میباشد- شرکت هووائی  علی الرغمتحریم سود 23% درصد داشته است- فرماندار بالتیمور که سیاه پوست  فرموده است کهاگر بهنحوی دیگر گفتهبود من حرف ایشان راقبول میکردم ولی این صحبت غلط است ایشان فکر  کرده است که من طرفداردمکراتها هستم من بی طرف هستم وحرف حق میزنم در افکار سنجی  در ایالت اوهایو- دمکراتها54% هستند واقای  ترامپ 45% است وبخوبی نشان میدهد که این ایالت نژآد پرست هستند- برای اولین بار پز شکان امریکائی بیمارستان امریکا درنیجریه فرمودند وضع جضرت ایت الله زاکزاکی بحرانی است-