بسم الله الرحمن الرحیم-نظریا ت شخصی است-جناب اقای دارابی من دراینترنت مطال بدرد بخوری درباره اقای کاظم دارابی پیدا نکردمگرچه هنوز بسیار  جستجونکردم  بعضی ها ایشان  را پیام سرگشاده ایران به المان تجزیه ونحلیل کردند-نکتهاول این است که ایشان هم دانشجو بوده است وهم تجارت میکرده است این یک نشانه ماموربودن استمیبایست دررستورانها وغیره کار میکرده است گرچه زمان اتفاق درقهوه خانه میکنوس ایشان چهار صد کیلومتر دورتربوده است ولی عکسی از ایشان با اندونفر افرادلبنانی  که درقتل  قاسملو وشرف افکندی وجود داشته است- میابیست یکخانه نزدیک فرودگاه کرایه میکردند درانجا چندبار جلسه میگذاشتند دفعه اخر پس از قتل سریع با هواپیما خارج میشدند- اقای قاسملو ازنظر من یک کافرحربی احمق بوده است که قتل اش واجب بوده است ازانیکه ایشان همسود به انگلستان میرسانده وهم به شوروی هردوهم باهم مصالحه کرده بودند درایان مانند دکتر باهری – کهخوب رل بازی کرد روسها وحزب توده را گول زد واطلاعات انهارابه انگلستان فرستاد وبعدا کشف شد که توده نفتی است که درحقیقت بنفع انگلستان کار میکند ومدتی هم باصدام بود ومدتی هم چون صدام ازاو نیور میخواست وبهاونداد تاحدی سرکوب شد وبه کمک – وروسها مسئله فیصل پیدا کرد- ودرزمان شاه کوچکترین اقدامی نداشت مگرانکه وضع رژیم درداخل کمی خراب شود وانها یک اتش بازی راه بیاندازند زمانی که من درمرکز زرهی بودم دختر همسایه ما ماشین نویش مرکز زرهی بود وبا سرویس  باهممیرفتیم بسیارمواقع پدرمن که استادزبان انگلیسی دردانشگا شیراز بود من را زودتر باماشین خودمان میبرد وایشان هم سوار میکرد وتوی راه مدوام سفارش میکرد که این ها زرنگ وزیرک هستندکاری کارستان نکنی- وبعضی مواقه انها به خانه دعوت میکرد ودرباره من سئوالدربین انها فردی قدبلند وانگلیسی خوب بلدبود وپدرم باوجودانکه من کمی دوربودم با ایشانبه انگلیسی باضربالمثل زیادصحبت میکرد ایشان زود یک خندهبچه گانه معصوم میکرد وبعد بشدت با یک ژست ساده یک شمر میشد وبه انگلیسی میگفت ما که ساده لوح نیستیم حواس بخوبی جمع است ولی همه تعریف میکردندکه فردی سالم است- وگاهی من سرویس نگه میداشتم ان خانم بیاید وایشان روزی فرمودندشمابروید من تادیروقت بایدباشممدتها گذشت من گفتم فضولی نباشد خبری مهمی شده است ایان بهمن گفتندانگلستان اسمامی افسران عراقی مراکز اطلاعاتی وغیره وهمه چیز برای نوشته وترجمه شده است .بایدکار ی خاص روی ان انجام دهیم- اینکه دیپلمات امریکائی گفته است بودن ایران سیاستمادرخلیج ناقص است همین است که اگر عراق سرکشی کرد توسط ایران رام شودوبالعکس  دوطرف داشته باشد وزمانی ایشان فرمودنداسامی کرده است بخصوص قاسملو منافقیم کردها یممخالف صدام قتل عام کردند وحت یبچه های زیرخاک کردند عکس انهاست ولی کاری به قاسملو نداشتند ودیروز باکمال وقاحت خانم رجوی گفته است ایران کردهارا میکشد-وایشان به سمت امریکا کشیده شد اگرایشان ضد امریکا بود جرئت نمیکرد که به المان برود واین المانی که ادعای حقوق بشر داراد باید ایشان تسلیم ایران میکرد که بخ جنایت هائی کرده است پاخ دهد نوبت همگی انها دراینده خداوندمنان رسیدگی  خواهدکرد انشااالله