ؤبسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- جریان  اقای مورالس-من را بفکر فروبرد-و- این امر نشان داد سیاست مداربودن اروزه کار بسیارپیچیده وسنگینی است- ایشان برای بهبود وضع معیشت روی کار امد- و- اقدامات اولیه بسیارمثبت بود عجیب است که امریکارا نشناخت- یک دلیل اش این بود که نظامی نبود-ایشان پول های زیادی برای زیرساخت بکاربرد که دراین شرایط غلط است- مثلا بیس وادی را ریشه کن کند ویاجاده اسزی کند وغیره بایدتوجه دقیقی به معیشت مردم داشت- متاسفانه- قشر تاثیر گذار با امریکا هستند امریکادر مواردی  سحرانگیز  است تاکتیکهای – کودتا کردن امروزه زیر زمینی است شایدباوراش سخت باشد با پنچ نفر شروع میشود- کودتا روسها درحبشه وضدکودتا  امریکا درحبشه که جزو درس دانشکده زرهی بود- که تاحدی از اقایان استفاده کردم مرس ان مستشار امریکائی بود وچزوه ایشان را تدریس میکردند- ایشان گفته بودپنج نفر در زرهی ایران با روسهاباشد- کارتمام است من تکاتیک بدام انداختن انهارابه شما یادمیدهم- ودرکودتا حبشه اثبات شد روسها از انگلستان عبور کردند- فقط امریکا حریف روسها است- امروزه اگر یک ژنرال  روسی درسفارت روسها درایران باشد- امریکا میگویند حتما باید درایران کودتا کرد- اگر یک ژنرال ایرانی  دربورکینا فاسو درسفارت ایشانباشدحداقل ششصد مامور اطلاعاتی  امریکا درانجا است درکویت زمانی حاکم انجا بامریکا درباره مثلا فلسطین مشکل پیداکرد- 65 نفر مامور اطلاعاتی  ایران به کویت رفت فرمانده من اقای جمشید مشایخی که جزو گرو ه –جن –مرکز زرهی بود- فرمودند که اینتعداد به سیصد نفر خواهد رسید که فقط اطلاعات جمع میکنند حاکم  کویت جریان فهمید –گوشی دستاش امد ان شاهزاده تبعید به امریکا شد سیاست عوض شد- تجربه نشان داده است خانم ها بیشتر تحت تاثیر هستند تا مردان- یک عالمی میفرمودند- مردن برایانتخاب شدنبرای ازدواج چهار عامل  یا فاکتر ویاپارمتر  باید درنظر گرفت وخانم ها بیست وهفت  عامل- من مدتیجزو اعضای کتاب خانه ملی شیراز بودم وفقط برای کتابهای فقهی  که گیرنمیاید وگران قیمت بود  یک دانه بیشترنداشتند خیلی عجیب است- تعدازادی کتاب میخرند که هیج کس انهارانمیخواند- وکتاب که زیاددمشتری دارند یک دانه است  خانم مسوئل تصور میکرد  کهمن فقط کتابخوان هستم که میفرمویددیک کتاب دیگر انتخاب کن- یک خانم دم میز ایشان بود وکتاب اتیلا- را-گرفته بود- خانم مسئول از ایشان پرسید شما دوسال است که کتاب اتیلامیخوانید- چی دران هست- ایشان روبهمن کردندبالخندی گفتند من حکمتهای  زیادی از ان بدست اوردن وعمل کردم وموفق شدم هنوز به انتها نرسیده است- کتابهای کفر برخلاف تصور ما هرکس نوشته است- سحرامیز است- این کتابها باید مانند داروهای سمی  خاص که داروخانه است وجود داشته باشد وفقط به افراد خاص داده شود ودر رد ان کوشش زیادی شود وگرنه کسی اطلاعای دارد کنجاکو است ومیخواهد قضاوت کند  که امروزه ببفور درفضای مجازی است- انحدیثی بیان میکند که کفر را مطرح نکیند خودبخود نابود میشود زمانی است که کفر مهر باطل خورده است ودیگر فروغی ندارد- درحالیکه قران کفر زمان قبل زنده نگه داشته است معاویه وامویان  ومروانیان تاز مان امامصادق علیه السلام مطرح بوده است ودرائمه دیگر – مطرح نشدند-