بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- سالگرد ان شهید پر افتخار مهذب قلوب وانفس حضرت ایت الله ه عبدالحسین  دستغیب  رحمت الله علیه تسلیت وتبریک عرض میکنم  ایشان ذوب درامام حسین علیه السلام وحضرت فاطمه سلام الله علیها وامام راحل رحمت الله علیه بودند عمق شناخت بخوبی نشان دادند-چنین کسی ذوب در ائمه اطهار علیهم  صلواته الله علیهم اجمعین خواهدبود- دونکته از ایشان عرض کنم شب جمعه به دمت ایشان برای دعای کمیل بهمسجد عتیق رفتم  مدت بود برای معلوم نشد- تعداد افراد بسیار کم شد- ایشان فرمدند فلان  کس که نام اش رابردندخانه اش پشت مسجد بود وراه عبور اش هم  از مسجد بود- از قرار  معلوم ایشان درمسائل به حضرت فاطمه سلام وصلواته الله علیها  بسیار متوسل میشدند-  شبی  شب جمعه از  جلو مسجد عبور مکنند وفکر میکنند که حال دعا ندارند وبه منزل میروند  مشکلی داشتن  حل نمیشد وبه حضرت فاطماه الله سلام الله علیهامتوسل میشوند شب ایشان درخواب میبینند  واز خاتون صلواته الله علیهاهستی سئوال میکنند- ایشان پاسخ میدهد از جلو درب دعای کمیل ردشدی  ایشان فرمودند هرچند حالندارید به دعا بیائید حال پیدا میکنید واگر کار واجب دارید اقلا کمی مکث کنید والعفو والعفو بگوئید—درشیراز ظاهرا حضرت ایت الله مرحوم حائر ی  علیه السلام کمتر به نزد ان عظمت میرفت وبیشتر طرفدار حضرت ایت الله العظمی  شیخ بهاالدین محلاتی رحمت الله علیه بودند وظاهرا همه کار شهر بعداز انقلاب با حضرت عظمت شهید ایت الله دستغیب رحمت الله علیه بود- انتخابات مجلس شروع شد  ونظر حضرت ایت الله   دست غیب رحمته الله جناب حضرت ایت الله موحد رحمت الله علیه بود حضرت اقای حسین فرخ روز رحمت الله علیه ان زمان مسول اموزش وپرورش استان فارس بودند ب همن گفتند حضرت ایت الله مرحوم حائری  رحمت الله علیه فرمودند به فانی بگوئیداز حضرت ایت الله  دستغیب رحمت دالله علیه نمانیده انتخاب کردند  ویاخیر- ما باگروهی که اکثر فرهنگیان بودند خدمت ایشان رسیدیم وجناب فرخ روز بیاناتی کردند وایشان هم رهنمود دادند بحث تمامشد ایشان اشاره – به من کردند  ومن گفتم حضرت ایالله دستغیب ایا شما نمانیده اتخاب کردهاید جناب حضرت ایت الله موحد رحمت الله علیه کنار ایشان نشسته بود ایشان سیاه شدند وغضبناک فرمودند منظور شما از نمایندگی کاندیاتاتوری است من گفتم بله حضرت ایت الله فرمودند من نماینده انتخاب نکرده ام صدای ایشان درگوش من چند بار  بیشتر اکو شد وخواست خداوندمنان بود که من سکته نزنم گذشت حضر مرحوم ایت الله حائری شیراز ی  رحمت الله علیه کاندید شدند ومن نزد ایشان رفتم من چیزی نگفتم ایشان لبخندی زدند فرمود علت اینبود که مردم از من سئوال میکنند مرض شما چیست که میخواهیدنماینده شوید چه مرضی دارید که دوا ان نمایندگی است این وحدت درروحانیت نشانه سالم بودن مذهب وسیستم است همانطور عظمت امام راحل علیه السلام فرمودند سیستم اگر برپا باشداین مملکت  از خارجیان ضربه نمیخورد مقام ایشان عالی بود که انشالله خداوندمنان انرامتعالی کند وهم اکنون برسرسفره اهل بیت از لقمه ای نورانی ومعنوی ایشان راسرشار سازد به برکت سوره الحمد والصوات انشاالله