بسم  الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- پیام های وات سابی- گنجشگ به گنجشک مرده ماساژ قلبی میدهدCRP- متخصص قلب را خداوندمنان وتبارک وتعالی توی مغز این موجود گذاشته است-گفتند اتش است ونترسید مرد من- با شعله های حادثه رقصید مرد من – وقتی که باد  امد ودر ذهن باغ ریخت او کوه بود او که نلرزید مرد من- دشمن رسید تا دم دروازه  های شهر دلرا چراغ کرد ونخوابید مرد من- شیری شورع شد به مصاف شغالها گردن گشید وناخن وغرید مرد من—اتش ولی دو سوم اورا به من نداد  اما عجیب این که نرجنید مردمن( اهسته به رفیق گفت روز نجات است مردمن)- ده سال بعد شهر پراز فتنه وفریب- تن را کشید درتب وتردید مرد من-  با بنز چون شما نه – که با ویلچری حقیر درکوچه های غمزده چرخید مرد من- ازخون کیست این همه ای میزواعتبار-اماقبول- دید ونپرسید مرد من- هی سرفه سرفه وخون روی ملحفه- گلبرگ های از جگرش دید مرد من  یک هفته پیش ملحفه لبریزسخشد مثل انار گلزد وترکید مرد من- حالا من وعروس جوانی کهنیستم- شک میکنم برای چه جنگید مردمن( اخر رخ غسل داده یک لحظه دید قامت بلند کرد مردمن) رضا علی اکبری- کد خبر –ابنا- دستیار ویژه ریس مجلس درامور بینالملل تاکید کرد-  استضاخ ترامپ هم دعوا برسر تصاحب قدرت درامریکا ست این نتجه مذاکرات ما باهردو حزب امریکا- "-بد عهدی " انها بود—به گزارش خبر  گزاری اهل بیت(ع)- ابنا- حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه ریس مجلس درامور  بیان اللملی- در صفحه شخصی خود  درباره استیضاح  ترامپ- نوشت  در تاریخ ایران رفتار  کاخ سفید نشان داده  که راهبرد جمهوری خواهان ودر دموکراتها درقبال مردم بزرگ ایران و منطقه متمرکز بر منافع  یک جانبه امریکاست ونه منافع مشترک –وی ادامه داد : استیضاح ترامپ هم دعوا برسرتصاحب قدرت درامریکا ست نتجه مذاکرات ما با هردو حزب امریکا بد عهدی انهابود---( امریکا  همه را فریب داد-حالا ژست فریب برای ملت خود دارد ولی خداوندمنان انرا  اصیل میکند) امیر عبداللهیان :  داعش با لباس مردم عراق به میدان امده است ( بالباس  شیطان فرار خواهد کرد)  امیر عبد اللهیان :- نسخه جدید : تروریسیم سیاسی در عراق ولبنان شکست خواهد خورد- جنگید توقف نکرد ونخوابید مردمن—ترامپ شب خواب میبند صبح تعیبر مکند این کار جاسوسان ایرانی است ر پهلوی اردنگ زدند حال ترامپ دارند اردنگ میزنذد