بسم الله الرحمن الرحیم- برگرفته از  ازعارف زنده دل حضرا ایالله العظمی اصر مکارم ازمنبع مجله منجی شماره 44 -نه مثل ما ناچیز بقول شیرازی ها کته مرده- درابدان بودم خانم سریدار خوابگاه دبیران درسه راه احمدی ابادان که سختمان مقابل یک تاجرعرب بود که برنامه عروسی زن چهارم خود که فارسیبود درحال  اماده سازیبودن  ایشان گفت من نمی دانم چرا مردان عرب این قدر با روح ومردان ایرانی این قدربیروح هستند- عارفی میفرمود که صبح در مقابل اینه به ایستذ وبگو تو در روز گذشته چنین کردی  حال  ازخدواند من معذرت بخواه وبگو من شمار مانند اینفرد دراینده ببینم وهم چیز امام ا لزمان ماند اینفرد دراینه ببینم ومن دیگر اشتباهای اینفرد دراینه رانخواهم کرد- وخداوند ا تو شادی رارزق من کن وغم مقدس رابخصوص برای امام الزمان علیه السلام وخلق درمن بریز وانرا حل کن وتمام قدم درحهت خی باشد وشادی افرین باشد وشکنی بزن که طرح تصویب شد وبیرون در جایبلندی خدواندسپاس فراوان بگو  کمه درتحالحفظ شما حرکت میکنم وبه تمامخرا که براب من امروز درنظ گرفتی بدظستمیاورم و شب باسری راحت وشاد بخواب میروم وباز وبشکن بزن که طرح تصویب شد ولاحول ولا قوت الا بالله بگو ودرجیب خود پولی کنار بگذار به اولین فقیربده وبامیدتو بگو وبسم الارحمن الرحیم بگو خارج شودوکوجکترین شکی نکن- ایشان فرمودند که امام کاظم علیه السلام می فرمیاد کسی هروز به حساب خویشتن نرسیده از مانیست ولی چنین کسی که به حساب خود میرسد وعمل میکند مقام اش از شهید کمتر نیست-ادامهدارد