بسم الله -الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- تازه به حوزه رفته بودم- بایک جوان  سوپرلوکس –که تصور مکینم رشته زمین شناس سال دوم رها کرده بود وطلبه شده بود اقایان طلبه جوان میفرمودند بسیارفوق العاده است وبسیار خانواده ثروتمند  داشت ماشینی زیر پا  ازمن پرسید که شماتاریخ زمین را خواندید من گفتم اندک ا اطعاتی دارم ایشان بحث مفصلی شروع کرد که بیشتراز کتب-ا نگلیسی بود  وتئوری ها انهارا  بیان کرد-کهدریک وجب کوهائ به صد کیلومتر میرسیدند وسط انها تیغی تیغییک دره عمیق که مثلا دهنفر میتوانستند زندگانی کنند- گونه دازاین کوه بالابیایند به دره دیگربرونند- کوه هیمالیا به اندازه یک تپه ان زمان است-نه چنگی است ونه حیواین هوا مسموم از اتشقشانی  وغیره مدتها گذشت تا این کوه ریز ریز شد واماده شد برای پذیرش  انسان  چرااز اول اینطورنشد- برای انکه خداوند رب اماده کردن – مادر خانواده به دخترش ازوال  چگون  موادو وسایل اشپزی را یادمیدهد- تجزیه وترکیب وقواعد  وشرایط  میشود رب اشپری  انکهدرامریکا غذای اماده  درنایلونی است دراب جوش- می اندازد که رب اشپیزی نیست- پدر ماشین خراب بهمن نشان میداد که چگونه تعمیر باید کرد وگاهی ماشین خراب میکرد ویادمیداد که چگون باید درست شود وان مهندسی  قطعات  از دل کوه کمنابه بدست میاورد وماشینمیسازدایشان رب مهندس است انکه  کس ماشین میخرد  وبرا نمیدهد وفقط رانندگی بلد است رب ماشین نیست وخداوندمنان میخواهد نشان دهد رب سازنده این جهان برای بشریت است- در دانشگاه درایران رب نمیشوی سوسول میشوی بامغز بسیار کم این پیشکسوتهای فاملی شمار میبلعند شست سال زمانمیخواهد سری توی سرانها دربیاوری  ولی شما فقط اول وضو را  فقهی  بخوان وبرو با این پیش کسواتها بحث کن مات ومبهوت میشونداین سئوال رااز کجا بدست اورید واین تعبریات ازکجا بدست اوردی  یک دفعه ساکت وقرمز میشوند اندکی روزه بخوان  وبرو با انیشتین بحث کن مات ومبهوت میشود ومغز سازی اینجا است – ولی تقوا  بایدداشته باشی  جای من ام زدم نیست-مخلص باش – بحث انقلاب شد ایضشان  من مات ومبهوت بودم شاه چگون جرئت کرد باروحانیت دربیفتند ودقت کردم ومتوجه شدم روحانیت بخصو امام رلحل علیه السلامیک اصطلاح دارم کنسرو ساردین اش   کرد  مطالعه میکن میفهمی درست مانندکرم ابریشم درپیله برد اش- اینجا قدرت  امام معصوم علیه السلام –همرا ه اش است سفر اربعین دختر منمیخواست به اربعینبرود یک جنابی همکار فرهنگی بودند ومنهدس کشاورزی بودند وچون اطلاعات مذهی قوی داشت ودوره ای هم دید اژانس  توریستی برای  عتبات داشت همراه ایشانمیرفت ودوستی داشتند که ایشان  کارگشته مذهبی  ان جناب یک اژاانس  تریسیت داشتندبرای عتبات یک موگل هتل مانند در مسیر اربعین ساخته بودند وزمانی کهمن دواطب شدم   جانبودهمرا ه ماشین کارکنان  رفتیم-یک خانمی  که تصور میکنم   دبیرر روانشناسی بودندبایان شرکت  دروقت اضافی همکاری میکردند دوفرزند پسرداشتن یکی فارغ التحصیل شده است ودیگیر دانشجو بودباز بااین شرکت همکاری میکرد ایشان بعلت ناراحتی  زانو وکمی نارحتی دیگر کم به اربعین رفته بود وپسران مایلبودن ایشان به اربعین برود وایشان کهدوست دختر من بود مایل بودبیاد پسرایشان فرمود مامادر بدست شما می سپاریمهرجور گرفتی من گفتم که قبول کنید کهاز ادامه مسیر منصرف شوید و یابه بیمارستان بیرید وب ایشان رابرگردانید مانمیتواینم زیادبا ایشان بحث کنیم من تصور میکنم بف عضی بیفکری ما وکودنی های ما ا اراده الهی است- حدیث داریم ودرست هم است تصور من که زمان شاه عباس  به ایشان گفتند که اینهابه چین میرونند ویاباخار خارجیان  تحت تاثیرانها واقع میشوندکه  درتماس  باانها هستند استاد تاریخ دردرسی کففرمودند یک فرانسوی گفته استخدمت شاه عباس رسیدم عدهای پشت سرما  اب می ریختن که نجاست پاک شود وتمام افارد داراطراف ما بودند دستور میداند که غسل کنند ولی ما زرنگ تراز این حرف ها هستیم که اگرمنافع باشد چگونه تغیر میدهم-تنها را مغز سازی فقه خواندن است- برای تائید  مطلب من سری ه کتابفروشی امازون معروفترین کتابفروشی اینترنتی است دقت کردم  مثلا یک پاکستانی  تحت یک عنوان خاص یک کتاب  اسلامی نوشته است باهمان عنوان ده تا امریکائی کتاب نوشته است ولی مسلمان نشده است میخوادبگوید زمام امور دردست ما است حتما بعضی جا ریشه رازده است  وفرهنگ خودرا جا انداخته است- من از یاسوج به سواری که بغل دست من یک فرانسونی به شیراز می امدیم  وایشان جهان گردی میکرد منپرسیدم بودجه شما اجازه میدهد- فرمود درگوشم من  اطلاعات خاصی رابدست میاورم وانرامیفرشم وچهل درصد هزینه منرا بانکی من دران کارمیکنم میدهد ومن گفتم فرمود اینها اسرارفردی  است حتما برای انها سود دارد ولی ماا ینطور نیستیم-خبری امروز درسایت شیعه نیوز خواندم-که امارات وبحرین وعربستان  زنانی از ملدوائی کهفقریرین کشور اروپای حتی دختر داوزده ساله میاورد وبانها ازدوج میکنند وروسی وغیره درحالیکه دخترانو زنان  بیوه بیشوهر  که انها مقدم هستند وزنانی  از کشورهای  اسیایجنوب شرقی میاورند  برای خدمتکاری  وبه انها روابط سکسی را تحمیل میکنند درحالیکهاز نظر اسلام زن ازاد هستندودرثانی مسلمان نیستند وان اگاه شیعه برای  ازدواج موقت تقبیح میکند ان جناب درماشین سواری بودن برای کسب اطلاعات به هتل چند ستاره نرو اطلاعات بدست نمیاوری  وبهمسافرخانه مردمی تمیز برو با ریس ان  رفاقت کن ویک کادویفرانسوی  به بده مغز سیاسی ایران وخدمتکاران جوان-مایل هستنددرمقابل غربی  ها خودی نشان بدهدوحقایق را میگویند-ادامه دارد