بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است دانشگاه هاروارد-که استاد ایجاد عناوین تازه وتحقیق درانهاذ است بخصوص در مذهب  هم بسیارفعال است وادعا دارد بهترین تحقیقات- دراین زمینه انجام میدهد- وذته خدمت به بشریت از طریق مذهب تعیم میدهد-ودرشناخت- وسیع سنتها واصول مذاهب درتخصص بسیار سرامد است که انرا به دانشویان هم تدریس میکنند وهم دلسوزانه انهارا رشد میدهند- وانهارا بصورت عملی اجرا میکند-وخلاق تحقیقات میکنند-درجهت درک- بصیرت مذهب- ویادگیر ی جامع- لطفا مذهب جناب اقای ترامپ تحلیل کنید- ابن حزم- یک بیان جالبی دارد کهمیفرماید من شخصیت دوقطبی دارم که من رابیچاره کرده است- و مرگ رامیطلبم- فردی است درمنطق کارکرده است وبهاینتجه رسیده است دراحکام قیاس- غلط است- وعلت انکه اهل سنت به قیاس-توجه کردن – حکم ناب رانمیدانستند-برای عقلانی جلوه دادن مجبوربودن از قیاس ایتفاده کنند- ایشان میفرماید من ازجهتی باحکمرانهای  ستمکار مخالف هستم وازطرفی باید باانها مماشات کنم ودرنتجه هممه دوسان خوب خودرا ازدست دادم ازمن فراری هستم- درحالی که من نمی توانم ازانها جدا شومزمانی که انسان به واقعیت نمیرسد- دچار گیچی و تفریط وافراط میشود- امویان مقلداز رومی هابودند وعباسیان مقدارساسانیان وایرانیان بودند- یکیاز مسائل کلیدی مسئله خانم ها است- این تصور غلط است ازجهتی مردان خانم هارابت میدانند وازجهتی بسیار ضعیف که میبایست ازمردان اطاعت کنند- نتواستند واقعیت وحقیقت را درک کند- همانوطر مردان باید  قدرت خودرا مهار کنند زنانهم باید قدرت وجذابیت جنسی خودرا مهار کنند نهانکه اگر زنان بامردان فوتبال بازیکنند وبامردان مخلوطشوندمسائل حل میشوند-عدم حجاب برای این منظور کمک میکنند-ولی دلیلی که درامریکا زنان مسلمان به حجاب  روی اوردند چیست وبرجستگی استعدادهای زنان ومردان کدام است- وسرانجام تحقیقات انها چه قوانین بدست داده است وچهمیزان درجامعه پیاده شده است یکنظرهست که امام حسین علیه السلام بخاطر  ایاد مذاهب  دروغین کهتوسط معاویهعلیه لعنت  درست میشد وداشت گسترش پیدا میکرد ومیدانست یزیدانها گسترش میدهد-ازیک فرصت طلائی خواست بهترین بهره برداری رابکند- ولی کاربه میدان نبرد رسید- خامی وبچه گانه فکردن انها-و  اندیشه  انها هرگز دراین جهت نبود وتنها درفکر کسب دنیائی بود که برخلاف هدف الهی وسیر تکامل بود وان خون کارخودرا کرد چون خون خدابود ومسیر راتغیر داد سلام وصلواته الهعلیه اله والسلام وسلام الله اله واصحاب ایشان برای ابد