بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- در سریال خانه امن-میفرماید که داموس ریس میز ایران درموساد-باپوششی ؟؟درریاض فعالیت میکند چناب ریس تعجب میکند من ازتعجب ایشان تعجب کردم که ایشان بهتراست مقداری کتب تاریخی بخواند- ودراینتنرنت هم راجع به وهابیت جستجو کند- خلاف این بود عجیب بود- برادران اهل سنت- خیلی عجیب هستند مذهب به همان اندازه که درخاته یادمیگیرنند- دیگر ذره ای  تحقیق نمیکند حال درایران بعضی از بیخد عرب هستند ولی اایشان میفرماید اگر مسئلهه ای من تحقیق میکنم جواب شما را  میدهم انها حتی راضی به این امر نیستند- من نمیخواهم جریاناتی  از سایت ماهوارهی یک رسانه کویتی بنویسم---جناب  عبدالعزیز زمانی که فلسطین دست ترکیه  بود انگلستان به عبدالعزیز کمک کرد- شرط کمک  اینبود هرچه دومشاور انگلسیهرچه گفتند ایشان قبول کند  همیشه یادونفر صیهونیست بودند یا یکی ازنها صیونیست بود انکه صیونیست بود – ریس بود نام د.ونفرا ول دراینترنت است-انکه صیونیست بوده است دستورخراب کردن   قبرستان وبقیع وعیره را داده است وقبر  رسول اکرم صلواته اللهعلیه واله والسلم داده است مصر وترکیه مخالفت کردند- نکته دیگر که بسیارمهم است مهم نیست حکم از شافعیباشد مالکی باشدازهرخلیفه باشدچون همه بهشتی هستند عبدالعزیز فلسطین به اسرائیل قروخت مابقیه قبول کردند چون خر  عربستان درغرب  بهترازاهمه میرود باید فتوا مال ایشان باشد-هرگاه میزایران درموساد به نودهزارنفر رسید انگاه کمی تامل کنید-انشالله حقه الهی را نوش جان خواهد کرد