بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-مسئله حجاب- قران مجید دلیل حجاب ان دانسته است که بعضی افراد مرض قلبی دارنداگرنداشتند حجاب هم امرش منتفی میشد- اما نکته این است این مرض قلبی هم مرد دچار ان میشود وهم زن- زنان که معصوم نیستند  یا جاهل بودن هم مرد رادربر میگیرد وهم زن رادربر- میگیرد – برای منافقین منافع انی  ودر زمان حال طرح است لذا   فقه را براساس منافع انی توجیه میکند مانند غرب به اثاراش در دراز مدت کاری ندارد-در لندن بودم نزدیک یک سلمانی بسیارمعروفی که بعدا  متوچه شدم نزدیک شدم دودختر بسیارنوجوان درحد سال اول دبیرستان از ان سلمانی بیرون امدند سرشان بایک رنگ جدید زده بودند وروی مو وصورت انواع پولک های براق با رنگهای مختلف پاشیده شدهبود وبسیارخندان بودندوزبیاروی بودند- من به ایشان گفتم قیمت انین رنگ وپولگ در  لندن چقدر است ایشان گفت فقط این سلمانی  اینکار میکند وبدون پولک- پنچاه پوند است با پولک  بیست وپنچ  پوند است بشرطی ما الان به داخل شهر برویم مثلا خیابان اکسفورد ومدتی درانجا قدم بزنیم مثلا به فرشگاهی برویم وخودرامعرفی کنیم –و- ودرانجا دفتری را امضا کنیم ویک نوشیدنی بدهند ویک هدیه  کوچک بدهندویک تخفیفی هم بدهند گفتم هرکس خواست انجام میدهند گفت نه انتخاب میکنند- ما امشب دریک مهمانی  دانش اموزی کلاس مان شرکت داریم برای این شرکت که حجاب سم مهلک است- برای این شرکت  منافع مهم است حال هراتفاقی که میخواهد میخواهد بیفتد- مهم نیست- بقول فیلسوفی دریا برای  یک عده بخاطر اب زیاد مهم است ویا منافعی دارد- درفکر این نیست که اب شگفتی ساز است وبدنبال درک این مطلب نیست