بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-  گردهمائی مبارک برای حضرت ابوطالب رحمت الله علیه- مطالب ارزنده گفته شده است- خاندان بنی هاشم به دین حنیف که دین حضرت ابراهیم علیه اسلا م ودینهای  بعدی  ازان الهام گرفتند ودراصول یکی هستند ودرعبادات بسیاری  مانندهم هستند تنها  ابولهب- طرفدار بت بود- ابوسفیان یهودی بود ولی بت رابعنوان اهرم فریب جامعه از ان سود میگرفت ابولهب هم چنین بود- پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- فرمودند حضرت ابوطالب رحمت الله جریان اش مان اصحاب کهف است—یعنی توحید خالص خودرا مخفی نگه داشته است- پیامبر اکرم صلواته الله علیه والسلم ایشان هم مدتی چون اصحاب کهف بودند پیامبر ان دیگرهم بعضی این چنین بودند- مانند حضرت یوسف علیه اسلام –حضرت موسی علیه السلام –حضرت عیسی علیه السلام که اکنون دراسمان چهارم هستند امامحست وامام حسین وحضرت فاطمه علیه اسلام  وحضرت عی علیه السلا م وامام الزمان علیه السلام حضرت خضر وحضرت یونس وحضرت الیاس کلاهم اجمعین علیهم السلام درحالت اصحاب کهف هستند- قریش میدانست –حضرت محمد صلواته الله علیه واله و السلم  معوث خواهد شد دراینمورد شکی نبود فقط جریان بت بود که ایشان باید بپذیرد—چون خداوندمنان درموضع رحمت للعالمین بود –وپیامبر اش هم درموضع رحمت اله للعالمین است بایدبنحوی عمل کنند که جاهلین مورد غضب واقع نشود وگرنه تبعیض میشود- بایدتاکتیک تاخیری عمل کند-  حضرت حمزه سید الشهد علیهم –مدت زیادی بی طرف بخاطرانکه ابجهل دستورداد یک شممبه شتر دروگردن ایشان درنماز بچیدند تاخفه شودوبه خانه پیامبر اکرم صلواته اله علیه واه والسلم کسی خبردادکنیزی امد انذبز کرد وبه حضرت حمزه صلواته الله علیه کهاز شکا میامد خبر داد وایشان باکمان برسر ابوجهل زد وگفت از امروز من مسلمان شدم واز حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم دفاع میکنم همین کار حضرت ابوطالب علیه اسلام انجام داد که مطالب حضرمحمد علیه السلام برای من هنوز روشن نیست که  مبعوث شده است ویاخوابی دیده است تا درشعب ابوطالب شرکت کرد ووزنه بنفه مسلمان چرخید و چون ایشان  بسیاردرنزد قریش باعظمت بود توجهات به حضرت رسول اکرم صلوالته الله علیه جذب شد زمانی که انها ازاد شدند ابوجهل یک جمله طلائی گفت که به حضرت ابوطالب گفت که تو مارافریب دادی- ایشان گفت هرکار خواستی بکن ابوجهل گفت دیگر کار از کار گذشته است وتو معزول هستی ابولهل ریس مکه است ودرحبس خانگی خواهی بود  وهیمن طور حضرخدیچه کبری صلو اته  الله علیها- ماموردر خانه گذاشتند کسی انجا نرود ابوجهل نگفت-توقبلا فلان بت را مپیرستیدی وحال چرا رها کردی ؟؟- من درماشین بودم از چائی به شیراز مبامدم اطراف درخت کاری شده بودم به حضر حمزه سیداشهد متوسل شدم یک اصلی راجع به ایندرختان- بیان کنید درذهن من امد این درختان- از طریق ر یشه بهم کمک میکنند-چند دقیقه بعد رادیوی ماشین گفت امریکائی این مطلب رادرک کردند-