بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- اخیرا بعلت داغ شدن انتخابات- وسوسه گرهادرکانالهای خارجی  مانند مارهائی که گرم خوردن – به حرکت درامدن—که ما اهل رای دادن نیستیم- به جهنم درک- ازشدت غضب انگشت-خود  را  دردهان کنید—امروزه پیشرفت هر سال برابر پیشرفت طول دوران پهلوی ها  است –هیچگاه مردم ایران  درمشارکت  همهجانبه به این ممیزان شرکت نکردند- یک فملی  دخترشان دوت دخترمن بود وهردو یک جا کار میکردند- از شغل ایشان سئوال کردم- برادربزگ ایشان بود فرمودند من گرافیک خواندم نقاشی معنی دار وخانم من هم گرافیبک خوانده است- من گفتم کار برای گرافیک است فرمودند بسیارکم- ولی من اسانسور درست میکنمگفتم مگر شغل مهندسی نیست ایشان فرودندنه مهندسی معکوس میخواهد کاری اسان  است دوساله یاد گرفتم- خانم خوارشان دوره ازمایشگاه خوانده است ایشان نزایشان دوره خواند بعد رفت مدرک اش گرفت- یک برادر من لیسانس روانشناسی  وبعدمدیریت بازارزیابی –گرفت ویک برادر من دوره  کاپیوترخوانه است ودراینترنت  جسجومیکند وسپس مجلات اسانسور میخریم وازذ انها استفاده میکنیم  ویک برادر من فوق لیسانس زبان انگلیسی است ودکترا علوم قرانیب هم گرفته است وایشان ترجمه میکند- درزمان ان منحوس استان فارس بعناون استان کشاورزی مشهوربود حال  بعلت چپاول غرب واسرائیل وخشک سالی گاهی زراعت دودرصد بود- حال درتمام شهرستانهای کوچک مثلا موتورسیکلت مونتاژ میکند خشک سالی بود درسال پنچاه وپنج مناز ابادان به شیرازمیامدم- یکجا پست  امنیتی بود که قاچاق وموادمخدره کشف کند دراستان فارس مابیرون امدیم که چمدانها انها چک کنند راننده فرمودن بهحرف این افراد گوش کنید گفتند بزغاله بیست وپنچ تومان بز پنچاه تومان گوسفت صدتومان قسم ایه بخرید وراننده فرمودندمنسالم انهابالامیبندم وتحویل میدهم وبزغاله بهتر ازهرنوع اسباب بازی است—من پرسیدم که پس شما چگونه زندگانی میکنید ایشان فرمودند من شلوار  لی ووسایل ارایش قاچقی از  خلیج میاورم میفروشم  والان هم دارم سه بار من را ندان کردن حال میگویند هیمن جا تاحدی بفروش- ما رسسیدم به دشت ارژن  اسم محلی است  کمی اباد بود جای توریستی هم است- وراننده نگه داشت  وفرمودند ایشان گوشت بزراکباب کرده  رایگان  میدهند ولی همت عالی است مقداری که میتوانید کمک کنید ان زمان علوفه از یوگسلاوی می امد که ارزانترین بود انهم برای افرا د-خاص- کک اقایان نمگزید جواب این بود که خشکسالی است--- اروزه جهان سوم بخصوص شاخ افریقا درسه قسمت سرمایه گذاری کردند یکیجاده وحمل ونقل  که بخشی جاد ای خاکشوسه است وکوچه ها خیلی ازذ انه خاکی است حتی سنگ فرش نکردند دوم مخابرات وسوم هتل- درتونس یک ریس جمهور مستقل امد درظرف ده سال فقط مترو درشهر کشید- من امار دانشجویان جهان نگاه مکردم اماردانشجویان ما از ژاپون بیشتر است  زیرانها دربسیاری از رشته   سرریزکردند وکاربرایانه نیست در بعضی رشته ای جدید وی بسیارمهم کمبود دارند ولی همه به فوق لیسانس ودکترا دعوت میکنند که تحقیق کنند- درثانی همه مشکلاتما ازتحریک نیست غرب  تورم خوداش رابه جهان سوم  تحمیل میکند اروزه ماشین بیست وپنج هزار دلاری درحد پیکان امروزی است ماین از سی هزار دالار وپنجاه هزاربه بالا کمی بهر میشودوماشین پانصدهزار دلاری  قبلا پول هواپیما وکشتی-بو سیر درامریکا ازشرکت  های تولید کنند بخرید دانه ای دو دلار است- در زمان ان منحوس دریک رسانه روزنامه ایران خواندم  یک شرکت ادامس- درنیویروک- که ادامسان به ایران می امد تردید از من است  دومیلون دلار یا بیست میلیون دلار فروش دارد غیراز دچنقلم  تولیدایران مینندنفت وفرش و  پتروشیمی  مابقیه بیست میلیون دلار تولید کل ایرن نداشت- خجالت نمیکشیدند وان  چشن کذا باوقاحت برپا کردد که تاریخ ایران چنین بوده است به شما چه ربطی داشته است